tääl yks kommentoi tämän

Anonyymi

>>>Rukousketjuko????? Tämähän on keskustelu foorumi eri aiheista. Rukoileminen ei tarvitse edes foorumia puhumattakaan rukousketjua.
Kaikkiko tulee muuttaa aivan luonottomaksi????????<<<<

mitä mieltä oot tästä?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai saa Jumalankin kanssa jutella ihan kaikesta jos siltä tuntuu täälläkin rukousketjuissa. Itse menen kammiooni kohta rukoilemaan kunhan hoidan muutamat asiat alta pois.

Commandohauis53cm

• Anonyymi

niin mut seurasin miten jotkut esittivät mielipiteitä ja neuvoivat tekemään näin, eikä keskittynyt hätärukouspyyntöön ja kommentoivat siihen kärkkäästi välittämättä perheen ahdingosta ja hädästä niin sitä on kamalaa seurata ja kommentit vaikutti tunteettomilta

hätärukouspyyntnön mukaan tarvitaan rukousapua se pitäis ottaa huomioon eikä mielipiteistä niiinkuin mikä pikkusieluinen tärkeilijä eikä se sovi tähän hätärukoukseen

• Anonyymi

rukoillaan hätärukousta tarvitsevien puolesta koska oon itte joutunut samaan tilanteeseen ja tiiän miltä tuntuu se oli hirveesti ahdistava kokemus

• Anonyymi

Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät.

• Hätärukoukset ovat täysin turhia. Jahve ei muuta mieltään. Jos hän on päättänyt tappaa ihmisen niin hän sen tekee.

4. Moos. 23:19 Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele, hän ei muuta mieltään. Hänkö ei tekisi, mitä sanoo? Hänkö ei pitäisi, mitä lupaa?

• Anonyymi

Herra muuttaa kirouksen uhkaa, jos uskova pyytää sitä anteeksi joko itselleen tai muille.

On turha paljon tai enemmän panostaa armon pyytämiseen Herralta.
        Muut asiat ovat paljon tärkeämpiä, kuten Herran Neuvo, Jumalainen pelko ja Jeesuksen kaltainen ajattelu
        Olkaa paljossa pyhät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra muuttaa kirouksen uhkaa, jos uskova pyytää sitä anteeksi joko itselleen tai muille.

On turha paljon tai enemmän panostaa armon pyytämiseen Herralta.
        Muut asiat ovat paljon tärkeämpiä, kuten Herran Neuvo, Jumalainen pelko ja Jeesuksen kaltainen ajattelu
        Olkaa paljossa pyhät

Olkaa viisaat siinä Herran Neuvoa tarvitaan paljon ja paljon
        Se on ehdottomasti tärkein kaikista Pyhän Hengen olomuodoista heti Rakkauden jälkeen,
        Sitten on Herran pelko ehdottomasti tärkein,
        viisaus voiman jälkeen,
        Tieto viisauden jälkeen,
        ymmärrys

Koska heikot me olemme, me hyvin helposti väärinymmärrämme Pyhän Hengen asioita
        Herran Hengen halveksunta johtaa typeryyteen niin kuin ylpeys tekee

• Anonyymi

kärkkäästi kommentoijat ovat pikkusieluisia tärkeilijöitä joita oli hirveästi katsoa sivusta. Herra, armahda!

• Anonyymi

Tilastollisesti on osoitettavissa loton täysosuman tulevalle jokaiselle lottoajalle 100% varmuudella. Aikaa se tosin ottaa keskimäärin kohtuu paljon. Tilastollisesti on yhtä varmaa, ettei rukousvastausta tule ikinä. Todennäköisyys sille on siis 0%. Ajanvietteenä rukoileminen on ehkä ihan ok. Keskimäärin huomattavasti taloudellisempaakin kuin lottoaminen.

• Anonyymi

Lotossa ja rukousvastauksessa on tietty ero. Lottoaja ei usko ennen kuin kahisevat on tilillä, jos silloinkaan. Kristitty uskoo jo rukoillessaan Jumalan tahdon toteutuvan, oli se sitten mikä tahansa. Näin hän saa aina rukousvastauksen rukoillessaan uskossa Jumalaa. Tilastollisesti ja tosiasiallisesti hän voittaa aina.

• Anonyymi

Voihan sen näinkin ajatella. Vastaus on sekin, kun ei ole vastausta. Loogistakin, kun ottaa huomioon Jumalan tekevän just sitä mitä hän haluaa tehdä. Ei hän tarvitse siihen ihmisen neuvoja.

• Anonyymi

>>Kristitty uskoo jo rukoillessaan Jumalan tahdon toteutuvan, oli se sitten mikä tahansa. <<

Mutta,- tutkippa asiaa. Kun ihminen sairastuu erittäin vakavasti, niin - mitä olen havainnut - ihmiset rukoilevat paranemista - jopa kuolleesta heräämistä. Todellisesti ajan kuluessa ihmisiä kohtaa pettymys.

