Lopunaika on taas menossa

Helluntailaiset muistaa sen kun Ristin Voitto pääkirjoituksessaan määräsi varaamaan kuukauden ruokavaraston, kun David Wilkersonin sanoi maailmanlopun olevan ovella.

Nuo varastot ovat olleet aikaa sitten mätiä.
Saalemilaistenkin sanotaan tyhjentäneen Hakaniemen torin silakoista ja suolanneen ne.

Saman kohtalon koki Niilo Yli-Vainion asettama päivämäärä maailmanlopulle Yö ilman unelmia-kirjassa.
Väärät profeetat tulee ja kuolee.

4.12.2019 Leo Meller väitti Seinäjoen vapaaseurakunnassa viimeisten seitsemän vuoden jo alkaneen.

Tälläkin palstalla näyttää olevan joitain, jotka elävät viimeisiä seitsemää vuotta.
On myös niitä jotka ihmettelee, että temppeliä ei ole vielä alettu rakennettu, joten he joutuvat lykkäämään lopunaikaa eteenpäin.

Temppelin rakentajille voi sanoa, että Raamatun mukaan siihen temppeliin ei pääse, jos ei noudata sapattia ja Mooseksen lakia.

Jesaja 55:6 Samalla tavoin myös muukalaiset, jotka ovat liittyneet Herran palvelijoiden joukkoon, jotka rakastavat hänen nimeään ja kunnioittavat häntä, kaikki jotka varovat loukkaamasta sapatin pyhyyttä ja pysyvät minun liitossani,

Myös Jeesus Raamatussa sanoo että Mooseksen lakia on noudatettava ikuisesti viimeistä piirtoa myöten, joten kristittynäkin pitää noudattaa Mooseksen lakia.

28

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus ja Mooseksen laki ovat olleet uskoville aina se väärin opetettu ja tulkittu kohta.

Tahallaan ymmärretty väärin, vaikka se niin selkeästi kerrotaan Raamatussa.

• Mooseksen katta tuli laki,joka vaati, Jeesuksen kautta tuli armo ja anteeksi antamus ja elämä.

• Anonyymi

Kumpi nousee helluntailaisten messiaaksi Niikko vai Essayh ... pelastamaan tämän pahan Suomen?!

• Periaatteen mies Toimi Kankaanniemi panee Suomen kuntoon. Teuvo Hakkaraisesta tulloo resitentti. HELL HIHHULIHEIHULINAA HÄLLEEELYYYYJÄÄ!!!

• Anonyymi

voisitko lopettaa? älä tuhlaa sun hyvän elämän tuohon sairaaseen touhuiluun

• Anonyymi

suomi24 ylläpito, huomaa tämän ja voisitko poistaa tämän viestin kiitos

• Anonyymi

Pekun potaskaa. Korkeintaan pari mummoa on ehkä varautunut Wilkersonin profetioiden vuoksi, jos edes sitäkään Itse en tunne ketään sellaista. Tuollaiset hölmöydet eivät kuulu siihen helluntailaisuuteen, jonka minä tunnen.

Mutta toivottavasti helluntailaisillakin on kotona järkevä kotivara myrskyjen, sähkökatkosten tms. vuoksi. Järkevä varautuminen poikkeustilanteisiin kuuluu jokaisen suomalaisen kansalaistaitoihin.

• Anonyymi

Ihan täyttä tottahan tuo Pekun avaus on.
        Kaikkien pitäisi muistaa nuo tapahtumat.

• " Korkeintaan pari mummoa on"

Minkä takia pidät mummoja tyhmyyden ilmentyminä?

• Anonyymi

Jaak.4:14 Biblia. Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitten katoo. Ps.39:6. Jes.40:6-7. 1Piet.1:24.

• David Wilkerson sanoi yhtä ja erehtyi, Niilo Yli-Vainio ja Leo Meller väittivät toista ja menivät metsään myös. Joku tuleva ja itseään maailman pelastajaksi tituleeraava Jumalan voideltu saattaa esittää uusia ja astetta pelottavampia tapahtumasarjoja.

