Olen itse eläkkeellä oleva tohtorismies ja tosi ylpeä nuorista naisministereistämme. Vaikka heillä on vähän ikää, heillä on kuitenkin runsaasti poliittista kokemusta. Heidän julkiset kommenttinsa ovat olleet viisaita ja harkittuja. Nämä naiset johtavat ministeriöitään ja koko Suomea järjellä ja sydämellä. Oppositio vain räksyttää ja harrastaa taktista poliittista peliä. Pikkupolitikointi kahden suomalaisen orpolapsen Al Holin pakolaisleiristä hakemisen vuoksi oli vastenmielisintä pitkään aikaan. Arvostan paljon myös suomalaisia virkamiehiä, jotka tekevät työtään Suomen lakien ja kansainvälisten sopimusten mukaisesti.
Upeat nuoret naiset hallituksen johdossa
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos positiivisestä ja viisaasta mielipiteestä tohtorismiehelle. Olen täsmälleen samaa mieltä hänen kanssaan naisministereidemme työskentelystä ja ministeriöidensä johtamisesta.
- Anonyymi
Sepä se, Suomen lakien mukaan asioita pitäisikin hoitaa ja ministerien olla luotettavia ja rehellisiä. Kaikki se salamyhkäisyys ja piilottelu ja oman julkisuuskuvan jälkikäteen putsaaminen Haavistolta oli se seikka, joka löi koko operaatiota vastaan.
Politiikkaan kuuluu myös oppositio ja kyky käsitellä asioita oppositiota kuunnellen ja heidän mielipiteensä ymmärtäen, ikävä kyllä nykyään puhelimen näprääminen tuntuu menevän kuuntelun edelle.- Anonyymi
Sl Hol- asiaa hoidettiin ja hoidetaan Suomen lakien ja kansainvälisten sopimusten mukaisesti. Oppositio haistoi tässä kuitenkin pelin paikan ja syyllistyi pikkupolitikointiin ja halpahintaiseen propagandaan. Yksilöitä koskeva asia täytyy hoitaa yksilöllisesti ja lakia kunnioittaen. Mahdollisesti rikoksiin syyllistyneet naiset tulee saattaa vastuuseen. Orpolasten kohtaloilla ei sen sijaan pidä riekkua turuilla tai toreilla - ei edes eduskuntasalissa.
- Anonyymi
Kyllä tämä Rinteen bussisekoilu matkustajineen eestaas halituksesta toiseen on ollut melkoinen esitys ,keskusta taisi ajaa sitten Rinteen yli yksissä tuumin tyttöjen kaa. Tässä on muuten paljon samoja piirteitä kuin Sipilän puliveivauksilla lopulta hajosi puoluekin ja tuli uusi Siniset Sipin mieleen ,heitä ei enää olekkaan kai ? Eikös Kulmuni sutaisut tavallaan Rinnettä perään ? Aika noitia kyllä nämä nuoret naiset, farmien jäänkovia pyrkyreitä, jos taustoja katsoon täysin poliittisia "eläimiä " . Ikävä huomata suomen politiikan muuttuneen melko lyhyellä aikaa ammattilaisten rahapetojen kentäksi lobbaus &lahjonta on arkea näyttävät manööverit mainostoimistot ,jos on aikaa ja tutkii vaikkapa puolueiden kytköksiä kaikki liittyy erilaiseen bisnes maailmaan ,polittiikka ei ole enää yhteisten asioiden ajoa, vaan rumaa etupiirien puuhaa jossa tarkoitusena netota rahaa valtaa ja ehkä pakopaikka bryselissä ,oikeastaan niin paskaista puuhaa nykypolitiikka ettei kauhean lähelle tee mieli näitä "vanhoja puolueita" Ikävä että samassa paskassa kahlaa media sekin vain vallan välikappale, oikeasti paskaista rumaa ja kusetusta kaikki . Ehkä Eu vielä pahensi paskaisuutta kasvoihan varaslauma ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sl Hol- asiaa hoidettiin ja hoidetaan Suomen lakien ja kansainvälisten sopimusten mukaisesti. Oppositio haistoi tässä kuitenkin pelin paikan ja syyllistyi pikkupolitikointiin ja halpahintaiseen propagandaan. Yksilöitä koskeva asia täytyy hoitaa yksilöllisesti ja lakia kunnioittaen. Mahdollisesti rikoksiin syyllistyneet naiset tulee saattaa vastuuseen. Orpolasten kohtaloilla ei sen sijaan pidä riekkua turuilla tai toreilla - ei edes eduskuntasalissa.
