Joko se aukesi itsellesi

Anonyymi

Miksi et saa häntä katso peliin.

56

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Saa häntä? Häntää .. En halua häntää😂.

• Anonyymi

Ei tämä mulle ole. Vaikka melkonen peikko äsken peilistä katsoi takasin.

• Anonyymi

Ei halua minua koska en ole jääkiekkoilija?

• Anonyymi

Buahahaaaa

• Anonyymi

Olen niin ruma et peilikin menee rikki pelkästä katsomisesta :(

• Anonyymi

Katsottu on, ei mitään vikaa siellä 😉

• Anonyymi

Ehkä se johtuukin ihan siitä, että olet seassa sorkkimassa heidän asioitaan, jotka ei todellakaan sinulle kuulu.

• Anonyymi

Mistä sinä voit tietää kelpaako hän?

• Anonyymi

Kun en sua edes halua. Koita saatana jo tajuta.

• Anonyymi

Ketä et halua? Olen tajunnut kyllä, en vaan pysty hyväksymään sitä, koska se sattuu liikaa. Siksi roikun täällä.
        En ole ap. En kirjoittele ilkeyksiä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä et halua? Olen tajunnut kyllä, en vaan pysty hyväksymään sitä, koska se sattuu liikaa. Siksi roikun täällä.
        En ole ap. En kirjoittele ilkeyksiä täällä.

Ei sinua ole kukaan hylänny. Usko se jo!

• Joo🥰✨🎄🎁

• Anonyymi

kyllä
      😎👍

• Anonyymi

14 vastausta noin lyhyessä ajassa. Hienosti lypsetty, oliko ennätys. Onnea trollille. Olet mestaritrolli.

• Anonyymi

Löytyykö mielenrauha itseä maanisesti koulimalla vai pikemminkin omat (ja toisten) puutteet hyväksymällä? Olisiko hengen velttoutta vai hengen suuruutta ottaa vähän rennommin? Miksi ihminen suorittaa onnea? Minä kysyn vaan🤔. En ap.

• Anonyymi

Nii-i niin on komia emäntä että ainahan se pistää miettimään.. mikä sitä miestä vaivaa..😁

• Anonyymi

Totuus on se, että useissa tapauksissa, kun toista ei saa, syynä on ulkonäkö tai luonne. Muita syitä on kai aika vähän. Ja vaikka olisit se kedon kaunein kukkanen, saatat ihastua vahingossa vaikka homoon, etkä silloinkaan saa mitä tahot.
      Mä en ehkä saa sitä ketä haluan, siksi etten ole hänen mielestään kaunis tai edes siedettävä. Mutta en aio sitä miettiä ennenkuin olen asiasta varma. Se on sen ajan murhe. Ja olen ihan samavarma, että jonkun toisen mielestä olen ihan nätti kuitenkin.

• Anonyymi

satavarma

• Anonyymi

Luulen, että ulkonäköasiat ovat tärkeämpiä nuorille ja nuorille aikuisille. Tietysti ulkonäkö vaikuttaa vanhempiinkin, riippuu vähän ihmisestä, kuinka paljon. Usein kaunis tai komea voi vaatia ja vaatii enemmän kuin tavallinen tallukka. Toisaalta ei se vaatiminen näytä vaatijan ulkonäöstäkään aina riippua; kaikenikäiset ja kaikennäköiset vaativat myös sellaista, mitä eivät itse ole ja voi antaa. Miksiköhän?

Luonteen merkitys varmasti kasvaa vanhetessa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että parisuhteessa ollaan kokonaisuuden kanssa. Jos kokonaisuus ei viehätä tai tuntuu vastenmieliseltä, kannattaa jättää väliin. Kaikkein tärkeimmät asiat luonteessa on rehellisyys, avoimuus, toisen ja toisten ihmisten kunnioittaminen ja arvostaminen. Ilman niitä en voisi ryhtyä parisuhteeseen kenenkään kanssa. Kysymys on kuitenkin ihmisestä, jonka saa vapaaehtoisesti valita elämäänsä. Silloin ei kannata valita "huonoa" tai ihmistä, jonka kanssa ei ole hyvä olla. Vaikka ihminen olisi kaunis tai komea ei se takaa kaunista luonnetta ja sielua tarvittavilla henkisillä ominaisuuksilla. Se, että ylipäätään löytää jonkun, josta on kiinnostunut ja jonka hyväksyy ja hyväksyy sinut, on jo suuri ihme.

• Anonyymi

Jos ei ole sokea niin aika helposti tunnistaa kuka on homo ja kuka ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole sokea niin aika helposti tunnistaa kuka on homo ja kuka ei ole.

