Kia Cee'd 1.6crdi vm. 08 ei ota kuin n. 3000 kierrosta. Eli ilmeisesti moottori on jonkinlaisessa vikasietotilassa. Satunnaisesti toimii normaalisti. Onko kellään kokemusta vastaavasta tai tietoa mistä moinen voisi johtua?
Kia Cee'd 1.6crdi ei kierrä kuin 3000rpm?
5
4551
Vastaukset
- Anonyymi
Lue vikakoodit .
- Anonyymi
Lue vika koodit
- Anonyymi
Urpoo vain ajossa kiertää normaalisti, hörhön eunokin takia!
- Anonyymi
Itsellä tuollaisen tehojen tippumisen aiheutti vedenerottimen mahdollinen anturivika. Mutta saman tilan olisi aiheuttanut myös vettä täynnä oleva polttoaineen vedenerotin. Itse päättelin vedenerottajan olevan ongelman syy, koska heti kun vedenerotin oli vaihdettu huolto-ohjelman mukaisesti, alkoi kyseinen anturi näyttää juuri vaihdetun vedenerottajan olevan täynnä. Saattaa olla että tässä tapauksessa merkkihuollon töpeksintä laitettiin "anturivian" piikkiin, kun oli unohdettu liittää anturin johdot erottajan asennuksen jälkeen....
Todennäköisesti samaa tehonpudotusta käytetään turvaamaan moottoria useiden eri vikojen yhteydessä, joten jos ei ole käsitystä mikä on vian aiheuttaja, on syytä käydä luettamassa vikakoodit tai ostaa koodinlukija itselle. - Anonyymi
Vaihda polttoaineen suodatin, voi olla tukkeessa eikä moottori saa tarpeeksi polttoainetta kiihdytettäessä ja menee vikatilaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181