Orpolapsia on maalimassa miljoonia. Ei pidä terroristejä hakea Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat suomalaisia orpolapsia. Suomella on vastuu omista kansalaisistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen haetaan SUOMALAISET ORPOLAPSET al-Holin pakolaisleiriltä, jota myös "kuoleman leiriksi" kutsutaan ainakin talven tultua myös al-Holin leiriin. Ei maailman miljoonia orpolapsia haeta Suomeen. Al-Holin leirillä on vain kaksi suomalaista orpolasta, muut leirin SUOMALAISET lapset ovat pakolaisleireirillä äitiensä tai huoltajiensa kanssa.
Leiriä hallitsevat kurdiviranomaiset toivovat, että jokainen maa hakisi leiriltä oman maansa kansalaiset. Ensin on haettu suomalaiset orpolapset, kaksi lasta. Pitkän kinastelun ja pitkän pohdinnan jälkeen.
Muut suomalaiset pakolaisleirillä olevat suomalaiset, noin kolmisenkymmentä lasta ja kymmenkunta äitiä, haetaan Suomen lainsäädännön mukaisesti sekä Suomen hyväksymän kansainvälisen lain mukaan, joka on "sopimus lapsen oikeuksista.
Joillekin on näköjään tärkeämpää tehdä eduskunnalle välikysymyksiä, kuin auttaa kuoleman vaarassa olevia suomalaisia orpolapsia. Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Nämä pikkupimut johtavat ministeriöitään ja koko Suomea idiotismilla ainoastaan.
- Anonyymi
Olen itsekkin koulutettu mutten en sentään "tohtorismies" minulla on aivan päinvastainen kuva nuorista naisista tässä hallituksessa, käytös on ollut surkeaa ja missihumussa on menty ,kaukana arvokkuus pinnassa tuittuilu ja koulukiusaajan tyyli. Pidän nuorista naisista ja nainkin silloin tällöin tuon ikäisiä naisia (olen eronnut ) aikaa sitten. Minusta naiset on johdossa sinänsä ihan käypä asia ,mutta kyllä kokemusta pitäisi olla hiukan enempi ja edes tilanneälyä ,tuossa katselin noita taustoja kyllä tarkkaan toki minulle ei vastenmielisempää puoluevalikoimaa voisi olla kuin vihreä ja vasenmista ,vaikka olen taustaltani työväestöstä lähtöisin ja olen erittäin paljon luonossa liikkuva. Olen myös kolmen kolutetun lapsen isä joiden tulevaisuus tietenkin vaivaa , minkälaiseen suomeen he ehkä lapsia tekevät , eivät muuten kannata nuokaan mainittuja puolueita ,vaikka puolueensa ovat saaneet valita. Vihreiden luononvastaisuus suorastaan pöyristyttää minua , samoin kommunistien pimeä maailmankatsomus ,kuin Rkp väen ikuinen ylenmyys ja etuoikeus katsanto . Minun suomeni on toisenlainen , uskon että rehellisillä vaaleilla seuraavilla tulos on toinen , Ps olen palkannut aika monta ihmistä matkan varrella ja ihmistuntemukseni on vieläkin silloin tällöin kysyttyä .
- Anonyymi
Huh... hyvä juttu ettei kaikkia miehiä sentään ole henkisesti "kuohittu"
Nämä enemmän tai vähemmän koulutetut ja hyvin vähän elämänkokemusta sekä työkokemusta omaavat feministiministerit eivät vakuuta.
Voi olla, että älyä riittää omiksi tarpeiksi, mutta koko kansan asioista päätettäessä pitää olla viisautta, pitää olla pelisilmää, pitää olla nöyryyttä ja ymmärtämystä. Kyseessä ei ole mikään peli, jossa miehet pelataan hiljaisiksi ja omat tärkeät asiat menee terveen järjen edelle. - Anonyymi
Kirjoitustaitosi ei oikein opiskelusta kieli, on niin töksähtelevää tekstiä. Harvempi enää erehtyy käyttämään vaikka sanaa "itsekkin", vielä harvempi laittaa välilyöntiä ENNEN pilkkua jne. jne.
