Paljon on nykyään homoutta helluntalaisissa. Salemissakin saattaa kesken kokouksen kaksi miestä lähteä yhdessä vessaan ja siellä haureellisuutta harrastaa. Näkee yleisesti tunnetuilla homojen kokoontumispaikoilla syrjäisillä parkkipaikoilla helluntalaisten autoja parkissa ja autoon nousee tunnettuja miehimyksiä. Pastorit eivät tuo opetuksessa tätä asiaa esille. Eikö ole voitelua vai onko homohimoja myös pastoreilla?
Homoutta seurakunnassa
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Homoja on kakissa erilaisissa ryhmissä sama osuus n. 10 prosenttia, olivatpa mitä hyvänsä ryhmiä koostumiseltaan. Joka päivä kadulla tulee sinua vastaan tuo sama prosenttimäärä homoja.
- Anonyymi
Ai, että ainoana näit tuollaisia päiväunia. Meille ne ovat viertaita asioita, koska Kristuksessa ihminen on vapaa lihastaan.
- Anonyymi
En näe homoista päiväunia vaan rukoilen että seurakunta puhdistuisi ja pyhittyisi. Se ei onnistu jos pastori ei opetuksessaan tuomitse homoseksuaalisuutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe homoista päiväunia vaan rukoilen että seurakunta puhdistuisi ja pyhittyisi. Se ei onnistu jos pastori ei opetuksessaan tuomitse homoseksuaalisuutta!
Tiedätkö pappeuden lain, joka on vanhentunut uudessa liitossa? Ei ihme, että pastori joka uskoo pappeuteen, lankeaa pois totuudesta ja siten jää oikeudenmukainen tuomitseminen jää kokonaan pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Siksi KYLLÄ kaikille homoille. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö pappeuden lain, joka on vanhentunut uudessa liitossa? Ei ihme, että pastori joka uskoo pappeuteen, lankeaa pois totuudesta ja siten jää oikeudenmukainen tuomitseminen jää kokonaan pois.
Ja rukous on muuten tärkeää. Jumala kuulee sen. Mutta Jumala tahtoo, että totuus on ensisijainen uskonelämässämme, eli ymmärtäisimme, että se ei ole seurakunta nimikkeen ja opin ja uskonsuunnan ja kuppikunnan mukaan, vaan me olemme se Jumalan seurakunta. Voimme puhdistua pois kaikista Raamatun vastakohtaisista opetuksista.
- Anonyymi
Olivatkohan nämäkin pari liukkaaksi voideltua esirukoilijaa, jotka kesken kokouksen kiirehtivät Salemin vessaan kimpassa puoleksi tunniksi, todellakin vapautuneet lihoistaan? Voisipa joku pahanilkinen koiranleuka ehkä väittää, että vessassa pantiin jopa lihaa piiloon vain väliaikaisesti, mitenkään siitä vapautumatta.
- Anonyymi
Ihminen näkee sitä mitä haluaa. Näin me luomme oman todellisuutemme.
- Anonyymi
On voitelua. Persvoitelua WC:ssä miesten kesken.
- Anonyymi
Tämä kirjoitus ei ole totta.
- Anonyymi
Miksi sitten kirjoitat tänne epätotuuksia? Oletko miehimys joka haluaa tarjota vain eksytystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitat tänne epätotuuksia? Oletko miehimys joka haluaa tarjota vain eksytystä?
tietäisitpä vaan . . . mitä kaikkea !!
- Anonyymi
"... seksuaalisuus on Jumalan lahja ja homoseksuaalisuus osa sitä samaa lahjaa. Homoseksuaalisuus ei ole synti, sairaus tai häpeä, homojen syrjiminen on..."
- Anonyymi
Onko siis kaikki seksuaalisuus mielestäsi lahjaa Jumalalta? Lapsiin sekaantumis seksuaalisuus tai eläimiin sekaatumisseksuaalisuus?? Jotkut häirintyneet menevät hautuumaalle ja siellä seksiä vainajan kanssa! Sekö on mielestäsi Jumalan lahja? Eksytyksessä olet kuin moista väität!!
- Anonyymi
Raamatun mukaan homoseksuaalisuuden harjoittaminen on iljetys Jumalan silmissä.
- Anonyymi
Voiko harjoittaa homoutta ja samalla palvella kristittynä Jumalaa?
Tähän on yksinkertainen vastaus. ei voi. Homoja koskee sama kysymys kuin heterojakin:
Seuraatko Jeesusta vai omia himojasi? Molempia et voi valita.
