Olisiko täällä joku joka voi tehdä kanssani koodausprojektin Javalla? Esim. tekstieditorin. Lisäksi projektiin kuuluu dokumentointi ja työpäiväkirja. Lisäksi voitaisiin sopia työnjaosta.
Koodausprojekti
10
293
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on siis joku kurssityö josta et selviä itse? Etkö voi ostaa prujua joltain vanhemmalta opiskeilijalta?
Sillä aivan turhanpäiväistähän on alkaa tuollaista ohjelmoimaan "tosielämää" varten., entisiäkin on enemmän kuin tarpeeksi.- Anonyymi
Mitä ne kenenkin tekemiset sinulle kuuluu, ellet osaa vastata pitäisit turpasi kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne kenenkin tekemiset sinulle kuuluu, ellet osaa vastata pitäisit turpasi kiinni.
Jos aloittaja on joku opiskelija tai harjoittelija/työntekijä yrityksessä, kyllä hänen opettajiaan tai esimiehiään saattaa hänen menettelynsä kovasti kiinnostaakin.
- Anonyymi
Minulta saisit Vala-kielellä koodatun pohjan editori/IDE:een, joka toimii Linuxin komentokehotteessa, ulkoasultaan muistuttaa vanhaa kunnon Turbo Pascal editoria.
https://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_Pascal#/media/File:Turbo_Pascal_7.0_Scrren.png - Anonyymi
Moi olen 10v ja haluisin oppia koodamaan pelejä niin voisiko joku kertoa että miten se tehdään
Kiitos - Anonyymi
Opiskelijat menevät nykyään amk ja jopa yliopiston opinnoistaan läpi ryhmätöillä, kopioiduilla kotitehtävillä ja tenteillä, jotka saa uusia ja joissa uusimisessa esitetään samat tenttikysymykset kuin edellisellä kerralla. Jotta siis saataisiin opintoputkesta mahdollisimman paljon väkeä lävitse vaikka ei mitään taitoja olisi matkan varrella tarttunut.
- Anonyymi
Rahoitin ison osan opiskelusta tekemällä konsulttityötä joillekin opiskelijoille. Eräs "asiakkaani" pääsi hyvään työpaikkaan, mutta paljastui kyvyttömäksi. Tunsin hieman syyllisyttä...
- Anonyymi
Yliopistoissa on plagiaatticheckerit. En usko monellakaan opiskelijalla olevan varaa maksaa tekijänoikeusrikkomuksen kuluja.
- Anonyymi
Varmaan monikin voi olla, kunhan saa tesin mukaisen palkan.
Pitäskö siihen laittaa joku KeyPressedEventListenerFactory{}()?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222748Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101852Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521705Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971633Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121137