- Anonyymi
Olen mukana monessa nyt kalana "silakka" liikeessä, olen aivan ihguna uudesta tyttöjen hallituksesta ,ei sillä väliä mitä ne osaa ,en osaa itsekään muuta kuin ihguta kaikkea vähän epänormaalia ja tykkään epänormaalista oudosta mitä kummenpaa sitä parempaa ,olen myös yhäri perheestä ja vihaan miehiä äitikin vihasi ,sen takia nuo häippäs . Mutta nyt minulla on hallistus mieleeni , tykkään erityisesti arabeista ne osaa ottaa naisen ja mustien miesten kanssa on vasta jännää, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Olen kyllä ollut hiukan sekasin jo nuoresta ja tytöstä on ollut niin vaikea olla outo ja erikoinen ilman mitään osaamista, vihreissä on kuitenkin voimaa ja poltan mielelläni cannabista ja bileissä käytän essoja .
- Anonyymi
Taidatpa olla peräkammarin persu tuolta naapurilähiöstä.
- Anonyymi
Minkin olen psykiatrian tohtori ja uimamaisteri.
- Anonyymi
Avaaja joku maksettu vasuviherrolli.. Ei täyspäinen. Nouret naiset hyviä ihan muissa hommissa! Kipase vaikka Bangogissa!🤣
- Anonyymi
Terveisiä vaan sinne pankolle. Bangkokissa et ole koskaan käynyt, kun et osaa kaupungin nimeäkään kirjoittaa.
- Anonyymi
Tohtorilla tainnut paeta veri päästä jalkoväliin , kun tuollaisia höpötät , juu nättejä tyttöjä ovat , mutta aivan väärässä paikassa " töissä " .
- Anonyymi
Paljon onnea Maria Ohisalolle naimisiin menon johdosta!!!
- Anonyymi
Vai että aloittaja on eläkkeellä oleva tohtorismies, voihan sitä kaikenlaista itsestään kuvitella.
En nyt kuitenkaan jaksa uskoa että tohtorisaines olisi edes eläkeläisten kohdalla näin surkea! Joten katka nyt "poika parka" sitä lukemista vielä hieman ja ennen kaikkea SEURAA ASIOITA ja MIETI REALITEETTEJA niin kyllä totuus sullekin valkenee! - Anonyymi
En ole eläkkeellä enkä tohtorismies, mutta minusta on aivan upeaa, että Suomi on saanut hallitukseensa nämä upeat ja osaavat naiset!
Toivotaan, että nämä kaikki naisministerit pystyvät näyttämään, että ovat päässeet Sanna Marinin oikeudenmukaiseen hallitukseen ja myös tekemään työtä sen mukaisesti meidän kaikkien kansalaistemme eduksi!
Odotan tältä hallitukselta todellakin oikeudenmukaisuutta ja inhimillistä hallituspolitiikkaa!!- Anonyymi
Ulkopolitiikkaa johtaa tasavallan presidentti yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa.
# Kollegiaalijärjestelmä tarkoittaa menettelyä, jossa päätökset tehdään toimielimen jäsenten äänestyslausuntojen perusteella. Tätä päätöksentekotapaa käytetään Suomessa tuomioistuimissa ja virastoissa silloin, kun päätöksen asiassa tekee monijäseninen toimielin.#
#Verkkouutiset: Presidentti Niinistö sanoo, ettei ole tiennyt mistään hallituksen al-Hol-päätöksestä#
-Ehkä pm voisi informoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopolitiikkaa johtaa tasavallan presidentti yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa.
# Kollegiaalijärjestelmä tarkoittaa menettelyä, jossa päätökset tehdään toimielimen jäsenten äänestyslausuntojen perusteella. Tätä päätöksentekotapaa käytetään Suomessa tuomioistuimissa ja virastoissa silloin, kun päätöksen asiassa tekee monijäseninen toimielin.#
#Verkkouutiset: Presidentti Niinistö sanoo, ettei ole tiennyt mistään hallituksen al-Hol-päätöksestä#
-Ehkä pm voisi informoida.Vanha juttu. Sauli kojasi, että kyllä hän tiesi. Kyse oli väärinkäsityksestä.
