Mitä kuuntelet nyt radiosta?

Anonyymi

Kerro se kaikille.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Studiossa klo 00:00 saakka Kirsi Rostamo, Martti Ojares ja Leo Meller vastaa soittajien kysymyksiin. Nyt myös kaikki Pekut soittamaan ja kysymään, niin ei tarvitse täällä trollailla.
      Radio Deitä kuuntelen.

• Anonyymi

Sitä minäkin kuuntelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin kuuntelen.

Rostamo oli positiivinen yllätys. Se on tainnut tulla uskoon.

• Anonyymi

En ole kuunnellut radiota vuosikymmeniin.

• Anonyymi

Mä kuuntelen vain Tomppaa! Kuulen kuinka rummut lyö ja kitara komppaa!

• Anonyymi

Höh höh. Kuuntelisit sinäkin humppaa. Ja ai kuinka haitari pumppaa... ...no, ainakin basso jumputtaa tässäkin humputuksessa: 🥰 💃https://www.youtube.com/watch?v=JQqJZ_cQdE8

• Anonyymi

En yleensä kuuntele radiota ollenkaan. Mutta näin Joulun aikaan olen kuunnellut Jouluradiota. Jokunen laulu on jäänyt kuin madoksi korvaan, kuten juuri nyt "Joulu on taas, kulkuset soi, jossakin äiti lastaan seimeen kapaloi... 🎵"

Olen yrittänyt muistella sellaisia vanhoja joululauluja joita ei enää juurikaan kuule.

• Anonyymi

Uskis taas itsensä kanssa keskustelemassa...
      😄😄😄

• Anonyymi

Olet niin söpö kun onanoit , Repe 👄👄👄

• Anonyymi

Hmm. 🤔Mietin ... Olen ihminen. Etkö ymmärrä!?

• Anonyymi

Dosentti Johan Bäckman: "Muistoja Krimiltä ja Donbassista"

• Eipä tule juuri radiota kuunneltua kuin nsatunnaisesti autossa. Silloin soi lähinnä Radio Rock. Sitä suosittelen kaikille.

• Anonyymi

Viimeksi kuuntelin Jumalanpalveluksen.

• Anonyymi

Vanha äijä kuuntelee rockia 😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä taida olla ainoa Suomessa. Kovasti alkaa olla keski-ikäistä väki monillakin keikoilla, joilla olen käynyt. Sen lisäksi olet saattanut huomata, että aika moni menestynyt rockbändi näinä päivinä koostuu meikäläistä vanhemmista äijistä. Haluatko esimerkkejä?

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Enpä taida olla ainoa Suomessa. Kovasti alkaa olla keski-ikäistä väki monillakin keikoilla, joilla olen käynyt. Sen lisäksi olet saattanut huomata, että aika moni menestynyt rockbändi näinä päivinä koostuu meikäläistä vanhemmista äijistä. Haluatko esimerkkejä?

Mä tykkäsin aikoinaan tästä jäbästä:
        https://youtu.be/MGxjIBEZvx0

Ja sit oli se opossumin näköinen tyyppi, jonka nimeä en saa päähäni...

Tämähän se, suuri ihastukseni siihen aikaan, kun öljylamppu keksittiin:

https://youtu.be/TlppIdtLw5A 💞
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut asiantuntevilta jazz-piireiltä, että heavy on lasten ja dementikkojen musaa 🙉

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

En halua.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut asiantuntevilta jazz-piireiltä, että heavy on lasten ja dementikkojen musaa 🙉

Tuo oli aika hyvä...

• Anonyymi

Helmi-kanavaa, tosin se on tupattu jo niin täyteen mainoksia, että vaihdan heti kun alkaa mainokset.

• Anonyymi

Sveriges radiota tietysti.

• Anonyymi

Ian van Dahl: Castles in the Sky

Sopii sekä uskoville että muille pilvilinnojen rakentelijoille, vaikkei varsinaisesti hengellistä musiikkia olekaan. Mutta kappaleessa on silti sanomaa ja kun reippaasti jumppaatte kipaleen keston ajan, niin taas ajatuksetkin luistavat paremmin.

• Viime aikoina on tullut kuunneltua Areenalta radio-ohjelmia. Erittäin monipuolisia ohjelmia niin kulttuurin kuin ajankohtaisten asioiden osalta. Eri asiantuntijoita, eri näkökulmia jne.
      Viimeksi olen kuunnellut mm ”Erittäin salainen, Mauno Koivisto” ja ”Heimosotien uho ja pettymys” ja Kulttuuriykkösen ”2000 vuotta sitten roomalaisten bakkanaalien keskelle syntyi poikalapsi - joulun juuret Antiikissa ”

Näitä on siksi mukava kuunnella, että ne voi pysäyttää ja jäädä pohdiskelemaan jotain välillä.

• Anonyymi

Juu anteeksi! Kieleni palaa suuhun! Koska on pakko olla hiljaa!!! Nainen vaietkoon seurakunnassa! Harja! Johon ...ei löydy selittäjää!

• Anonyymi kirjoitti:

Juu anteeksi! Kieleni palaa suuhun! Koska on pakko olla hiljaa!!! Nainen vaietkoon seurakunnassa! Harja! Johon ...ei löydy selittäjää!

??? Aika sekavaa.

• Anonyymi

Olen radiohaistelija. Ennenvanhaan radiot haisivat ominaisuuksillaan. Haistattelisin muillakin, mutta jotenkin pitäisi kai ensin tutustua. Noniin, tää,tästä.

• Lasketaanko langattoman yhteyden kautta juutuubista AronRa?

• Päässäni on ratio. Korvien välissä. Aivoissa. Taivaallinen ratio. Yläkerrasta tulloo ohjelmata. Uhvot hyökkää kohta. Välillä kuullut jotta tilluliluliitiltuntiltun. Moskovan ratio häerihtööp välillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8272
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3243
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2566
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2175
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2139
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      26
      2128
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1703
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1657
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18