Kokemuksesta voin kertoa, miten kokonaan eri tilanne on rukoilla - aikuisen oikeesti- "Tapahtukoon JUMALAN tahto, mikä se onkaan, mutta anna voimia sopeutumiseen". Luopumisen tuska hellittää ja ihminen ei kohtaa pettymystä, koska rukoukseen vastataan.

Ajatellen ihmisen ajatelua. Ihminen AINA ajattelee ja tahtoo, miten paraneminen on tavoite ja piiiiiiiiiitkä elinikä ja ilman sairauksia. Kaikkivaltias JUMALA on erimieltä ja siksi opettaa, miten ihmisen tulisi ajatella ja elää asenteella; "Jos Herra suo ja elämme". Vasta vakavan sairauden kohdatessa / lähellä ihminen ymmärtää ja huomioi asian. Elää tässä ja nyt hetkessä.

m.l

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Kristitty uskoo jo rukoillessaan Jumalan tahdon toteutuvan, oli se sitten mikä tahansa. <<

Mutta,- tutkippa asiaa. Kun ihminen sairastuu erittäin vakavasti, niin - mitä olen havainnut - ihmiset rukoilevat paranemista - jopa kuolleesta heräämistä. Todellisesti ajan kuluessa ihmisiä kohtaa pettymys.

Kokemuksesta voin kertoa, miten kokonaan eri tilanne on rukoilla - aikuisen oikeesti- "Tapahtukoon JUMALAN tahto, mikä se onkaan, mutta anna voimia sopeutumiseen". Luopumisen tuska hellittää ja ihminen ei kohtaa pettymystä, koska rukoukseen vastataan.

Ajatellen ihmisen ajatelua. Ihminen AINA ajattelee ja tahtoo, miten paraneminen on tavoite ja piiiiiiiiiitkä elinikä ja ilman sairauksia. Kaikkivaltias JUMALA on erimieltä ja siksi opettaa, miten ihmisen tulisi ajatella ja elää asenteella; "Jos Herra suo ja elämme". Vasta vakavan sairauden kohdatessa / lähellä ihminen ymmärtää ja huomioi asian. Elää tässä ja nyt hetkessä.

m.l

Niin siksi se on rukouspaikka siihen ei kuulu kommentoida kärkkäästi neuvoen ja esittäen mielipiteitä kuin mikään pikkusieluinen tärkeilijä vaan kuuluu rukoilla rukousapua tarvitsevan puolesta ja kannetaan rakkauden hedelmää

eri asia kuin muut postaukset ovat keskustelun aiheita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siksi se on rukouspaikka siihen ei kuulu kommentoida kärkkäästi neuvoen ja esittäen mielipiteitä kuin mikään pikkusieluinen tärkeilijä vaan kuuluu rukoilla rukousapua tarvitsevan puolesta ja kannetaan rakkauden hedelmää

eri asia kuin muut postaukset ovat keskustelun aiheita

>>Niin siksi se on rukouspaikka <<

Jos tätäkin asiaa ajatellaan Raamatullisesti ja toimitaan siten, niin aloitus tulisi olla rukous asian tiedottamista varten. Itse rukoileminen tietenkin tapahtuu siellä missä rukoilijat ovat. Lisäksi on muistettava todellisuus / apostolien opetus ja toimminta, miten rukoiltava kohde tulee olla rukoileva ihmisen nähtävissä. Lueppa Raamatusta, mutta älä muuta piiruakaan.

Siellä kerrotaan kutsumaan luokseen tai menemään jne..... JUMALA todella ei ole mikään pelle, jonka aivoituksia ihminen saa muutella mieleisekseen. Ei laajemmalti, mutta ihmisen lukiessa Raamatun opetuksia, niin erikoisen tärkeää on huomioida tilanne ja ympäristö. Jos tilanne kuvataan kohtaamisena, niin tämä on oltava lähtökohtana myös tänä aikana,- VAIKKA tänä aikana tiedon siirrossa käytetään erilaisia laitteita.

" Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ".......

Siis KÄYDÄ katsomassa - aistien vaikuttamana - EI kännykällä pirauttaalla tai netissä kirjoittamalla.

Painotan. Kun JUMALA aivoitti ihmisen, niin tämä heijastuu myös opetuksissa - aistien vaikutuksissa. Sanattomassa viestityksessä.

m.l

• Anonyymi

oon ennen laittanut rukouspyynnön koska oon ollut vaikeassa tilanteessa ja oon tarvinnut rukousapua mutta kärkkäästi kommentit ovat ajaneet mua umpikujaan ahdistumaan

joskus oon ollut tosi umpikujassa ja epätoivoissani ja oon yrittänyt rukoilla mutten oo pystynyt rukoilemaan ja oon ollut ihan voimaton koska en oo uskaltanut pyytää rukousapua on kokemuksia en uskalla pyytää enää rukousapua

• Anonyymi

Tämä palsta nyt on vihonviimeisen tuolla puolen, jos rukousapua haluaa pyytää. Silkkaa trollaamista sekopäisen ateistien taholta täällä saa osaksensa.

