Kempeleen Talousnero hajotti ensin oman hallituksensa viimeisenä työnään,ja sitten johdatti Keskusta-puolueen Vasemmisto-hallitukseen.Missä on Kempeleen Vastuunkantaja nyt,kun Keskusta on Sosialistien takuumiehenä pudonnut höyhensarjaan?Miksi Kempeleen Vastuunkantaja jätti Kulmunin yksin ja itse häipyi vaivihkaa takavasemmalle?Eikö Sipilässä ole sen vertaa miestä,että kantaisi itse vastuun tekemisistään,eikä piiloutuisi naisten hameitten alle piiloon?On siinä meillä Raukka.
Kempeleen Oma Poika
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Tanskan pääministeri: Isis-naiset eivät saa palata edes lastensa takia – ”He ovat kääntäneet selkänsä Tanskalle”
Tanskan sosiaalidemokraatteja edustavan pääministerin mukaan Isisin ”kalifaattiin” matkustaneiden kanssa toimitaan samalla tavalla sukupuolesta riippumatta.
Mallia kummallekkin (Marille ja Ohisalolle!) - Anonyymi
ei oo puolueesta mitään jälellä, tämonen poeka se kempeleinen on
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=JZZjQ1vSWqs&feature=share&fbclid=IwAR1mOcOvC_DaOM10WCjS1ztmYfLeExTYQ0Z-Qxk8n16VOX0iLbNDQZdVzQk
Nyt se toteutuu!
Puhunut jo 5-vuotta,että rajat kiinni ,tämä on itsenäinen maa!
Kuka ne rajat on aikoinaan asettanut?
Selviää raamatusta,mutta sitä ei saa lukea ääneen. Joutuu syytteeseen kansan kiihottamisesta!- Anonyymi
suomalaiselta on käet sirottu, missäs sitoja piileksii
- Anonyymi
suomalaisella ei ole henk. kohtaisesti mitään mahiksia puollustautua
- ei ole ihme vaikka nuorisomme vaipuvat mieliltään - Anonyymi
https://mvlehti.net/2020/04/04/paivan-video-toimeentulo-ja-harrastelu-taataan-pakolaisille-3-vuodeksi-ei-tunnu-oikealta/
TV-uutisissa todettiin, että pakolaiset ovat erilainen ryhmä, koska he saavat jopa kolmen vuoden taatun toimeentulotuen yhdellä päätöksellä, ja myös harrastusrahan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643