KYLLÄ SE ON JÄMPTI JUTTU

Anonyymi

Teemu Keskisarja on suomen paras historioitsija. Mielenkiintoisella tavalla vittuuntunut ja suorapuheinen tyyppi, eikä kuvia kumartele.
On suuri ilo, että selvästi häntäkin kuvottaa punavihreiden valheellinen ja kaksinaamainen lällärismi.

Olispa tosi mukava istua samalla erämaa nuotiolla juttuja jutellen.

9

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Natsimaassa tietysti punavihreys on lällärismia, koska sen käsitys kapitalismistakin on sama. Eivätkai he muutenkaan olisi tuota liitto tehneet. Natsismia käytettiin rikkaiden tahojen valeasuna syyttää kommunismia tuloerojen kasvattamiselle. Mainilan laukausten aloittaja on lopulta yhdentekevää, koska syy akseli-liitolle tekaistu kuten koko ideologiakin. Tietysti jokainen voi nähdä asian miten hyvänsä, mutta mahtavat ovat muualla, suurissa saleissa. Natsismi ei ole globaali linja. Ne lällärit ei lyö vyön alle.

• Anonyymi

KOETATKO SINÄ YHÄ VAAN HYVÄKSYTTÄÄ VENÄLÄISTEN RAUKKAMAISEN ateistisen ja jumalankieltävän HYÖKKÄYKSEN SUOMEN REHELLISEN JA RAUHAA TOIVOVAN KANSAN KIMPPUUN TAPPAMAAN JA TEURASTAMAAN JA HÄVITTÄMÄÄN RAAMATUN JUMALAAN LUOTTAVAN AHKERAN KANSAN ?

KIRJOITAT TÄYTTÄ SONTAA, KUN TEKSISTÄSI EI SAA EDES KUNNOLLA SELVÄÄ !

MITEN HELVETISSÄ MAINILAN PASKAPAUKKUJEN TEKIJÄT OVAT YHDENTEKEVIÄ, KUN SEHÄN ON TOTUUS , JA TODISTAA VENÄLÄISTEN JÄRJETTÖMIEN HALUN VAIN VALEHDELLA, KUN TODELLISTA SYYTÄ HYÖKÄTÄ SUOMEN KIMPPUUN EI OLLUT OLEMASSAKAAN !!!

Jos olisit nyt minun edessäni, turpaan vetäisin kummallakin suomalaisella kouralla , niin vituttaa se saatanallinen valehtelu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KOETATKO SINÄ YHÄ VAAN HYVÄKSYTTÄÄ VENÄLÄISTEN RAUKKAMAISEN ateistisen ja jumalankieltävän HYÖKKÄYKSEN SUOMEN REHELLISEN JA RAUHAA TOIVOVAN KANSAN KIMPPUUN TAPPAMAAN JA TEURASTAMAAN JA HÄVITTÄMÄÄN RAAMATUN JUMALAAN LUOTTAVAN AHKERAN KANSAN ?

MITEN HELVETISSÄ MAINILAN PASKAPAUKKUJEN TEKIJÄT OVAT YHDENTEKEVIÄ, KUN SEHÄN ON TOTUUS , JA TODISTAA VENÄLÄISTEN JÄRJETTÖMIEN HALUN VAIN VALEHDELLA, KUN TODELLISTA SYYTÄ HYÖKÄTÄ SUOMEN KIMPPUUN EI OLLUT OLEMASSAKAAN !!!

Jos olisit nyt minun edessäni, turpaan vetäisin kummallakin suomalaisella kouralla , niin vituttaa se saatanallinen valehtelu !

Älä huuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole objektiivinen ihminen etkä siten edes kristitty. Raamatussa ei ylistetä jumalan valittua kansaa, vaan kerrotaan asiat kaikkineen virheineen ja epätäydellisyyksineen. Et pysty kohtaamaan sellaista. Olet sokea lammas.

• Anonyymi

Saksan ja NL:n välinen hyökkäämättömyyssopimus 1939 osoitti, että kummankin aate oli käytännössä huijausta ja että rajoista oli suurinpiirtein jo päätetty. Suomen osalta kyse oli omista valkoisten ja punaisten välisistä jännitteistä. Stalin oli itse liittoutuneiden Teheranin konferensissa 1943 päättämässä, että Suomi pysyy miehittämättömänä. Tosiasiat ovat usein kaikkein kipeimpiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksan ja NL:n välinen hyökkäämättömyyssopimus 1939 osoitti, että kummankin aate oli käytännössä huijausta ja että rajoista oli suurinpiirtein jo päätetty. Suomen osalta kyse oli omista valkoisten ja punaisten välisistä jännitteistä. Stalin oli itse liittoutuneiden Teheranin konferensissa 1943 päättämässä, että Suomi pysyy miehittämättömänä. Tosiasiat ovat usein kaikkein kipeimpiä.

Onneksi niin kristinuskossa kuin poliittisissa suuntauksissakin on vara valita.

Teemu on kyllä mielenkiintoinen tutkija ja kiinnostava persoona. Katson mielellään hänen harvoja esiintymisiään, kirjojaan olen muutaman lukenut ja aion lukea niitä lisää, kun vain ehdin ja saan käsiini.

• Anonyymi

Jaa, no gulageilla ei ollut lällärimeininkiä, aloittaja varmaan haluaisi sellaiselle.

Tuossa oikeistolaisuudessa on sellainen outo piirre, että sitä ollaan omasta mielestään niin kovaa ja kestetään vaikka mitä, mutta sitten jos tulee pikku pipi jossain gulagilla, niin itketään ja parutaan apuun vaikka ketä.

Sitä ei sitten niin kovin kovia ilmeisesti siellä ollakaan, mutta uhotaan kuin ipanat?

• Anonyymi

Onhan Keskisarja ihan pätevä historioitsija, ei siinä mitään, mutta Keskisarja on myös kirjailija ja liikemies.
      Keskisarja saa omalla kulmikkaalla esiintymisellään myös omille kirjoileen sellaisia ostajia, ketkä muuten eivät kirjoja paljon osta.
      Keskisarja osaa loistavasti tuotteistaa omaa tuotantoaan.

• Anonyymi

Venäjällä ei ollut mitään oikeutta hyökätä Suomeen.

Suomi oli heikko ja puolustuskyky oli laiminlyöty, joten Venäjä käytti tarjottua tilaisuuttaan hyödykseen.

Suomen sotilaat taistelivat sankarillisesti isänmaansa puolesta.

Maamme jyrkimmät vasemmistolaiset eivät vieläkään arvosta sotaveteraanien merkitystä itsenäisyyden puolustajina.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe