Mitä mieltä olette onko mulla pieni penis oon 17 ja mulla on stdondiksessa 12,3-13cm penis
onko minulla pieni penis
10
187
Vastaukset
- Anonyymi
on pieni, nyt äkkii lääkäriin ja mieshormooni kuuri huiviin ja naisii panemaan.
- Anonyymi
Voit vaikka putsata vaikut korvistas noin surkealla pilillä
- Anonyymi
Sehän olisi suuhun sopiva!!!
- Anonyymi
olen 18 vuotias mulla 5cm muna
- Anonyymi
Ensinnäkin sulla tuskin on edes 12,3cm kalu. Mutta silti se on normaali. Miten olisit muka voin tarkan mitan saanut?
- Anonyymi
Ihan normaali, älä huoli.
Tältä palstalta ei kannata tuollaisia kysellä. Pahoitat vain mielesi.
Jos kalusi toimii, ole iloinen ja käytä sitä ja heitä se mitta helvettiin.- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä. Aina voi hankkia miehen joka tykkää vain panna pyllyyn poikia ja ei halua itse ainakaan isoa munaa pyllyynsä. Naisille koolla ei olekaan väliä.
- Anonyymi
Keskiverto suomalais miehen vehje ei hätiä mitiä se kasvaa nii kauan ku ite dallaa maan pääl mittavat taas muutaman vuoden kuluttua jos ny tuntuu liian pieneltä mitalta eturauhasen liika kasvusta si tosin on enempi haittaa kun hyötyä
- Anonyymi
Keskikokoinen sinulla. Ei enää kasva, mutta miksi pitäisikään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273395Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122519Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.972461Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261506Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146