Usein komeimmat miehet ovat joko varattuja tai homoja!

• Anonyymi

Kaikki jotka eivät ihastu siihen kedon kauneimpaan kukkaseen eivät ole homoja. Se että joku on kaunis ei välttämättä ole sitä sisältä tai ei vain miellytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein komeimmat miehet ovat joko varattuja tai homoja!

Miksi? Valitseeko ihmiset kumppanin ulkonäön perusteella? Mitä se kertoo ihmisen ajatusmaailmasta ja elämän sisällöstä? Eihän ulkonäkö kerro ihmisestä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Valitseeko ihmiset kumppanin ulkonäön perusteella? Mitä se kertoo ihmisen ajatusmaailmasta ja elämän sisällöstä? Eihän ulkonäkö kerro ihmisestä mitään.

En tiedä. Toisille se on tärkeämpi asia kuin toisille. Komeilla miehillä on yleisesti kuitenkin enemmän kysyntää kuin ei-komeilla. Ihminen on kokonaisuus, jonka kanssa ollaan suhteessa. Ulkonäkö on yksi osa tuota kokonaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Toisille se on tärkeämpi asia kuin toisille. Komeilla miehillä on yleisesti kuitenkin enemmän kysyntää kuin ei-komeilla. Ihminen on kokonaisuus, jonka kanssa ollaan suhteessa. Ulkonäkö on yksi osa tuota kokonaisuutta.

Ihmisellä jonka mielestä ulkonäkö on valintakriteeri on kasvettavaa. Elämässä ei ole kyse tuollaisista asioista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä jonka mielestä ulkonäkö on valintakriteeri on kasvettavaa. Elämässä ei ole kyse tuollaisista asioista...

Ihminen, joka sanoo, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, valehtelee itselleen ja muille.

• Anonyymi

Olen naiselle useasti sanonut että näyttää hyvältä.

• Anonyymi

Mä tiedän olevani ruma ilman peiliäkin. Mulle on se sanottu monet kerrat ihan päin naamaa, joten ei ole epäselvää miksen ole kelvannut kellekään. Mun ihastumiset ovat olleet aina ykspuolisia, ei kukaan mies näin rumaa ole edes katsellut.

• Anonyymi

Luuletko, etten tiedä toimineeni väärin!? En voi muuttaa enää sitä, miten olen toiminut. Voisit kuitenkin antaa päänaukomisen jo olla.

• Anonyymi

En halua kirjoitustaidottomia ihmistä rinnalleni.

• Anonyymi

Tarvitset kyllä ehdottomasti kirjoitustaitoisen ihmisen apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitset kyllä ehdottomasti kirjoitustaitoisen ihmisen apua.

En, vaan teknisen ihmisen, joka ottaisi automaattikirjoituksen pois päältä.

• Anonyymi

En minäkään. Kielipoliisin on puututtava aloitukseen tällä kertaa.

Korjattu teksti:
        "Joko se aukesi itsellesi, miksi et saa häntä? Katso peiliin!"

Analyysi:
        Miksi-sana aloittaa epäsuoran kysymyslauseen, jonka edelle tulee pilkku. Otsikko aloittaa virkkeen, joka alkaa kysymyslauseella, jonka jälkeen tulee kysymysmerkki. Katso-aloittaa uuden toteamuslauseen. Se on erillinen edelliseen kahden lauseen virkkeeseen.

Usein kielipoliisi ei puutu mihinkään muuhun kuin oikeinkirjoitukseen. Tällä kertaa kuitenkin esitän kysymyksen. Mitä helvettiä sinulle muiden asiat kuuluu? Mene kouluun ja opettele kirjoittamaan ja pysy erossa toisten ihmissuhdeasioista.

Kielipoliisi kiittää ja kuittaa ja toivottaa hyvää loppuvuotta ja aitoa into rakkaan suomen kielen ja kirjoittamisen parissa. Lukekaa ja kirjoittakaa mutta muistakaa, että kielipoliisi valvoo ja iskee tarvittaessa. Eläköön suomen kieli ja rakkaus kielioppiin!

• Anonyymi

kirjoitustaidottomia ihmistä? Onkos se sitten ihan oikein kirjoitettu? SIvusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään. Kielipoliisin on puututtava aloitukseen tällä kertaa.

Korjattu teksti:
        "Joko se aukesi itsellesi, miksi et saa häntä? Katso peiliin!"

Analyysi:
        Miksi-sana aloittaa epäsuoran kysymyslauseen, jonka edelle tulee pilkku. Otsikko aloittaa virkkeen, joka alkaa kysymyslauseella, jonka jälkeen tulee kysymysmerkki. Katso-aloittaa uuden toteamuslauseen. Se on erillinen edelliseen kahden lauseen virkkeeseen.