Kummatkaan eivät saa tästä erikoisoikeutta, kaikki ovat samalla viivalla himoinensa. Näin se on ollut ja on vieläkin.
BlackBerryWay - Anonyymi
Tämä on vain sinun henkilökohtainen tulkinta Raamatusta. Homo voi olla hyvinkin uskonnollinen. Kaikki me olemme syntisiä. Lasket homouden yhdeksi synniksi. Heteroilla voi olla tuhansia eri syntejä jotka ovat paljon raskaampia kuin homous. Kitke ensin nämä raskaammat synnit pois ennenkuin puutut homouteen. Mitkä sinun muut syntisi ovat kuin tämä homofobia.
- Anonyymi
Kumman sinä olet valinnut, toteuttaa himojasi vai Jumalan tahtoa?
- Anonyymi
Lukutaito hukassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukutaito hukassa?
Meitä on moneen junaan. Uskovaiset hyväksyvät heteroiden syrjähypyt, koska Raamattu ei sellaista irstautta kiellä. Sen sijaan homo, joka ei harrasta seksiä (paitsi masturboi omissa oloissaan kotona), on syntinen kadotukseen tuomittu. Uskovaiset heterotkin harrastavat seksiä (= lihan himo, uuhh..) muussa kuin lisääntymistarkoituksessa....😂
- Anonyymi
Homous on aivan ok ja normaalia. Sitä en kyllä tajua, että pitää uskonnollisen tilaisuuden aikana mennä rakastelemaan. Niin kuin for God’s sake jos sinne tilaisuuteen menee niin saa kuunnella ja keskittyä.. ei tarvitse joka paikassa harrastaa seksiä
- Anonyymi
Minnoon samaa mieltä. Olen homo, en julista ominaisuuttani missään, en harrasta peräreikä- tms. seksiä kenenkään kanssa, masturboin sen minkä kiireiltäni ehdin. Rukoilen. Olen ns. sinut itseni kanssa. Miksi olen syntinen hetero-uskovaisten silmissä? Olen ollut homo aina, en ole ominaisuuttani valinnut missään vaiheessa. Olen korkeasti koulutettu ja tulen hyvin toimeen taloudellisesti. Autan minua vähempiosaisia mm. tekemällä vapaaehtoistyötä, annan ylimääräiset (?) roponi kolehtiin jne. Tunnen olevani tasapainoinen ihminen. I like the way I have.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnoon samaa mieltä. Olen homo, en julista ominaisuuttani missään, en harrasta peräreikä- tms. seksiä kenenkään kanssa, masturboin sen minkä kiireiltäni ehdin. Rukoilen. Olen ns. sinut itseni kanssa. Miksi olen syntinen hetero-uskovaisten silmissä? Olen ollut homo aina, en ole ominaisuuttani valinnut missään vaiheessa. Olen korkeasti koulutettu ja tulen hyvin toimeen taloudellisesti. Autan minua vähempiosaisia mm. tekemällä vapaaehtoistyötä, annan ylimääräiset (?) roponi kolehtiin jne. Tunnen olevani tasapainoinen ihminen. I like the way I have.
Jos ominaisuutesi on hallinnassa eli et ole homosuhteissa - ja olet uudestisyntynyt uskova, et ole sen syntisempi kuin kukaan muukaan. Oletko tulkinnut väärin vai onko sinua kohdeltu väärin? Ota huomioon ja ymmärrä, että meidän uskovienkin joukossa on väärin asennoituvia ihmisiä.
- Anonyymi
Jumala SELVÄSTI, usein ja monessa paikassa ilmaisee, että jos homstelija ei ole ottanut PELASTUSTA VASTAAN JEESUKSESSA, ja
lopeta homostelau, niin varmasti tulee saamaan palkan mitä Jumala on JO ilmoittanut.
eli Jumala tulee VARMASTI kostamaan heille jotka homostelevat ja kaikille jotka tekevät vääryyttä, syntiä mitä tahansa, JOS ei ole Jeesusta apuna.
Jeesus NYT tahtoo kantaa kaikkien SYNNIT ja niiden rangaistukesn, mutta jos joka sitten tahtoo itse kantaa omat väärät ja synnilliset tekonsa, niin se on sitten niin.
Ennen muinoin Jumala Heti tuhosi synnin tekjät, mutta NYT Jeesuksen tähden on kärsivällinen ja odottaa viimeiseen asti.
jos ei Käänny Jumalan puoleen Jeesuksen kautta ja
LOPETA pahan tekemistä, niin
palkka on sen mukainen mitä ON JO ILMOITETTU.
Nyt sitä odotelessa Jumala on sallinyut heidän:
Room. 1:24
Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3015517- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088