Iso osa Helsinkiä on annettu ulkomaalaisille, pääkaupunki.
Miltä hesalaisista tuntuu
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itsehän olette äänestäneet pakolaisia hyysäävän eduskunnan valtaan. Joten veikkaus on että hyvältä tuntuu?
- Anonyymi
Minä en ole niin äänestänyt, silti niin on käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole niin äänestänyt, silti niin on käynyt.
Oliko sanna marin äänestetty?
Oliko vähemmistö hallitus jossa pienpuolue virhreät vaan otettiin laittomasti mukaan äänestetty?
En tiedä mitä sanoisi jos sinusta tämä on demokraattista..
- Anonyymi
Tuhottua aluetta. Onneksi ei tarvitse enää edes käydä siellä.
- Anonyymi
Kaikki eivät osaa oikein iloita tuosta.
Ehkä se on sitte helpompaa, kun hesas asuu 500000 maahanmuuttajaa, eikä siihen välttämättä mene viittä tai kymmentä vuotta pidempää aikaa... - Anonyymi
Innolla odotan kun hesassa alkaa malmö meininki...
- Anonyymi
Kyllä se on siellä jo alkanut!
- Anonyymi
Kannattanee välttää työn perässä muuttoa helsinkiin.
- Anonyymi
EI tulisi mieleenkään vaikka saisin kymppitonnin kuukausipalkan.
- Anonyymi
Eivät saa lääkäreitäkään Helsingin terveyskeskuksiin töihin, vaikka lupailevat tuhansien eurojen palkankorotuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät saa lääkäreitäkään Helsingin terveyskeskuksiin töihin, vaikka lupailevat tuhansien eurojen palkankorotuksia.
No kuka hullu noita haluaa mennä palvelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka hullu noita haluaa mennä palvelemaan.
Vastaanotolla yhden potilaan kanssa menee kaksinkertainen aika siihen verrattuna ,mitä kuluu ,kun yrittää ottaa selville heidän asiansa.
- Anonyymi
Oikein koirille
- Anonyymi
Te isänmaallisiksi itseänne tituleeraavat varmaankin kirjoitatte viestinne suomalaiseen internetiin, suomalaisilla tietokoneilla ja suomalaisilla laitteilla toimivilla nettiyhteyksillä ja -protokollilla. Ajatte suomalaisia autoja, pidätte suomalaisia vaatteita ja katsotte suomalaisia elokuvia.
- Anonyymi
Ulkomaalaiset tietokoneet, nettiyhteydet ja vaattetko siellä Helsingissä loisii. En tiennytkään...
Eipä tuo Helsinki oikein viehätä , pakokaasu ja kaatopaikka haisee joka nurkalla...Kultturellit nauttii.
Pitäisköhän tuo roskakasa irroittaa Suomesta täysin niin voisi Suomikin "taantua" ennalleen ?
Oikein Peräpohjolan jenkkien matkijat, hyi olkoon .- Anonyymi
Hesassa haisee kusi ja matut, ei kiitos mulle.Nistikylä.
- Anonyymi
Helsinki on suppilon kärki, minne paska valuu ylhäältä alas päin, niin pakolaiset, kuin suomalaisetkin.
- Anonyymi
Pääkaupunki suomessa, olisi voinu antaa jonkun toisen kaupunkin?
- Anonyymi
Helsiki on kauttaaltaa pakolaisten kuseksima ja paskottelema kaupunki.
- Anonyymi
Hesassa joutuu juomaan jyväskyläläisten kusta.
- Anonyymi
Helsinki ei ole osa suomea, enää.
- Anonyymi
Ulkomaalaistaustaisia eli syntyperältään ulkomaalaisia helsinkiläisiä oli vuoden 2019 alussa 103 412. Tämä oli 16,0 prosenttia kaupungin koko väestöstä.
Kolme neljäsosaa kaupungin väestönkasvusta tuli ulkomaalaistaustaisista.
Joka viides työtön työnhakija Helsingissä oli ulkomaalainen.
Vain 23 prosenttia Suomessa asuvista irakilaisista on töissä. - Anonyymi
Ketä kiinnostaa miltä suomen tyhmimmistä kehitysavun saajista tuntuu! :D
Kaikkihän siellä Helsingissä on kehitysavulla kasvaneita. Sekä ne afrikasta saapuneet, että Helsungin kehitysmaassa syntyneet!- Anonyymi
Helsingissä yleistä asumistukea sai syyskuun 2019 lopussa 61 600, Espoossa 18 500 ja Vantaalla 16 900, KUUMA-kunnissa 13 100 ja koko maassa 352 300 ruokakuntaa.
- Anonyymi
Migri: Suuri osa irakilaisista turvapaikanhakijoista oli sotilaskarkureita – ”Niin upseereita kuin rivisotilaita”
- Anonyymi
Marinin hallitukselle tehtävä nostaa maassa olevien irakilaisten työllisyysaste ennen syksyä 75 prosenttiin.
- Anonyymi
Pysykää juntit niissä maakuopissanne! Stadi on stadilaisten valtakuntaa!
Kuinkahan moni noista Helsingin kauhistelijoista oikeasti asuu täällä?
Toki on lukemattomia paikkoja Suomessa, joissa en tisekkään haluaisi asua, mutta olen keksinyt siihen käytännöllisen ratkaisun: en asu noissa paikoissa. Ne jotka haluavat asua saavat puolestani vapaasti niin tehdä.- Anonyymi
Oletko itse syntyperäinen helsinkiläinen?
- Anonyymi
Helsinkihän on ollut kautta aikojen monikulttuurinen; on ollut ruotsalaiset ja venäläiset oikein valtaväestönäkin!
Helsinkiin kuitenkin erittäin iso osa maaseudun nuorista aikuisista lähtee ja tuntuvat viihtyvän hyvin erilaisten ihmisten vilinässä ja erilaisten kulttuurien tarjonnassa.- Anonyymi
Ei mene montaa vuosikymmentä niin Helsingissä on valtaväestönä muslimit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127