Usein kielipoliisi ei puutu mihinkään muuhun kuin oikeinkirjoitukseen. Tällä kertaa kuitenkin esitän kysymyksen. Mitä helvettiä sinulle muiden asiat kuuluu? Mene kouluun ja opettele kirjoittamaan ja pysy erossa toisten ihmissuhdeasioista.

Kielipoliisi kiittää ja kuittaa ja toivottaa hyvää loppuvuotta ja aitoa into rakkaan suomen kielen ja kirjoittamisen parissa. Lukekaa ja kirjoittakaa mutta muistakaa, että kielipoliisi valvoo ja iskee tarvittaessa. Eläköön suomen kieli ja rakkaus kielioppiin!

Mutta-sanan eteen tulee pilkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta-sanan eteen tulee pilkku.

Ei tule, se on rinnastuskonjunktio.

Rinnastuskonjunktiot:
        ja, sekä, sekä-että, -kä, eli, tai, joko-tai, vai, mutta, vaan, sillä

Alistuskonjunktiot:
        että, jotta, koska, kun, kunnes, jos, vaikka, kuin jne...

• Anonyymi

Mikä on pelin tilanne?

• Anonyymi

Jokaisen kannattaa vilkaista peiliin ennen kuin alkaa arvostelemaan muita. Aloittajankin.

• Anonyymi

Minkälaista peliä oikein pelaat?

• Anonyymi

No katoitko sä kanssa? Taisit vissiin katsoa 😂

• Anonyymi

Ketä en saa? En kaipaa ketään tiettyä. En millään kirjaimella alkavaakaan. Sulle tuli nyt paha huti.

• Anonyymi

Joudut vielä järkyttymään useita kertoja sitten katsotaan pysyitkö elävien kirjoissa?

• Anonyymi

Ketä häntä?

• Anonyymi

Katsoin peiliin ja laukesin

• Anonyymi

Oliko häntä alkanut kasvaa kannikoiden väliin.... Ei.....ku

• Anonyymi

Pitäiskö sun opetella arvostamaan sitä ihmisen sisäistä kauneutta..

• Anonyymi

Joo aivokasvaimeni komistuttaa kummasti

• Anonyymi

Ketä häntä ja missä pelissä?????

• Anonyymi

Itseasiassa ei ole auennut. En mitään peliä pidä. Mielestäni ketään ei saada vaan on valinta tulla viereen. Palaset Loksahtaa paikoilleen. Ihan kuin ihminen olis joku kilpailun palkinto. Parhaat asiat eivät tule kilpailemalla tai kilpailuttamalla. Kilpailun ja voiton jälkeen voi tulla pettymys "ai tämänkö takia näin niin paljon vaivaa, tässäkö tää nyt on" ja taas seuraavaa tavoitettavaa ja palkintoa kehiin? Ei ole mun tapa toimia, ei elää.

• Anonyymi

Ja itseasiassa peili taasen kestää katsomisen.

• Anonyymi

Empä oo kettää ollu vonkaamassakkaa. Peilissä oli aamulla 6 aikaan joku sarjamurhaajan näköinen vauhko otus. Tukka hapsotti ja punaiset vetiset silmät lerpsotti riutuneissa kasvoissa. Jos se olikin painajainen, enkä ollut vielä herännyt.
      Räpsyttelin silmiäni muttei se kuvatus häipynyt. Olisi pitänyt lyödä sille pandat mutta toisaalta, olihan sillä jo valmiiksi ne tummat rinkulat. Ärsyttävä akka. Käy kurkkimassa peilistä ja vakoilemassa. Kukahan höpsähtänyt dementikko. Liekkö syönykkää mittää. Ulkoilun tarpeessa ja kuntoilun. Ryppyvoide ei varmaan enää tehoa.

• Anonyymi

Meillä on sitten samanlainen otus peilissä kurkkimassa. Jos tuo otus tulis pimeässä vastaan heikompi hermoinen saattais säikähtää pahasti. Mistä lie peiliin tullut, yritin katsoa peilin taakse, ett onko siellä joku toinen huone mistä tuo mörkö kurkkii, mutt seinä siellä vaan vastassa oli. Ehkä se joku päivä kyllästyy ja menee muualle ihmisiä säikyttelemään. On se jo niin vanhan ja väsyneen näkönenkin, ett saas nähdä kupsahtaako se tuonne peilin sisälle, mitä mä sitten teen...en mä kestä jos pitää sitä kuollutta raatoakin vielä katella...vai haihtuukohan se itsestään pois, kun on sinne itsestään ilmestynytkin🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe