Mikä/kuka on nielaissut ylen?
Kuka tahansa tv:tä seuraava on huomannut järkyttävän määrän uusintoja ja monien ohjelmien siirtymisen mainos kanaville.
Ylen uusi toimitusjohtaja tuli mainoselevisiosta.
Sen jälkeen alkoi tapahtua.
Olen todella pettynyt ylen toimintaan.Käsittääkseni yleä sitoo määrätynlaiset säännökset,vai onko nekin kuopattu??
Me tv:n ääreen,monista syistä sidotut, joudumme katsomaan todella ala-arvoisia ohjelmia.
Joulun aika oli kyllä,etten sanoisi rikollista tomintaa.Jopa joulukonsertti oli uusinta usean vuoden takaa.Onneksi juontajana oli kuuluttaja?jolla on tapana kertoa ohjelman juonet etukäteen.Niinpä vahinkoa ei tullut tälläkertaa.
Uusintoja -90luvulta jatkuu vielä tänäänkin.Mikäs siinä yksi tai kaksi uusintaa mutta kun kaikki ohjelmat ovat MONEEN kertaan uusintoja niin ollaan kyllä törkeyden äärellä.
Syyllinen pitäisi istuttaa tv:ääreen viikoksi.Sen jälkeen voisimme katsoa onko hän vielä järjissään.
Ylen hallintoneuvostolla olisi kyllä töitä.No,sekin on politusoitu joten en kamalasti odota toimenpiteitä.
Mutta,hyvänen aika,TEHKÄÄ NYT JOKU JOTAIN,KIITOS
yleisradio
Anonyymi
0
184
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391167Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2721008Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s295863Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24852Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33751Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191619- 49521
- 40516
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁54427- 42406