Varoitus Amightywind kultista

Anonyymi

Olin Amightywindissä. Lähdin pois kun Jumala käski lähteä pois. Hän kertoi että suurin osa profetioista EI ole Hänen antamiaan. Hän kertoi että Amightywind on lakihenkinen,että he noudattavat myös 10 käskyn ulkopuolisia käskyjä eli myös Mooseksen lakia. Jumala odottaa meidän noudattavan vain 10 käskyä. Tähän sisältyy toki sapatti siihen aikaan kuin sitä juutalaiset noudattaa koska se sisältyy 10 käskyyn eli perjantai illasta lauantai iltaan. On totta että roomalaiskatolinen kirkko muutti sen ja vaihtoi sunnuntain sapatiksi, mutta Amightywind noudattaa myös Mooseksen lakia jota ei tule enää noudattaa. 10 käskyn lisäksi on Jeesuksen ristinkuolema - armo. Kun me kadumme syntejä joka päivä,myös niitä joita emme tiedä tehneemme(vain Jumala tietää mikä kaikki on syntiä) ja emme tee tahallista syntiä niin Hän armahtaa. Uuden Testamentin puolella on yksi käsky jota tulee myös noudattaa. Se on ehtoollinen Jeesuksen kuoleman muistoksi.

Jumala näytti minulle joitain profetioita jotka muunmuuassa eivät ole Häneltä. Yksi niistä oli sellainen jossa sanotaan että Jumala ei kuulisi nimeä Jeesus enää lopunaikana. Tämä ei ole Jumalalta. Jumala KUULEE rukoukset nimessä Jeesus loppuun asti. ÄLKÄÄ lopettako nimen Jeesus käyttöä. Nimi Yahushua EI OLE Jumalan Pojan oikea nimi. Amightywindin opetus siitä että Pyhä Henki olisi nainen on myös valetta. Elisabeth on kuunnellut valheita saatanalta. Tämä Shekinah kirkkaus EI ole Pyhä Henki. Shekinah on epäjumala.

Lopuksi haluaisin sanoa että Jeesuksen oman ei pitäisi kuunnella KETÄÄN ihmistä. Ei mitään kirkkoa,pastoria tai muuta henkilöä. Tämä siitä syystä että jokainen ihminen on syntinen,epätäydellinen. Neuvoja ja ohjeita pitää kysyä Jumalalta. Jeesus sanoi että Pyhä Henki opettaa meille. Luetaan Raamattua,rukoillaan ja kysellään Jumalalta ja Jeesukselta. He ovat täydellisiä. He ohjaavat meitä. Jeesuksen seuraajan kirkko on omassa kodissa. Meidän ei tarvitse etsiä vastauksia ihmisiltä. He voivat johdattaa meidät väärälle tielle sekä tietämättään että tietoisesti. Muistakaa myös että rukouksen ei tarvitse olla rutiinin omaista. Jos se on rutiinin omaista niin siitä tulee uskonnon harjoitusta. Samanlaista kuin fariseusten. Me voimme rukoilla koska vain. Käsiä ei tarvitse ristiä eikä silmiä sulkea. Meidän Jumala ja Jeesus eivät pidä rituaaleista. Erottaudutaan rituaaleista ja eletään ELÄVÄÄ USKOA.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi haluaisin sanoa että Amightywind on VAARALLINEN. Älkää menkö heidän sivustolle,älkää lukeko älkääkä kuunnelko/katselko heidän videoitaan. Minä olin siellä joitain vuosia. Minä säästyin uskossa pois sieltä. Moni on luopunut uskosta kun ovat lähteneet sieltä. Ne jotka ovat Amightywindissä ovat saatanan sokaisemia. Jumala on näyttänyt minulle miten taitava saatana on saamaan uskovan uskomaan saatanaa. Oman sielunne vuoksi älkää lukeko/katselko/kuunnelko Amightywindin videoita/tekstejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4011
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3590
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3345
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2516
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      63
      2409
    Aihe