olimme vaimon ja 13 v pojan kanssa kylpylässä ja menimme siihen hirsisaunaan siellä ylhäällä. Olimme olleet siellä hetken kun sinne tuli n 30 v iso pitkä mies jolla pullotti uikkareissa. Huomasin vaimo vilkuili sitä. Poika sanoi ettei jaksa enää olla saunassa ja sanoi mennään iskä liukumäkeen. kysiyn vaimolta mennäänkö jo, vastaus oli hetken vielä lämmittelen laskekaa vaan tuun kohta. Lasketteiin muutaman kerran ,vaimoa ei kuulunut sanoin pojalle laske liukurilla tuun kohta takas. Menin saunalle sieltä jo kuului ininää pesuhuoneeseen asti. ajattelin ei vittu. avasin oven siellä se jätkä veteli takaapäin muijaa ja toinen vanha ukko imetti munaansa. pisti oven kiinni ja odottelin pesuhuoneessa kohta jo muija huusi ja valitti. sitten sieltä tuli miehet vittumaiasesti hymyillen pesulle , se pesi leveesti sitä hirveen kokoista mulkkuaan ja meni pois. kysyin muijalta miks? sanoi mies halusi hieroa hartioita ja siitä se lähti ja sitten tuli se toinen mies . hyvää kulemma teki mutta rakastaa minua. en oikeen tiedä mitä tekis...
saimaan holiday club
23
4502
Vastaukset
- Anonyymi
Itse menen emännän kanssa tuonne 7-9.2. Saas nähä....? N60 ja M55
- Anonyymi
Täältä löytys seuraa, jos on tarvis...m37
- Anonyymi
89manu
Olen 31-vuotias mies 176cm 82kg reilu 23cm pitkä ympärysmitta 18cm voisin tulla mukaan jos vaimosi haluaa ja sinä suot vaimollesi isoa munaa. Yhteydén saat ylärivi ja gmailin kautta. Ota yhteyttä jos iso kiinnostaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
89manu
Olen 31-vuotias mies 176cm 82kg reilu 23cm pitkä ympärysmitta 18cm voisin tulla mukaan jos vaimosi haluaa ja sinä suot vaimollesi isoa munaa. Yhteydén saat ylärivi ja gmailin kautta. Ota yhteyttä jos iso kiinnostaa!Olen se perheen poika.
Kiinnostaisiko sinua minun seura sillä aikaa kun vanhempani harrastavat laatuaikaa?
- Anonyymi
Sitten heräsit ja päästit epätoivosi sinne sateeseen laukkaamaan....
- Anonyymi
Hei ota itsellesi vieras nainen pane sitä ja pistä vaimosi katsomaan
187/76 19/5 urheilinen
Tee sitä samaa mitä ne kaksi miestä.
- Anonyymi
Vaimosi on aika helppo. Tuskin oli eka kerta. Ei tuosta parane. Selvinpäin vielä. Vapaa suhde lienee ratkaisu. Sovi siitä. Tasa-arvoisuus. Sitten ei tarvitse jännittää, mitä toinen tekee, kun hän tekee kuitenki.
- Anonyymi
Jos pystyt vielä rakastamaan vaimoasi niin jatkakaa yhdessä lapsenne vuoksi. Älä anna vaimosi kuitenkaan käyttää sinua hyväksi tai alistu kynnysmatoksi. Se on eri juttu rakastaako vaimosi sinua. Kurja juttu kun teillä on lapsikin.
Mieheni halusi minun antavan pillu,a hänen kaverille ja suostuin.
Tämän kaverin kanssa ollaan iltu 27 vuotta seksi suhteessa säämmöllisesti ainakin 3 yötä kuukaudessa..Vaimo48v kirjoitti:
Mieheni halusi minun antavan pillu,a hänen kaverille ja suostuin.
Tämän kaverin kanssa ollaan iltu 27 vuotta seksi suhteessa säämmöllisesti ainakin 3 yötä kuukaudessa..Oletko miehesi kaverin kanssa kahdestaan vai onko miehesi mukana kolmantena?
Kävimme Korppilammen höyrysaunassa silloin siellä oli miehet ja naiset samassa tilassa.
Meidän piti tavata vaimon kanssa höyrysaunassa. Menin kuitenkin altaille odottamaan ja vaimo höyrysaunaan.
Hän oli katsonut ovelta että istuin ylä lauteella ja hän suunnisti sinne ja istui viereen.
Kun sauna oli pimeä ja täynnä höyryä ja vaimon silmälasit oli kaapissa niin näkyvyys oli nollassa.
Joka tapauksessa vaimo istui miehen viereen ja kun sauna oli tyhjä miestä ja vaimoani lukuun ottamatta.
Vaimo istuttuaan otti kiinni miehen peniksestä.
Vaimo säikähti kun tarrasi kiinni vvieraasta kullista.
Jonkin asteisen polimikin jälkeen mieskin alkoi saada happea ja jopa hienoisen hymyn aikaiseksi.
Juttelimme alllas osastolla ja tutustuttiin ja synkkas melko hyvin.
Meillä oli huone siellä korpilammella ja kutsuimme miehen huoneeseemme lasilliselle.
Siinä juomia siemaillessamme kysyin (ensin vaimon kanssa sovittuamme) joskos hän jo vaimoon kongreettisesti tutustuttuaan haluaisi tulla mukaamme kolmen kimppaan.
Jonkin ainaa juteltiin ja sovimme säännöistä hän jäi meidän huoneeseen ja nyt vaimo sai luvan ottaa vieraan kulli käteen suuhun ja sen jälkeen vieras sai ekana spermata vaimoni pillun.
Yö meni rattoisasti ja vaimo sai koko yön kahta miestä pikku lepohetkiä lukuun ottamatta. Oltiin sen verran väsyneitä että pidimme huoneen vielä seuraavan päivänkin.
Olemme tavanneet muutaman kerran jälkeenpäinkin ja vaimo on antanut pillua meille molemmille.
Tapahtuma on niin paljon erikoinen ettei se unohdu koskaan.- Anonyymi
Tietysti akkas onkin päästään vialla oleva jakorasia huora ja sinä tyhmempi kuin aasi
- Anonyymi
Saimaan reissu lähestyy...M55 ja N60....
- Anonyymi
M37 olis vapaana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M37 olis vapaana...
Oota mut elä pitkästy tuppikulli
Olin Mutsi ja Faijan kanssa kylpylässä. Pidin siitä, aina se kotiviikonlopun voittaa.
Saunassa oli sopivan lämmintä. Meidän perässä tuli pitkä komea mies. Sillä pullotti housuissa. Aika hämmentävä näky. Se vilkuili Mutsia. Nii ne yleensä tekee kylpylässä Mutsi tykkää bikineistä. Mä vilkuilin sen miehen pullotusta. Vaikutti tosi isolta. Mulla rupes ajatukset harhailee ja tunsin kuinka oma rupes pullottaa. Noloo jos vanhemmat huomais. Sanoin että haluaisin liukumäkeen, on liian kuuma. Faija suostu ja lähti ekana. Mutsi halus jäädä. Kun mä laskeuduin lauteilta se mies vilkas mua. Tuntu että se katseli mun munauikkareita. Oisko se huomannut että mä mulla jäykisty. Olinhan mä vilkuillut sitä.
Näin poreammeesta kun vanhemmat keskusteli kauempana. Ne oli menneet ikkunan viereen. Kaikki kyllä näki ne mutta eivät voineet kuulla niiden puhetta. Faija selitti jotain. Mutsi oli vaitonainen. Tää ei ollut mitään valitusta siitä mitä Mutsi oli tehnyt. Tää oli samanlaista kun Faija haluaa Mutsin mukaan viikonlopuksi kaverinsa mokille eikä Mutsi halua mukaan. Nyt se halus mutsin johonkin ja mutsi epäröi.
Iltapalan jälkeen erottiin aulassa. Oli sovittu että tavattaisiin aamulla samassa paikassa. Nyt saisin viettää aikkaa herkkujen ja maksukanavien kanssa.
Päätin käydä kuitenkin kysymästä vuokrattavista fillareista. Mulla oli kuitenkin avain niiden huoneistoon. Avain sopi ja ovi avautu. Suljin oven takanani ja pääsin matolle asti. Kuulin ähinän niiden makkarista. Nolotti, niilä oli laatuaika menossa. Otin askeleen taakse päin. Miesääni sanoi jotain vaihtamistä. Faija se ei ollut. Eikä nainen. Väärä huoneisto. Päätin kurkistaamakkarin oven raosta. Jos hengitykseni ei olisi salpautunut näöstä olisin huutanut. Mutsi oli kontallaan sängyllä. Se imi vieraan miehen munaa. Se saunassa ollut pani sitä hitaasti takaapäin. Faija oli musta katsottuna sen toisella puolen. Suuteli sen selkää ja lypsi tissejä.- Anonyymi
Ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki niihh
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki niihh
Heräsin kyllä. Mutta en oman äipän. Ja selän takana kuorsasi se tumma kaveri. Siinä mä nukuin lusikassa kaverin sylissä. Heräsin kun aamun koittaessa sen muna rupesi jäykistymaan mun suolessa.
- Anonyymi
Selviskö teidän pojalle Äidin harrastus.
- Anonyymi
Oltiin aikoinaan Korpilammella tuttavapariskunnan kanssa. Oltiin käyty höyrysaunassa ja nähty naiset alasti tämä toinen mies oli pannut aiemmin vaimoani kanssani kimpassa.
Huomasin kun vaimoni oli hämmästyneen oloinen kun olimme porealtaassa siinä pienessä pyöreässä. Minulle selvisi jälkeenpäin että tämän toisen miehen sormet olivat vaimoni pillussa, hän osti vaimolleen hemmottelu hoidon spaassa ja sillä aikaa käytiin meidän huoneessa ja pantiin vaimoani sen tunnin ajan niin vaimoni sai myös hoidon. - Anonyymi
Me käytiin vaimon kanssa kerran tuolla ja mentiin tuohon hirsisaunaan alasti, jätettiin uikkarit siihen pesutilan puolelle.
Sauna oli tyhjä kun mentiin, mutta kohta sinne tuli nuorempi pariskunta ja heillä oli uima-asut päällä.
Näyttivät vähän yllättyneiltä kun olimme alastomina siellä ja nuorimies katseli kiinnostuneena vaimoani.
Eipä siinä sen kummempaa tapahtunut mutta tuli nyt mieleen tuo.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274