Jos tämän päiväisellä ilmoituksellasi halusit mulle helvetin huonon olon, niin voin kertoa että täydellisesti siinä onnistuit.
Voispa pyyhkiä tämän viikon pois kokonaan
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Kerro!
- Anonyymi
Irl vai täällä?
Pieni varoituksen sana, jos täällä tulkitset viestejä. Hän tuskin sinua täällä tunnistaa, jos edes lukee. Ja taas viestit, jotka luulet olevan häneltä voivat olla joltain anonyymiltä.
Itsekin, vaikka hyvin tiedän ettei hän täällä ole ja eikä ainakaan vuokseni, olen tällä viikolla nähnyt monta monta ihanaa kirjoitusta, jotka sopisivat hänen suuhunsa unelmissani. Painotus samalla unelmissa! Totuudessa nuo on jotain ihan muulta, valitettavasti.- Anonyymi
Irl tietty. Kahelit palstakirjoituksiin nyt mitään perusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl tietty. Kahelit palstakirjoituksiin nyt mitään perusta.
Oletko hän "En tiedä mihin.."? Vastaan kuin olisit, yritä unohtaa se mies ja käännät sille selkäsi kokonaan. Kannattaa yrittää kääntää viha positiivisemmaksi energiaksi, nilkit on nilkkejä eikä ne kuuntele tai välitä muiden oloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hän "En tiedä mihin.."? Vastaan kuin olisit, yritä unohtaa se mies ja käännät sille selkäsi kokonaan. Kannattaa yrittää kääntää viha positiivisemmaksi energiaksi, nilkit on nilkkejä eikä ne kuuntele tai välitä muiden oloista.
Olin jo aika hyvin kuivilla, tapailin ystäviä, tein kaikkea kehittävää ym. Sitten tuo pääsi loukkaamaan. No ehkä se just, että pääsi sanoo ja esti saman tien. Tiedätkö kuinka nöyryyttävää? Koin tuolta nilkiltä pettymyksen, minkä olisin voinut välttää. Nimittäin järjen ääni sanoi, ei uutta mahdollisuutta, kun meni ekalla jo metsään. Olen jotenkin itselleni vihainen. Mutta kiitos kun ymmärrät ja tsemppaat! Mulla on kuitenkin jotenkin perusjutut hallinnassa, vaikka itsestä riippumattomia murheitakin on ihan riittävästi. Juuri tuon kaltaisia munattomia pellejä en tarvitse mihinkään. Joskus sitä vaan toivoo, että tapaisi edes jonkun vähän edes normaalin. En vaadi ihmeellisyyksiä, lähinnä semmoista miehekkyyttä. Toisaalta en ole missään sellaisissa ympyröissä, että voisin edes törmätä mihinkään sellaiseen. Tosin kyllähän tuokin esitti parempaa, kuin mitä oli. Kiitos kun tsemppaat! On niitä hyviäkin ihmisiä olemassa. En vaan haluais tavata niitä, kun haluaa lyödä vyön alle.
😃👍❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145