Pian vuosi ja vuosikymmen vaihtuu.
2020 !!!!
Tulevaisuus on täällä !
Vih vitun doinkin !
Elämmekö tulevaisuudessa ?
17
57
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilee. No. Ysin jälkeen tulee kybä, 19 jälkeen tulee kaks kybää. Näin muodoin vuosikymmen vaihtuu v. 1.1.2021.
> Jopen tietotoimisto <- Anonyymi
No eipäs. Kun laskeminen aletaan nollasta, eli 1.1.2011 oli jo yksi vuosi kulunut jne jne... eli 1.1.2020 on kulunut vuosikymmen alkuvuodesta 2000. PISTE.
- Anonyymi
Nykyinen ajanlasku alkoi vuodesta 0. Jos sovimme, että vuoden laskenta alkoi tammikuun ensimmäisestä päivästä ja päättyi joulukuun viimeiseen päivään, tuli ensimmäinen vuosi täyteen kun ajanlasku täytti 1 vuotta.
Kuitenkin vuonna 0 elimme jo ensimmäistä vuottamme! Emme siis eläneet nollatta vuotta.
1900 luku oli 20. vuosisata ja toinen vuosi tuhat. Vuodesta 2000 eteenpäin olemme nyt ihmiskuntana käyneet läpi ensimmäisen vuosituhannen (0-999), toisen vuosituhannen (1000-1999, ja siirtyneet kolmannelle tuhatvuotiskaudelle.
Onnea! Peace!
- Anonyymi
Tulee jännittäviä hetkiä, kuten 02.02.2020 klo 02:02:02 ja 20:20:20
- Anonyymi
Olen tehnyt kaikille noille tapahtumille uudet foliopipat. Olen varma että ne auttaa minua elämään yli nuo hetket.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt kaikille noille tapahtumille uudet foliopipat. Olen varma että ne auttaa minua elämään yli nuo hetket.
Mulla on pipan lisäksi foliohaalari.
- Anonyymi
Aika 2.2.2020 klo 2:2:20,20 on lähellä. Voisimme juhlistaa sitä ilotulituksin.
https://www.ilotulitustapahtumat.fi/jarjesta-itse-ilotulitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Folion koko rivitalon, naapurin mummo vähä ihmetteli, no ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika 2.2.2020 klo 2:2:20,20 on lähellä. Voisimme juhlistaa sitä ilotulituksin.
https://www.ilotulitustapahtumat.fi/jarjesta-itse-ilotulitusTuo tuli, oli ja meni, eikä mitään järisyttävää tapahtunut. Mualima ei päättynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tuli, oli ja meni, eikä mitään järisyttävää tapahtunut. Mualima ei päättynyt.
Vielä on kellonaika 20:20 tai 22:22 tai 20:22 tai 22:20.
Ja vielä sekunnit pääle...
Oli samanlainen fiilis 199/2000 vuodenvaiheessa.. oli lance henrikseniä ja ..smaa vanhaa..
- Anonyymi
Matematiikan mukaan vuosi alkaa ykkösestä. Sen mukaan mnää elän. Mnuun vuosikymmen alkaa runsaan vuoden päästä.
- Anonyymi
No sulla onkin toi takatukka ja kalenteri on säädetty vuodelle 1990, hsha haahhaa..
Anonyymi kirjoitti:
No sulla onkin toi takatukka ja kalenteri on säädetty vuodelle 1990, hsha haahhaa..
Elätte Mcgyveria? ihmeäijiä.
- Anonyymi
Jeebus syntyi vuonna nolla, ensimmäinen vuosi alkoi viikon päästä syntymästä. Eiväthän vuodet vaihdu joulupäivänä. Eli ensimmäinen, vuosi numero yksi oli vuosi jolloin Jeebus täytti 1 vuotta.
- Anonyymi
Elämme virtuaalitodellisuudessa. Se tyyppi jolla on vahvin usko, (säteily-ominaisuus) voittaa kaikki muut.
Se on kuin puu, joka saa eniten kosteutta ja auringon valoo sopivasti, siitä kingi tuloo. - Anonyymi
Ennustaminen on vaikeaa,varsinkin tulevaisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371