Olen asunut vimpelissä muutaman vuoden ,se aika oli epämielyttävin ajanjakso elämässäni .Kaikessa näkyi se taantumuksellisuus ,vanhoja rakennuksia keskustassa runsaasti, tuli mieleeni itänaapuri. Mutta pahinta oli ne riitaisat asukaat jotka puhui toisilleen kovalla äänellä riitaiseen sävyyn ,yksi tällainen paikka oli se kahvila siinä keskustassa ,tunsin niistä useamman vaikka kaikkien nimiä en tienytkään .
Nyt asun täällä matkojen takana jossa näkee hymyileviä kasvoja ,myös tutuiksi tulleita miellyttäviä ihmisiä.
Vimpeli, minne olet menossa
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mantavaa oletko muuttanut Alajärven kaupunkiin, paljon onnea, kyllä se asian tila on
Vimpelin tilanne on paha, kyllä se yhdistyminen pakosta on edessä. Monet kaipaa Vimpelin ja Alajärven kesken kuntaliitosta, mitä oli juttua nellussakin joka pöydässä
puoltavat liitoksen kannalla.- Anonyymi
Vipelin maine on synkkä tätä nykyä, hyvä kun muutit, eläkä ikinä palaa.Onnea
- Anonyymi
Ompas taas ala-arvoista kirjoittelua Vimpelistä ja vimpeliläisistä.
- Anonyymi
poishesasta kirjoitti:
Realistista, sanoisin.
Lapsellista kirjoittelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista kirjoittelua.
Missä se nyrkkibaari jota pitäjässä mainostetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se nyrkkibaari jota pitäjässä mainostetaan
Alajärven puolella on Bar kupper. Siellä taitaa olla ihan vilkastaki menoa välillä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023