• Anonyymi

Vaikka todellisuus onkin jäätävän yksiselitteisesti osoittanut rukoilun olevan ihmisen itse itselleen kehittämä tapa etsiä lohdutusta, en silti kiistä sen positiivisia vaikutuksia siihen luottaviin yksittäisiin henkilöihin.

Jos koet saavasi rukoilusta itsellesi hyötyä, niin tottahan toki sinun kannattaa hyödyntää tälläinen mahdollisuus. Mutta jos ahdistus jatkuu ja haittaa jokapäiväistä elämääsi, niin mars mars terveysasemalle lääkärin puheille. Jokaisella suomalaisella on oikeus saada terveyteen liittyviin ongelmiinsa apua silloin, kun apua tarvitsee. Rukoilemisen vaikutusta voidaan tehostaa lääketieteellisillä menetelmillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka todellisuus onkin jäätävän yksiselitteisesti osoittanut rukoilun olevan ihmisen itse itselleen kehittämä tapa etsiä lohdutusta, en silti kiistä sen positiivisia vaikutuksia siihen luottaviin yksittäisiin henkilöihin.

Jos koet saavasi rukoilusta itsellesi hyötyä, niin tottahan toki sinun kannattaa hyödyntää tälläinen mahdollisuus. Mutta jos ahdistus jatkuu ja haittaa jokapäiväistä elämääsi, niin mars mars terveysasemalle lääkärin puheille. Jokaisella suomalaisella on oikeus saada terveyteen liittyviin ongelmiinsa apua silloin, kun apua tarvitsee. Rukoilemisen vaikutusta voidaan tehostaa lääketieteellisillä menetelmillä.

>> Mutta jos ahdistus jatkuu ja haittaa jokapäiväistä elämääsi, niin mars mars terveysasemalle lääkärin puheille. Jokaisella suomalaisella on oikeus saada terveyteen liittyviin ongelmiinsa apua silloin, kun apua tarvitsee. <<

Jokainen terveessä mielentilassa ymmärtää, miten terveyspalvelut on erittäin tärkeä asia ja käyttöä varten suunniteltu.
        Mutta, ajatellen mielen ongemia. Surua, luopumista ja elämän haasteita yleensä, niin tämän asian hoitaminen palveluilla on erittäin haasteelista. Niin, valitettavaa kuin se onkin, niin kaikki ahdistus suruineen ja luopumisineen on ihmisen itse läpikäytävä. Eli kyseessä on ihmisen elämiseen liittyvät alueet.
        No, toinen hoitaa kossupullolla / huumeilla ja toinen lääkityksellä masennuksineen jne.....

Siis perusasia - ongelma onkin. Miten ihminen saavuttaa jälleen mielentasapainon ja iloisuuden vastoinkäymisten jälkeen. Ihmisen luonnolliseen elämään joka tapauksessa kuuluu eritasoiset vastoinkäymiset. Miten selviytyä niistä ja kasvaa ja saavuttaa jälleen mielentasapainoisuus.
        Muuten, näillä alueilla on erittäin suuuri merkitys ihmisen sairastvuuksiin. Sote - menoihin. Psykosomaattiset sairaudet - stressitaso. Alue, johin lääkärit eivät voi vaikuttaa.

m.l

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>> Mutta jos ahdistus jatkuu ja haittaa jokapäiväistä elämääsi, niin mars mars terveysasemalle lääkärin puheille. Jokaisella suomalaisella on oikeus saada terveyteen liittyviin ongelmiinsa apua silloin, kun apua tarvitsee. <<

Jokainen terveessä mielentilassa ymmärtää, miten terveyspalvelut on erittäin tärkeä asia ja käyttöä varten suunniteltu.
        Mutta, ajatellen mielen ongemia. Surua, luopumista ja elämän haasteita yleensä, niin tämän asian hoitaminen palveluilla on erittäin haasteelista. Niin, valitettavaa kuin se onkin, niin kaikki ahdistus suruineen ja luopumisineen on ihmisen itse läpikäytävä. Eli kyseessä on ihmisen elämiseen liittyvät alueet.
        No, toinen hoitaa kossupullolla / huumeilla ja toinen lääkityksellä masennuksineen jne.....

Siis perusasia - ongelma onkin. Miten ihminen saavuttaa jälleen mielentasapainon ja iloisuuden vastoinkäymisten jälkeen. Ihmisen luonnolliseen elämään joka tapauksessa kuuluu eritasoiset vastoinkäymiset. Miten selviytyä niistä ja kasvaa ja saavuttaa jälleen mielentasapainoisuus.
        Muuten, näillä alueilla on erittäin suuuri merkitys ihmisen sairastvuuksiin. Sote - menoihin. Psykosomaattiset sairaudet - stressitaso. Alue, johin lääkärit eivät voi vaikuttaa.

m.l

Yksin elävä on helposti pulassa. Ne joilla on läheisenä tilanteen ymmärtävä ihminen, ovat helpommin avun saavutettavissa. Ei tähän oikein muuta konstia ole, kuin kammeta ensin itsensä sängystä ylös. Siitä se sitten lähtee askel kerrallaan helpottamaan jos on lähteäkseen. Tarvitaan annos tuuria ja toinen sisua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe