Saan siis osittaista varhennettua vanhuuseläkettä, jonka veroprosentti on xx prosenttia.
Sen lisäksi saan työmarkkinatukea, jonka veroprosentti on xx yy.
Miksi näin? Viime vuonna aloin saamaan tuota osittaista varhennettua vanhuuseläkettä heinäkuussa, jolloin hain uuden verokortin sekä tuolle eläkkeelle että työlmarkkinatuelle ja molempien prosentit verokorteilla olivat samat!
Eri veroprosentti eläkkeelle ja työmarkkinatuelle - miksi?
Anonyymi
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148