Tämä tuntuu olevan monen uskonnon ongelma: oman mielikuvituksen tuotteita esitetään ehdottomina totuuksina edistämään omia materiaalisia intressejä. Väitteet ovat kuvitteellisia, mutta niistä saatava hyöty on konkreettinen eli käsin kosketeltava. Puhdasta bisnestä hyväuskoisten kustannuksella.

• Wilkerson saattoi jopa itse uskoa juttuihinsa ja pettyi sen takia.
        Pettyneen viestin oli jättänyt ennen kuin ajoi raskaan ajoneuvon keulaan.

• Elämme lopun ajassa ei se ole monossa,vääriä todistajia ilmaantuu seurakunnissa,ovat niinkuin Jeesus mainitsee saatan synakgooka ekysttävät ihmisiä.

• Tarkoitatko, että itse elät ja et elä lopunaikaa?

Jotkut voi tosiaan elää viimeistä seitsemää vuotta ennen maailmanloppua ja kun se ei tule, niin sitten siirretään sitä eteenpäin.
        Tuo se vasta olisikin pahinta väärää profetointia.

• Anonyymi

Jeesushan itse tuomittiin vääristä profetioista.
        Hän sai juutalaiseen tapaan rangaistuksen maan päällä

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesushan itse tuomittiin vääristä profetioista.
        Hän sai juutalaiseen tapaan rangaistuksen maan päällä

Tuomittiin koska he eivät tuntenee häntä, sen vuoksi surmasivat hänet.

• Pe.ku kirjoitti:

Tarkoitatko, että itse elät ja et elä lopunaikaa?

Jotkut voi tosiaan elää viimeistä seitsemää vuotta ennen maailmanloppua ja kun se ei tule, niin sitten siirretään sitä eteenpäin.
        Tuo se vasta olisikin pahinta väärää profetointia.

Tosin vääriä profetioita ilmaantuun,tänkin aikana . Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, Room 11:25. Tämä aika päättyy Jeesuksen toiseen tulemiseen.

• Anonyymi

Kitkeryyttä ei voi laimentaa.

• Anonyymi

Ei Jeesus antanut vääriä profetioita.

• Anonyymi

>>>4.12.2019 Leo Meller väitti Seinäjoen vapaaseurakunnassa viimeisten seitsemän vuoden jo alkaneen.<<<

Tuo on sinun väitteesi. Todista se oikeaksi laittamalla linkki lähteeseen.

• Anonyymi

Robotti poistaa viestit joissa on linkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Robotti poistaa viestit joissa on linkki.

Kumma robotti, valhejuutalaiset voivat postata linkkejä...

• Anonyymi kirjoitti:

Kumma robotti, valhejuutalaiset voivat postata linkkejä...

Taitaa olla siitä kiinni, että kukaan uskovainen ei halua kuunnella Mellerin saarnaa, mutta silti väittävät, ettei hän ole uhonnut lopunajan alkaneen.

• Anonyymi

Joh.16:19 Jeesus huomasi heidän tahtovan kysyä häneltä ja sanoi heille: Sitäkö te kysytte keskenänne, että minä sanoi: Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut?

• Johanneksen evakeliumi on myöhemmin kirjoitettu kuin muut evankeliumit.

Joskin noistakin sanoista ilmenee, että Jeesuksen piti tulla jo silloin kysyjien aikana.

• Anonyymi

Lopun aika alkoi 2000 vuotta sitten. Apostolitkin kirjoittivat oman aikansa olevan lopun aikaa. Tämä sekoittaa vähän pakkaamme.

Parasta on vain kärsivällisesti odotella ja elää niin kuin Jeesus tänään tulisi.

BlackBerryWay

• Juu, kyllä

Äärikristityillä, joita helluntailaisetkin ovat, on puolestaan harhaoppina seitsemän vuoden lopunaika.

• Anonyymi

Joh.17:12 Biblia. Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      101
      5643
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4261
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2557
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1504
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1210
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      24
      1111
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1081
    Aihe