ja hyväkäytöksinen kun niin kovin uskot olevasi suosittu kaipauksen kohde?
Oletko hyvännäköinen
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tiedän etten ole hyvännäköinen ja tiedän myös senkin ettei kukaan kaipaa mua. Ei kukaan täyspäinen mies rumaa naista katsele saatikka kaipaa.
- Anonyymi
Olen melko ruma mies jos 1-10 arvosana niin 6
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Et ole
Kyllä valitettavasti olen ja kaikkien vihaama kaupan päälle. Ihmisten viha muutti minut entistä rumemmaksi..sisältäpäin..
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä valitettavasti olen ja kaikkien vihaama kaupan päälle. Ihmisten viha muutti minut entistä rumemmaksi..sisältäpäin..
Elä alistu muuttumaan sellaiseksi koska tähän ne pyrkivät.
Todellisuudessa ole ihana kun kokevat sinut olevan parempi.
- Anonyymi
Aika tavis olen...
- Anonyymi
Ehkä me itse kaivataan täällä, eikä uskota olevamme kaipauksen kohteita?
- Anonyymi
Mitä nää sun ihme kysymykset on jatkuvaan? Huolehti omista asioitasi äläkä utele.
- Anonyymi
Millä muilla keinoilla vois "satuttaa" itseensää niin viiltely jäis? Oon niin ruma eikä kukaan huoli.
Anonyymi kirjoitti:
Millä muilla keinoilla vois "satuttaa" itseensää niin viiltely jäis? Oon niin ruma eikä kukaan huoli.
Et ole ruma
- Anonyymi
Hi hi hi tirsk HA HAH HAH HAAAAA
- Anonyymi
Olen tosi hyvännäköinen kaikki haluaa mut kun tuijottavat siihen malliin aina. Olen saanut hyvän kotikasvatuksen käyttädyn hyvin muita kohtaan. Olen paras:)
- Anonyymi
Hyvä👍 Tunne arvosi äläkä alistu katkerien uhriksi!
- Anonyymi
No hyväkäytöksisestä en tiedä, mutta ihan tavallisen näköinen nainen olen (eli sitä keskivertoa) :) ja välillä ihan hauskaa seuraa
- Anonyymi
Olen ihan tavallinen tallaaja. Se ei voi olla syy kaipaukseen.
Höm höm höm olen tavallinen hyväkäytöksinen tottakai haluan että minut halutaan ystävänä
- Anonyymi
Tottakai.miksi en olisi?
- Anonyymi
Olen hyväkäytöksinen vanhempi mies. Ulkonäkö, no jaa. En rupia kehumaan.
- Anonyymi
Olen hänelle naiselle useasti sanonut että näyttää hyvältä ja pidän hänestä. Minulle ei taas ole sanottu tai kehuttu, joten se varmaan syy miksi täällä kaipailen vain. 😔
- Anonyymi
En nyt oikein tiedä mitä tarkalleen ajat takaa, mutta kai oikeus kaipaamiseen on kuitenkin myös muilla kuin klassisen hyvännäköisillä?
Hyvä käytös nyt on aina eduksi ihmiselle, eli sitä voi kyllä suositella edistämään kaipaajien asiaa.
Nämä palstaviestit kun ei kilauta kenenkään puhelinta, niin täällä on tapana kaivata sillä tavalla anonyymisti, kun ei suoraan kehtaa/uskalla/kannata/saa. Harvoin täällä kukaan paistattelee kaivattuna olemisessa, vaikka epäilemättä joku sitäkin tekee. - Anonyymi
Onko tällaisten kyseleminen ja luuleminen tervettä, mitä luulet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760