Menettekö saunomaan tänään?
Tykkäättekö saunoa?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tykkää mitenkään hirveästi (kuten suomalaiset yleensä), mutta nyt on lämpeemässä, kohta hyppään lauteille. Jos olisin vaikka oppinut tykkäämään enemmän sitten viime kerran.
- Anonyymi
Lapsena kuulemma tykkäsin, mutta jostain 17 vuotiaasta lähtien oon kärsinyt oudoista vaivoista saunassa. Tykkäänkin ottaa pikalöylyjä mieluummin kuin istua siellä kauan.
Porukka ei aina tajua et mä en pelleile tai liioittele kun yhtäkkiä se outo olo tulee. Mun on vaan vaikea saada happee, päässä kohisee ja tuntuu outo paine, silmissä hämärtyy ja alkaa tuntuun kuin olisin pyörtymässä. En kuitenkaan koskaan oo pyörtynyt. Lähden vaan aika nopee viileään, ettei vintissä pimene.
En tiedä mistä se johtuu mutta liian kauan liian kuumassa sen aiheuttaa.
Lenkkisaunat olisi aivan parhaimpia talvella mutta mulla ei ole saunaa. Yksiöön ei mahdu sellainen ylellisyys ja taloyhtiön saunavuoroja en oo ottanut maksettavaksi vuokran kans kimppaan.- Anonyymi
Eikö tuo vaikuta ihan selvästi matalalta verenpaineelta. Jota sauna sitten laskee edelleen ja meinaat pyörtyä. Itsellä samoja oireita. Matala verenpaine on kuitenkin parempi kuin korkea, säästyy monilta kansantaudeilta vanhana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo vaikuta ihan selvästi matalalta verenpaineelta. Jota sauna sitten laskee edelleen ja meinaat pyörtyä. Itsellä samoja oireita. Matala verenpaine on kuitenkin parempi kuin korkea, säästyy monilta kansantaudeilta vanhana.
Voi olla. Mulla kyllä on aika matalat verenpaineet muutenkin. Noustessa nopeasti saattaa vähän aikaa heijata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Mulla kyllä on aika matalat verenpaineet muutenkin. Noustessa nopeasti saattaa vähän aikaa heijata.
Itse tankkaan ennen saunaa paljon nestettä (ei alkoholia) ja jotain suolaista. Siten en pyörry sinne. Suola nostaa verenpainetta.
- Anonyymi
No vähän sama juttu mulla. Rupee pyörryttää ja täytyy juoda saunan jälkeen jotain,mieluummin vettä .
Rupee nukuttaakin aika pian sen jälkeen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän sama juttu mulla. Rupee pyörryttää ja täytyy juoda saunan jälkeen jotain,mieluummin vettä .
Rupee nukuttaakin aika pian sen jälkeenSama mulla. Ja seuraavana päivänäkin on vielä vähän huono olo. Vettä kannattaa juoda myös ennen saunaa varastoon.
Juuh
- Anonyymi
En mee saunaan kun naapurin kyylä kuuntelee
- Anonyymi
rakastan saunomista!!huomenna onkin sauna päivä minulla.ihanaa..
- Anonyymi
Just tulin saunasta. Ehti mennä liian kuumaksi, tuli paha olo aika pian. Musta ei himosaunojaa saa tekemälläkään.
- Anonyymi
Ei ole liian kuumaa saunaa.,ei mahdollista.
- Anonyymi
Tykkään saunoa. Ja nyt olen sen verran höpsähtänyt, että ostin kaupasta saippuakuplavempaimen. Saippuakuplat rentouttaa ja nauran omalle hölmöydelleni, hihiiii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954