Rannalle himmeän lahden
Aurinko laskenut on
Kutsu jo soi iltahuudon
Taakka jo laskettu on
Taattoa muista sä silloin
Askel jo uupunut on
Lapset ja lastemme lapset
Teidän nyt vuoronne on
Hoivatkaa, kohta poissa on veljet
Muistakaa, heille kallis ol' maa
Kertokaa lasten lapsille lauluin
Himmetä ei muistot koskaan saa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006356414.html
Suomalainen, olen suomalainen!
7
<50
Vastaukset
HURRAA! SUOMI SUUREKSI VIINA VAPAAKSI ANUS VAPAAKSI! HIHHULIHEIHURRAA!!!
- Anonyymi
Suomalaisvastainen Hintti-Mustikka taas osoittaa henkisen tasonsa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisvastainen Hintti-Mustikka taas osoittaa henkisen tasonsa...
Kirjoitin ja kysyin että onko vetäny mustikkasoppaa niin tuli delete.
- Anonyymi
Osaa Kari Tapion laulun sanat. Kotiin heti.
Kaulankatkomiset annettu anteeksi. - Anonyymi
Nyt kaikki Maailman huijarit ja koijarit äkkiä Suomeen. Täällä on rajat auki yötä päivää ja teistä tehdään suurella rahalla suomalaisia.
- Anonyymi
Sitä on sana kiertänyt, kun sun äiti on suomalainen sut haetaan automaattisesti kotiin.
Marinin hallituksen periaate on, että Suomella on moraalinen velvollisuus pelastaa Suomen kansalaiset kotiin. Pelkästään isis-naisille sitä ei anneta, mutta lasten kera. Taitaa Suomen syntyvyys kasvaa, kun haetaan kaikki suomalaisnaiset, kun heillä on "posket punaisena ja siemenet sisällä" :D
"Tämä kallis on maa..." - Anonyymi
Kyllä ne oli tarkoitus roudata kaikki samalla lennolla jos kerta charteria olivat kaavailleet viikolle 50. Tämä kahden lapsen shöw oli Haaviston oman nahan pelastusoperaatio. Erbilistä olisi tullut airbus Helsinkiin, joka peruutettiin silloin kun asia tuli ilmi. Ko konetyyppiin mahtuu yli 100 matkustajaa. Miksi näin iso kone olisi muuten vuokrattu, täh?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000