Minun eläke nousee VAIN 14 e/kk. Saan vuodessa alle tonnin.

Anonyymi

Ja hallitus nostaa monien tavaroiden hintaa, hyvin todennäköisesti lisää korotuksia menoihin tulee jo keväällä. Missä se Vappusatanen on. Ja tuhat hoitajaa, lisapoliisit jne... .

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonko se sinun eläkkeesi alkujaan sitten on?

• Anonyymi

Etkö osaa lukea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa lukea

Osaan toki.
        Noinhan tuossa luki.

"Minun eläke nousee VAIN 14 e/kk. Saan vuodessa alle tonnin."

Mutta tuo poliisivoimien lisääminen olisi kyllä hyvä, Persuavusteinen Sipilän hallitus kun nimittäin leikkasi ensitöikseen siltäkin sektorilta.

• Anonyymi

Ei se koskaan oie paljon ollutkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan toki.
        Noinhan tuossa luki.

"Minun eläke nousee VAIN 14 e/kk. Saan vuodessa alle tonnin."

Mutta tuo poliisivoimien lisääminen olisi kyllä hyvä, Persuavusteinen Sipilän hallitus kun nimittäin leikkasi ensitöikseen siltäkin sektorilta.

Minun kuukausieläkkeeni vuonna 2019 on n. 930 euroa. vuonna 2020 kuukausieläkkeeni on 78 euroa suurempi ja veroa menee n. 5-6 euroa/kk.
        Miksi?
        No sitä en tiedä, mutta näin se vaan on.
        Olen varsin tyytyväinen tuohon korotukseen.

• Anonyymi

Kuussa alle tonnin.

• Anonyymi

Missä kuussa? Olisit tehnyt jotain duunia, saisit enemmän eikä tarvitsisi uskoa persupropagandaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kuussa? Olisit tehnyt jotain duunia, saisit enemmän eikä tarvitsisi uskoa persupropagandaa.

Nykyinen hallitus ottaa suomalaisilta ja antaa elintasopakolaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasuripropagandako sen satasen tuo, jo heti ensi vappuna ???

korkojen kera takautuvasti, eikös juu, Sanna !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyinen hallitus ottaa suomalaisilta ja antaa elintasopakolaisille.

Pitäisiköhän nykyinen hallitus kaasuttaa hengiltä, erityisistä syistä?
        Mitä olet asiasta mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tehnyt ja työeläke nousee 14 euroa (Ilmarinen). Satku olisi poikaa, jo ennen vappuakin

• Anonyymi

Jussin "sosiaaliturva_on_luksusta"-persut lopettaisi koko eläkkeet. Menkööt töihin joka ukko ja akka ja jos ei voi, niin voi voi.

• Anonyymi

Usko nyt eläkeläinen, että ANTTI LUPASI SATASEN !!!!!!!

Näin me demarit olemme jankuttaneet.

Saat sen heti kun Antti palaa pääministeriksi ;DDDDDDD

• Anonyymi

Hain eilen illalla kirjeen postilaatikosta. Oli merkitty elakkeen maksupäivät ja että elakkeenne nousee vuoden alusta 14 euroa kuukaudessa. Punavihreä propaganda jauhaa palstalla jotta elake nousee 33 euroa mutta ei minulla ainakaan nousee. Uskon että pärjääisin ilmafnousuakin mutta periaatteessta kysymys. Rinne hommasi valheella kannatusta eläkeläisiltä. Minä en koskaan anna ääntä punavihreille. Olen hommannut ja hommaan perussuomalaisilne lisää kannattajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hain eilen illalla kirjeen postilaatikosta. Oli merkitty elakkeen maksupäivät ja että elakkeenne nousee vuoden alusta 14 euroa kuukaudessa. Punavihreä propaganda jauhaa palstalla jotta elake nousee 33 euroa mutta ei minulla ainakaan nousee. Uskon että pärjääisin ilmafnousuakin mutta periaatteessta kysymys. Rinne hommasi valheella kannatusta eläkeläisiltä. Minä en koskaan anna ääntä punavihreille. Olen hommannut ja hommaan perussuomalaisilne lisää kannattajia.

Masokisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä toinen jolla eläke nousi muutaman euron kuukaudessa, TÄYTTÄ PASKAA koko eläke lupaukset populisti demarit.

• Anonyymi

Ilman luvattua vappusatasta meidän ei tarvitsisi kärsiä tästä suvakkihallituksesta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman luvattua vappusatasta meidän ei tarvitsisi kärsiä tästä suvakkihallituksesta .

Ok. Ja jos demari Al-Taee olisi ollut rehellinen jo ennen vaaleja

• Anonyymi

Turpa kiinni persu. Et oo vissiin koskaan tehnyt töitä. Mä saan 1850€ kuukaudessa ja teen edelleen sen ohessa töitä. Mene töihin, töitä on kuulemma tarjolla yllin kyllin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turpa kiinni persu. Et oo vissiin koskaan tehnyt töitä. Mä saan 1850€ kuukaudessa ja teen edelleen sen ohessa töitä. Mene töihin, töitä on kuulemma tarjolla yllin kyllin.

Älä vanha komuakka valehtele olet roikkunut näillä palstoilla kolmetoista vuotta aamusta iltaan ei siinä eläke kerry,vai vielä töissä hhhhe,Ainoa eläke on hulluneläke jota olet saanut jo pitkään jos olen väärässä .Mistä tuon 1850 repäsit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vanha komuakka valehtele olet roikkunut näillä palstoilla kolmetoista vuotta aamusta iltaan ei siinä eläke kerry,vai vielä töissä hhhhe,Ainoa eläke on hulluneläke jota olet saanut jo pitkään jos olen väärässä .Mistä tuon 1850 repäsit ?

Ensinkään EN ole akka enkä varsinkaan komu. Miks persut pelkää ja nimittelee ja halventaa muita? Persut pitää itseään parempina kuin "muut". Jos te maailman navat kuvittelette että tuolla tavalla muita herjaamalla pääsette vallan kahvaan, taidatte erehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo olet köyhä!

Mutta demarithan sinusta köyhän tekivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinkään EN ole akka enkä varsinkaan komu. Miks persut pelkää ja nimittelee ja halventaa muita? Persut pitää itseään parempina kuin "muut". Jos te maailman navat kuvittelette että tuolla tavalla muita herjaamalla pääsette vallan kahvaan, taidatte erehtyä.

Komuakan on helppo tunnistaa että älä valehtele ei tällä palstalla ole muita vasureita että ainakaan minulle ei noi valehtelut uppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nosta eläkettä jos käyt töissä. Elintasopakolaisille pitää riittää rahaa valtiolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nosta eläkettä jos käyt töissä. Elintasopakolaisille pitää riittää rahaa valtiolta.

Suvakkien vuoksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakkien vuoksi

Eipä eipä paljon nouse vaikka Rinne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä eipä paljon nouse vaikka Rinne...

Muistissa kun ennen eduskuntavaaleja Rinne lupasi satkun kuussa kateen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe