Hänen elämää koskevasta asiasta? Miksi muut ihmiset pääsevät toisen yksityisyyteen käsiksi, ihmiseltä salassa? Säätämään toisen ihmisen asioihin. Niin järkyttävää.
Miten ihminen voidaan jättää pimentoon
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asia ei ole millään tasolla hyväksyttävää. Ja ihmiselle vihjaillaan silti suruttomasti tästä rajan ylityksestä. Ja jätetään yksin. Mikä ihmisiä vaivaa? Tuntuu kuin eläisi painajaisessa.
- Anonyymi
Taustalla on arabitaustaisia hakkereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taustalla on arabitaustaisia hakkereita.
Mutta miksei kukaan kerro asiasta? Säätävät vaan ihmisen selän takana, kysymättä ihmiseltä itseltään mitään tai tuntematta. Traumatisoivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksei kukaan kerro asiasta? Säätävät vaan ihmisen selän takana, kysymättä ihmiseltä itseltään mitään tai tuntematta. Traumatisoivaa.
Mukana tarkkailuoperaatiossa myös taloyhtiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukana tarkkailuoperaatiossa myös taloyhtiö
Pakko olla, kellä muulla olisi pääsy asuntoon. Ei kovin hyvää mainosta nimeltä mainitsemattomalle yhtiölle. Elämän tuhoajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko olla, kellä muulla olisi pääsy asuntoon. Ei kovin hyvää mainosta nimeltä mainitsemattomalle yhtiölle. Elämän tuhoajat.
Kyse on joukkovainosta. Sinut yritetään tuhota kaikessa hiljaisuudessa. Taistele vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on joukkovainosta. Sinut yritetään tuhota kaikessa hiljaisuudessa. Taistele vastaan.
Miksi? Mitä uhri on tehnyt? Miksi sivustaseuraajat antavat asian tapahtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jos menevät, asuntoon ilman lupaa!
Tulevat jäämään kiinni ja silloin tulee käymään huonosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä eikä ole millään tavoin hyväksyttävää toimintaa.
Kuinkas pitkään tämä pelleily jatkuu kysyn?
Huonosti tulee tässä käymään vielä!
- Anonyymi
Nyt täytyy myöntää, eten edes ymmärtänyt mitä aloituksessa tarkoitettiin. Oli sen verran mystistä sanomaa.
- Anonyymi
Pahoinvoivaa ihmistä arvostellaan anonyymisti ja kasvottomasti. Onko ihmiset menettäneet järkensä?
- Anonyymi
Tietääkö kukaan edes oikeaa syytä siihen, miksi ihminen on alkanut alunperin voimaan pahoin? Olisiko kenties jonkun tahon välillisesti hänelle aiheuttamaa pahoinvointia?
- Anonyymi
Ihmisistä erottuu niin sanotusti jyvät ja akanat, itsekkäitä ja moraalittomia ihmisiä putkahtelee esiin.
- Anonyymi
Miksi kukaan ei kerro rikoksesta? Miten ihminen pystyy koskaan luottamaan muihin ihmisiin tällaisen teon jälkeen?
- Anonyymi
Puhelimessasi on virus siksi asiasi tiedetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimessasi on virus siksi asiasi tiedetään
Tällainen asia ei ikinä säilyisi salassa. Ihmiset ei vaan toimi niin toisiaan kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen asia ei ikinä säilyisi salassa. Ihmiset ei vaan toimi niin toisiaan kohtaan.
Sisäpiirisi levittää asioitasi eteenpäin. He ovat mukana juonessa.
- Anonyymi
Jos nyt vain eroisit kirkosta. Lue se tasa-arvo ja yhdenvertaisuus laki edes.
Totea aina oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös.
Kuten pari päivää sitten.