- Anonyymi
Wau - onnea ja iloa monta sataa kiloa Maria Ohisalolle ja paljon onnea koko Sanna Marinin upealle hallitukselle - kaikkea hyvää hienolle yhteistyöllenne!
Katri Kulmuni, heitä se Sipilän jengi hartioiltasi, että pääsemme äänestämään oikeita keskustalaisia, jotka pystyvät oikeudenmukaiseen yhteistyöhön ja jättävät sen selkään puukotuksen menneille kepuille ... historian kirjoihin.
Kukaan ei jaksa enää kieroilevaa kepulaisuutta, vaan oikeasti Suomen eduksi toimivaa hallitusyhteistyötä.
Näytä Katri, että olet puolueen puheenjohtaha, etkä mikään sipilismin piilo orja!
Sipilän jengi vei Suomen Keskustan äänestäjät älämölöihin, Sinun tehtäväsi on palauttaa puolue takaisin meille keskustalaisille!!!
Näyttäkää naiset, että hyvä yhteistyö on se, jota me Suomessa tarvitaan!- Anonyymi
No tässähän se järki tuli. Ei puutu kui toteuttaja.
- Anonyymi
Tälle Suomen hallitukselle toivon voimia ja kestävyyttä kaiken hirvittävän oikeistolaisen räksytyksen hulluudessa.
Me järkevät ja toisiamme auttavat suomalaiset olemme aina oikeudenmukaisen hallituksemme puolella! Kaikke hyvää yhteistyöhön - pitäkää yhtä! - Anonyymi
Upeat nuoret...
Mistähän tuokin eläke proffa pedofiilit tietonsa ammentaa? Kysympähän vaan? Sinut tuntien olet aina ollut tyttölasten "kaitsija" kärähtänyt sellainen. - Anonyymi
Juuri niin, minusta on ihan todellakin arostettavaa, että nämä nuoret poliittisestuíkin osaavat naiset ovat nousseet edustamaan meitä kaikkia suvaitsevaisia suomalaisia! Pakko sanoa, että wau suomalaiset upeat naiset ja Suomen hallitus!
- Anonyymi
Upea suomalaisten naisten super-joukko Suomen hallituksessa!
Paljon onnea ja tsemppiä! - Anonyymi
Ei voi kuin ihaiila ja tsempata meidän hienoa Sanna Marinin hallitusta!!
Ollaan mahtavasti teidän puolellanne, vaikka tyhmyyden myrskyt pauhaisivatkin ... - Anonyymi
Voidaanhan sitä kaikenlaista toivoa, varsinkin näin uuden vuoden kynnyksellä MUTTA kaikkihan me kuitenkin tiedämme sen että TEOISTAAN hallituskin tunnetaan - Ei siinä auta se että on nuori nainen!
Ikävä kyllä hallitus ei ole saanut vielä mitään aikaiseksi (Rinne & Marin) tai edes tehtyä kunnon päätöksiä vaan takertunut Suomen talouden hoidon kannalta aivan toissijaisiin asioihin ja käyttänyt niihin suunnattomasti energiaa kuten nyt tämä Al-holin tapaus.
Toivon tietenkin kaikkea hyvää SILLÄ tämähän on meidän Suomalaisten hallitus ja sen pitäisi toimia meidän eduksemme MUTTA on myönnettävä että pelkään pahinta sillä yksinkertaisesti tällaisella ministerikokoonpanolla ei ole riittävän laajaa käsitystä ja kokemusta asioista ja tarvittavista toimista! - Anonyymi
Oletko vittutieteen tohtori?
- Anonyymi
Ikävä kyllä en ole. Gynekologiasta väitelleellä tulokertymä ja vastaavasti eläke olisivat olleet paremmat.. Terv. Aloittaja.
- Anonyymi
Aivan , paljonko alholi tuli maksamaan , ja paljonko aikaa tuhlasi Sanna Marinin viher-vasuri-kommari-hallitus tähän asiaan ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756