Moikka !
Olisiko kellään hiukan nuorenmalla naisella halua kokeilla vähän vanhempaa miestä? Itse olen 56 vuotias ja normaali vartaloinen ja seurustelen , nykyinen kumppani on aika tukeva joten saisit olla normi vartaloinen. Huom. Ei alaikäisiä.
Kiinnostusta ?
21
1256
Vastaukset
- Anonyymi
IDIOOTTI! Jos se ihminen joka sinulla on, niin ei ole hyvä, niin miksi sitten etsit muuta. Ja sinun ikäinen ei koskaan tarvi enää 20v ikäisiä!
- Anonyymi
Nettikiusaaja
- Anonyymi
En nyt jhan parikymppistä, jo 25 vuotiaskin kelpaa, onhan sekin jo täysikäinen ja tietää elämästä ja yms jotain. T. keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Haluaisin kokea mut luottamus 100% t. 26v
- Anonyymi
moikka...olen parivuotta aloittajaa vanhempi ja myös kiinnostunut nuoremmista naisista.
luottamus 100% ...meili [email protected] - Anonyymi
Kiinnostaa ja on 100% luottamus. t. keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa ja on 100% luottamus. t. keskustelun aloittaja.
Olen Uudeltamaalta. t. keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Hieno ulostulo sinulta. T. Keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Käy sinunkin ikäinen sisälleni työntäminen...
Eikö tämä ole ketään kiinnostava aihe ? t. Keskustelun aloittaja.
Ehkä oli liian paha keskustelun aloitus . :-(
- Anonyymi
Erkki saatana, olen epäillyt jo pidemmän aikaa että sinä kyttäät vierasta vittua. Vai ei minun paksun ämmän pillu enää kiinnosta, se meni kuule Erkki nyt lusikat jakoon ja minä muutan nuoremman kaverin luokse jonka kanssa olen jo pitempään touhunnut kun sinulla ei oikein ole tuo lerppakulli toiminut. Hyvästi. Terveisin vaimosi.
- Anonyymi
erkki4 kirjoitti:
Kyllä se mun vehe vielä toimii. :-)
Täällä olisi yksi pillu sulle nyt...panen panaanilla...
- Anonyymi
Miksei....pilluni on nyt sulle märkänä.
- Anonyymi
erkki4 kirjoitti:
Sehän on kiva kuulla tulitko just suihkusta ?
Kyllä.. Mistä arvasit?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417969Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832