"Historioitsija, lakimies ja kokenut diplomaatti Jukka Seppinen arvioi, että eronneen pääministeri Antti Rinteen (sd) olisi pitänyt mittauttaa luottamuksensa eduskunnassa ennen eronpyyntöään. Hän viittaa Suomen perustuslakiin ja sanoo Antti Rinteen toimineen vähintään perustuslain henkeä vastaan. Uuden hallituksen muodostamista hän kuvailee palatsivallankumoukseksi henkilötasolla.
”Sille paperille (perustuslaille) ei ryppyillä tässä maassa. Aikamme vaatii perustuslain tarkkaa noudattamista. Lakimiehiä tarvitaan”, Seppinen kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan.
"
Ttthhhrjjjj Miten tämä tapahtuu!
- Anonyymi
Mainostajat ja yritykset keräävät tietoa sinusta. Se data voidaan helposti kohdistaa sinuun saaden selville henkilöllisyytesi. Esim sinua vihaava mainostaja voisi periaatteessa tehdä sinulle hallaa jakamalla henkilökohtaista tietoa sinusta muille paljastamalla myös henkilöllisyytesi mutta tapahtuuko tälläistä? -Miksei tapahtuisi? Uskon vahvasti että tällä tavalla voidaan mustamaalata ihminen maanrakoon ja voidaan jopa alkaa vainoamaan henkilöä netissä ja täten myös reaali maailmassa. Tälläkin sivulla on yli 20 mainostajaa jotka keräävät tietoa sinusta. Käytä vpn:ää.
- Anonyymi
Ken toiselle kuoppaa kaivaa hän psykoosiinsa lankeaa, josko tämä on jotain alkeellista katumusta vanhalta stalkkerilta, ei tietenkään niin, että muiden ihmisten yksityisyyteen kajoaminen on väärin, vaan kun omat vainoharhat ottaa vallan niin herratsyykeli sen reikkalaisen raaman määrää, mukana on jo kiinan tiedustelupalvelukin
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat, sitä tiedä en, ei osu, mutta puhelinkorttiaikana on jo kuulemma kopista voinut jostain syystä soittaa ilmaiseksi kiinalaiseen palvelu- tms. numeroon. Jos kuvitelmasi olisi totta, kiinalainen tiedustelupalvelu ei todennäköisesti olisi viimeisenä asialla, kuten vihjaat.
- Anonyymi
Nämä on aina vakavia asioita. Se on selvää. Mutta minun kohdallani on turha kuvitella , että voi vaikuttaa minun elämääni, ei voi. Ja olen tässä suhteessa todella kova. Kovaa kovaa vastaan.
Älkää ihmiset alistuko tällaiseen. Ymmärrän heitä, kenellä ei ole mahdollisuutta saada sellaista tukea, jossa pääsis ns. "niskan päälle". Itse olen näissä asioissa, elämän isoissa asioissa tinkimätön ja hallitsen elämääni ja varmalla otteella. Voin todeta ihan suoraan, että älkää edes kuvitelko, että minullako ei olisi kaikki data käytettavissä. On. Ja varmalla ammattitaidolla. En vain halua tietää asioista tarkemmin. Vain silloin, jos joudun joskus tilanteessa, että pitää todistaa, niin pystyn sen tekemään. Minun takanani on maailman parhaat ammattilaiset. Dataa kertyy koko ajan, mutta en halua saada tarkempaa tietoa, en halua antaa vainoajien/stalkkaajien koko laajaa porukkaa, jota on levitetty aina virallisiin tahoihin saakka, antaa minun elämääni ohjailla, vain ja kuin jos joudun todistamaan, niin silloin teen sen, ja silloin on kenenkään enää tai minkään tahon turha "kulmia kurtistaa". On faktaa, ja on parasta mahdollista ammattitaitoa käytettävissä. The My life First! The My Way First!
Sori siitä. Arkisto täyn nä dataa. Minun kanssa on turha luulla mitään, kun tosi paikka tulee, olen aina toiminut, aina ollut vastapuolen niskan päällä. - Anonyymi
Pettävällä jäällä se pettää aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780