Joulu-aatto. Paksua dildoa ( 8.0cm hal/17cm sisään , tappi samaa kokoa. Tappi suolessa , sängylle makuulle ja pano liikkeitä , ai että teki hyvää , ihanaa kipua. Reikä riekaleina arpikudosta riittää halkiintunut ympäriinsä . Mitä riekaleempi persreikä sitä kiihottavampi. Pyllistän peiliin päin ja puserran on kaunis näky. Koko sessio kesti 2h38min. Olin ihan loppu , kipu kynnys ylitty. iiiihana olo taivaallinen.
miesnaistenvaatteissa
Anonyymi
2
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siinä pukkia odotelessa perse räjähti varmaan. Kuitenkin uutta Joulua odottellen..löödät isomman,vai?
- Anonyymi
Ei koskaan voi tietää , toivottavasti. Nyrkki pano on kokematta ja ison kullin omistavan miehen. Pesäpallomailan paksusta. Saattaa jäädä haaveeksi , olis aikas iso kulli.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894