Kerro se kaikille.
Mitä kuuntelet nyt radiosta?
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Studiossa klo 00:00 saakka Kirsi Rostamo, Martti Ojares ja Leo Meller vastaa soittajien kysymyksiin. Nyt myös kaikki Pekut soittamaan ja kysymään, niin ei tarvitse täällä trollailla.
Radio Deitä kuuntelen.- Anonyymi
Sitä minäkin kuuntelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin kuuntelen.
Rostamo oli positiivinen yllätys. Se on tainnut tulla uskoon.
- Anonyymi
En ole kuunnellut radiota vuosikymmeniin.
- Anonyymi
Mä kuuntelen vain Tomppaa! Kuulen kuinka rummut lyö ja kitara komppaa!
- Anonyymi
Höh höh. Kuuntelisit sinäkin humppaa. Ja ai kuinka haitari pumppaa... ...no, ainakin basso jumputtaa tässäkin humputuksessa: 🥰 💃https://www.youtube.com/watch?v=JQqJZ_cQdE8
- Anonyymi
En yleensä kuuntele radiota ollenkaan. Mutta näin Joulun aikaan olen kuunnellut Jouluradiota. Jokunen laulu on jäänyt kuin madoksi korvaan, kuten juuri nyt "Joulu on taas, kulkuset soi, jossakin äiti lastaan seimeen kapaloi... 🎵"
Olen yrittänyt muistella sellaisia vanhoja joululauluja joita ei enää juurikaan kuule. - Anonyymi
Uskis taas itsensä kanssa keskustelemassa...
😄😄😄- Anonyymi
Olet niin söpö kun onanoit , Repe 👄👄👄
- Anonyymi
Hmm. 🤔Mietin ... Olen ihminen. Etkö ymmärrä!?
- Anonyymi
Dosentti Johan Bäckman: "Muistoja Krimiltä ja Donbassista"
Eipä tule juuri radiota kuunneltua kuin nsatunnaisesti autossa. Silloin soi lähinnä Radio Rock. Sitä suosittelen kaikille.
- Anonyymi
Viimeksi kuuntelin Jumalanpalveluksen.
- Anonyymi
Vanha äijä kuuntelee rockia 😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Enpä taida olla ainoa Suomessa. Kovasti alkaa olla keski-ikäistä väki monillakin keikoilla, joilla olen käynyt. Sen lisäksi olet saattanut huomata, että aika moni menestynyt rockbändi näinä päivinä koostuu meikäläistä vanhemmista äijistä. Haluatko esimerkkejä?
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Enpä taida olla ainoa Suomessa. Kovasti alkaa olla keski-ikäistä väki monillakin keikoilla, joilla olen käynyt. Sen lisäksi olet saattanut huomata, että aika moni menestynyt rockbändi näinä päivinä koostuu meikäläistä vanhemmista äijistä. Haluatko esimerkkejä?
Mä tykkäsin aikoinaan tästä jäbästä:
https://youtu.be/MGxjIBEZvx0
Ja sit oli se opossumin näköinen tyyppi, jonka nimeä en saa päähäni...
Tämähän se, suuri ihastukseni siihen aikaan, kun öljylamppu keksittiin:
https://youtu.be/TlppIdtLw5A 💞
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut asiantuntevilta jazz-piireiltä, että heavy on lasten ja dementikkojen musaa 🙉
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
En halua.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut asiantuntevilta jazz-piireiltä, että heavy on lasten ja dementikkojen musaa 🙉
Tuo oli aika hyvä...
- Anonyymi
Helmi-kanavaa, tosin se on tupattu jo niin täyteen mainoksia, että vaihdan heti kun alkaa mainokset.
- Anonyymi
Sveriges radiota tietysti.
- Anonyymi
Ian van Dahl: Castles in the Sky
Sopii sekä uskoville että muille pilvilinnojen rakentelijoille, vaikkei varsinaisesti hengellistä musiikkia olekaan. Mutta kappaleessa on silti sanomaa ja kun reippaasti jumppaatte kipaleen keston ajan, niin taas ajatuksetkin luistavat paremmin. Viime aikoina on tullut kuunneltua Areenalta radio-ohjelmia. Erittäin monipuolisia ohjelmia niin kulttuurin kuin ajankohtaisten asioiden osalta. Eri asiantuntijoita, eri näkökulmia jne.
Viimeksi olen kuunnellut mm ”Erittäin salainen, Mauno Koivisto” ja ”Heimosotien uho ja pettymys” ja Kulttuuriykkösen ”2000 vuotta sitten roomalaisten bakkanaalien keskelle syntyi poikalapsi - joulun juuret Antiikissa ”
Näitä on siksi mukava kuunnella, että ne voi pysäyttää ja jäädä pohdiskelemaan jotain välillä.- Anonyymi
Juu anteeksi! Kieleni palaa suuhun! Koska on pakko olla hiljaa!!! Nainen vaietkoon seurakunnassa! Harja! Johon ...ei löydy selittäjää!
Anonyymi kirjoitti:
Juu anteeksi! Kieleni palaa suuhun! Koska on pakko olla hiljaa!!! Nainen vaietkoon seurakunnassa! Harja! Johon ...ei löydy selittäjää!
??? Aika sekavaa.
- Anonyymi
Olen radiohaistelija. Ennenvanhaan radiot haisivat ominaisuuksillaan. Haistattelisin muillakin, mutta jotenkin pitäisi kai ensin tutustua. Noniin, tää,tästä.
Lasketaanko langattoman yhteyden kautta juutuubista AronRa?
Päässäni on ratio. Korvien välissä. Aivoissa. Taivaallinen ratio. Yläkerrasta tulloo ohjelmata. Uhvot hyökkää kohta. Välillä kuullut jotta tilluliluliitiltuntiltun. Moskovan ratio häerihtööp välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619