Eka kerta baarissa

Eli olisin menossa ekaa kertaa baariin, itse olen 120kg ja 170cm ja kaveri niin paljon pienempi että tosi vähä riittää. Minkälaisia juomia baareissa yleensä tarjoillaan? Haluaisin itselleni kunnon shotteja ja juomia mutta kaverille vähempiä. Osaatteko neuvoa? Helsingissä asuisin,

2

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaverille jotai mietoa esim. Salmari, laku, fisu. Itelles sitten viinashottii esim minttu, jallu, jäger...

      Drinkit yleisesti on mietoja, alle 5 prossaa. Paitsi joku kossuvissy yms. Vähö vahvempi. Long islad iced tea on vahva jos oikein tehty. Liköörit miertoj lähes kaikki. Kysy tarjoilijalta apua.

    • Anonyymi

      Nyt tyttö laihduttamaan. Sun painoindeksi on yli 41 !

      Hengenvaarallinen ylipaino kyseessä. Kuntosalilla eivät tarjoile kuin energiajuomia ja hyvä niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      386
      4384
    2. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      63
      1903
    3. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      42
      1802
    4. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      257
      1793
    5. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      65
      1586
    6. Laita kaivattusi

      Sukunimen ensimmäinen kirjain tähän. Katsotaan tuleeko osumia. 🙂
      Ikävä
      60
      1518
    7. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      35
      1428
    8. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      101
      1312
    9. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1250
    10. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      45
      1233
    Aihe