helluntailaiset käyttävät rikollisia käsikassaroinaan
helluntailaiset vain leikkivät hyvää ihmistä
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
He ovat ilkeitä,ylpeitä,valehtelevia,ovat mielestään täydellisiä,heillä ei ole rakkautta,kokoontuvat kermaporukka sunnuntaikirkkoon esittämään pyhää.Rahaa on tultava,niinkuin eräs palvottu saarnaaja sanoi,en halua kuulla kilinää vaan setelien kahinaa!!!!Kehui,miten joku uskonsisar oli antanut rahaa,että voi ostaa uuden puvun,sitä sitten esitteli ja aivopestyt kuulijat aplodeerasi.Köyhä kysyi vieressäni,miksi minulle ei tapahdu tuollaista.
- Anonyymi
tätä itsekin epäilen.
kantsis lukea kirja: "harhaanjohtajat" - Anonyymi
>> .Köyhä kysyi vieressäni,miksi minulle ei tapahdu tuollaista. >>
Kuinka autoit tätä köyhää?
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> .Köyhä kysyi vieressäni,miksi minulle ei tapahdu tuollaista. >>
Kuinka autoit tätä köyhää?
Usko ToivonenÄlä viisastele,tekopyhä!!!!!Minä en kerskaa tekemisilläni,kuten sinä farisealaiset papin perseennuolijat.Meillä oli hyvät hetket,yhdessä kaksi köyhää ja hyljättyä.Jätimme teeskentelijät jatkamaan omaa esitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viisastele,tekopyhä!!!!!Minä en kerskaa tekemisilläni,kuten sinä farisealaiset papin perseennuolijat.Meillä oli hyvät hetket,yhdessä kaksi köyhää ja hyljättyä.Jätimme teeskentelijät jatkamaan omaa esitystä.
>> Meillä oli hyvät hetket,yhdessä kaksi köyhää ja hyljättyä. >>
Kenen taholta tulitte hyljätyiksi?
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Meillä oli hyvät hetket,yhdessä kaksi köyhää ja hyljättyä. >>
Kenen taholta tulitte hyljätyiksi?
Usko ToivonenTämän niin "rakkaudellisen"yhteisön taholta
Siinä oli Jeesus kanssamme,kun saimme jakaa kipua,jota olimme kokeneet seurakunnassa.Kahvila oli enempi meille kirkko.
- Anonyymi
Leikkikö hänkin, käydessään kaikissa kokouksissa.
- Anonyymi
Onko kaikki ok,oletko hurahtanut lahkon sekoiluun?????He ovat aivopestyjä robotteja.
Nyt loppu leikki, sano Lahen Heikki.
- Anonyymi
Mitä pelle tarkoitat?
- Anonyymi
On helluntalaisten joukossa rehellisiäkin, esimerkiksi näin opettava mutta samalla "rikollisesti" yleistämällä käyttämällä "ihan jokainen" ilmaisua:
"Se laittomuuden herra meissä on se paha, se saatanan voima, josta emme pääse irti, jota vastaan taistelemme, ihan jokainen."
-
Kyseinen keksutelijallakaan ei ole oikeutta asettaa esimerkiksi vasta syntynyttä lasta kaltaistensa joukkoon ja on aikuisissakin tuon kouluttajan opista poikkeavia jos helluntalaisten joukoissa ei olisikaan....- Anonyymi
Minusta on erittäin hyvä, että hellari uskonnon uhrit tuovat esiin,mitä he ovat kokeneet hellareissa,eihän se kivalta tunnu ylpeistä,että heidät paljastetaan.Olen kohdannut hellareita,joille olen sanonut jostain asiasta,voi sitä vihan raivoa!!!!!
- Anonyymi
Hyvä teksti helluntalaisen käsistä. Vaikutat viisaalta ja Jumalalta viisautta saaneelta, mutta miksi tuet hajaannusta uskovien keskellä helluntailaisena ja vielä läsnäollessasi? Jos sopii kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä teksti helluntalaisen käsistä. Vaikutat viisaalta ja Jumalalta viisautta saaneelta, mutta miksi tuet hajaannusta uskovien keskellä helluntailaisena ja vielä läsnäollessasi? Jos sopii kysyä.
Mitä tuen hajaannusta, tiedän mitä tein ja halusin,yhteisöllisyyttä,keskenäistä rakkautta,kuunnella särkyneitä.Se ei käynyt papistolle,he vain tietävät kaiken ja heidän palvojansa.Missä teitä ei oteta vastaan,pyyhkikää tomut jaloistanne,valitettavasti en ole ainoa uhri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000