Shalom rauha olkoon kanssanne. Ja onhan Jumala teitäkin ateistit ja pilkkaajat. Teitäkin Hän on varjellut ja kutsunut armollaan. Te vain olette paaduttaneet sydämenne sen näkemästä. Mutta teitäkin Hän on aina rakastanut sillä Isän rakkaudella mitä Isä voi ainutsyntyiselle Pojalleen antaa. Sillä Hänen nimessään ja armossaan hän kutsuu teitäkin ja rakastaa teitä suunnattoman paljon. Hän antoi henkensä teidän tähtenne. Sillä kaikki tekonne ja pilkkanne ne ylittävät kaikki lait ja asetukset ylivoimaisesti. Ette ole edes yrittäneet miellyttää Jumalaa. Olette juosseet häntä karkuun ja keksineet monia selityksiä Hänen olemassaoloaan vastaan. Olette luoneet jopa suuria ja viisaita sanoja sekä teorioita joilla olette yrittäneet kumota kaiken avaruudellisen älykkyyden olevan vain miljoonien vuosien saatossa syntynyttä sattumaa ja onnen kantamaa ja yhdistelmiä tästä kaikesta eliölajien muodostumista miljoonissa vuosissa. Vaikka ette näe kuinka älykkäästi teidänkin aivonne ovat rakentaneet jotta voitte muodostaa näitä monia teorioita ja jopa hallita maanpäällä. Nousta pilviin ja jopa olen sallinut teille pääsyn avaruuksiin sitä tutkimaan ja ihmettelemään sen kauneutta ja älykkyyttä. Teille olen erityisesti antanut sisäistäkin voimaa päästä todella lähellä näkemään sitä kaikkea. Olen puhunut teille monille älykkäillä tutkijoille ja ollut mukana niin lääkärien kuin suunnittelijoiden kättentöissä. Niin kuulolaitteissa kuin silmälasien valmistuksessa. Olen varjellut ja tuonut maailmaamme teknologiaa jonka ette näe olevan minun Yahwehin teoksia. Mutta kaikella olen teitä rakastanut. Myös antanut ihmiselle älykkyyden rakentaa kaukoputken ja lentäviä aluksia maanpäällä ja avaruuksiin. Kaikella olen teitä rakastanut. Odotan teitä rakkaani. Minä Yahweh Jumala Jeesuksen Yeshuan Isä ja maailmankaikkeuden Herra ja Kuningas. En ole teitä hyljännyt. En köyhää, enkä rikasta. En edes syntistä yhtäkään. Enkä teitä ateisteja ja pilkkaajia. Kaikkia teitä olen lähestynyt ja tunnen syvää rakkautta älykkyytenne ihailuun ja haluan puhua sydämeenne. Olen alku ja loppu. Anteeksianto ja Rakkaus myös teitä kohdatkoon. Tulkaa luokseni te kadotetut, lapseni jotka ette tunne nimeäni vaan lyötte kasvoilleni. Syljette opilleni. Jeesuksen Poikani nimessä teitä Armahdan jos niin tahdotte. Kyllä minä teitä rakastan. Toivotan teille kaikille Hyvää Jatkoa
Armon Profetia Ateisteille ja pilkkaajille
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Vai tämmönen
Emme tarvitse olemattomalta armoa, emmehän pysty edes syntiä tekemään, koska meillä ei tuota epäjumalaa ole.
” Te vain olette paaduttaneet sydämenne sen näkemästä.”
Kato, taas meuhkaava uskovainen, joka ei tunne Raamattuaan. Roomalaiskirjeen 9. luvun mukaan Jumala paaduttaa ihmisen. Ateistit eivät ole paaduttaneet itseään vaan paatuneet ateistit ovat Jumalan tekosia. Mikähän Jumalaan on mennyt kun viime vuosikymmeninä on alkanut paaduttaa ihmisiä kiihtyvään tahtiin?
18 Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837