Oletteko paskoneet aikuisiällä housuun?

Anonyymi

Mitä kävi? Missä? Milloin? Kertokaa ikä ja sukupuolenne

8

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Housuun asti ei ole ikinä mennyt paitsi pissat kerran, mutta muutaman kerran on kyllä paskat ollu lähellä ja muistan ne kerrat erittäin hyvin.

      Tuorein tapahtui viime kuussa kun olin herännyt ajoissa ja ajattelin lähteä lenkille pitkästä aikaa. Join pari kuppia kahvia jostain kumman syystä vaikka mulle tulee yleensä paskahätä kahvista. Jo kotiovelta lähdössä tuntui pientä hätää, mutta ajattelin sen menevän ohi. Siinä kun olin sen kilometrin hölkännyt tajusin että jos en NYT löydä veskiä niin sitten on liejut housussa. Onneksi olin pururadalla niin juoksin pusikkoon ja päristelin paskat sinne

    • Anonyymi

      Noin viikko sitten töissä päätin viedä roskat, että pääsisin ulos piereskelemään. Tajusin kuitenkin, ettei enää tulekaan ilmaa vaan oli kauhea hätä. En yleensä tykkää käydä siihen aikaan vessassa, koska työpaikan vessakoppia ei saa kunnolla lukkoon, mutta silloin tajusin, että on pakko mennä. Kannoin kuitenkin ensin roskapussit, kun en kehdannut jättää niitä, ja kun nostin erittäin painavan biojätesäkin maasta horjahdin, en ehtinyt ristiä jalkoja ja paskansin housuuni, ensimmäistä kertaa aikuisena. Pari kertaa oon tänä vuonna ollut töissä jalat ristissä, mutta silloin sain pidätettyä. Yleensä oon töissä löysissä boksereissa mutta juuri tuona päivänä en, mikä oli kyllä käsittämätön tuuri. Olen 39.

    • Anonyymi

      Vatsa löröllä bussissa. Olin tulossa kotiin bussilla kun meni housuun kesken matkan. Vessa oli rikki

    • Anonyymi

      Kaverin maitoon kaadettiin Levolacia lounaalla, sit tämä lähti paahtaan motaria.. Kehu jälkeenpäin, et pötsi meni kuralle ja asvaltti kastui plöröstä..

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Joo kerran ostin lidistä kaksi pitsaa, ensimmäinen tuli niin nopeasti läpi etten ehtinyt pytylle. Toista en sitten kokeillut!

    • Anonyymi

      Ostin lidlistä kääretorttua ja sit seisoin koton ja söin sitä vähän sit otin hörpyn kahvia. ihan pikkuhetken päästä kuuluu mahasta ihme ääni ja tuli housuun.. xD en oo sen jälkeen ostanu kääretorttua sielt mut tarvis taas joskus.

    • Anonyymi

      Halpaa olutta kun kittaa muutaman päivän, eikä syö kunnolla, niin sitten kurat rysähtelee housuun, vähintään kerran viikossa lotisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe