Vietävissä. Ainakin ollut..
Olen helposti naisten
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toisaalta helpottava tieto. Toisaalta pelottava tieto. Vie kuka ehtii?
- Anonyymi
Ei, on minusta tullut tarkempi seulomaan. Vaikkei just nyt olo ole ihan sellainen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, on minusta tullut tarkempi seulomaan. Vaikkei just nyt olo ole ihan sellainen ;)
Et pääse naisen seulan läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pääse naisen seulan läpi.
Enkö ;) (: no ei siinä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö ;) (: no ei siinä..
Et vaikuta tarpeeksi fiksulta ja toisen asemaan asettuminen ei näytä onnistuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaikuta tarpeeksi fiksulta ja toisen asemaan asettuminen ei näytä onnistuvan.
Ja tuon päättelit yhdestä rivistä? Sivusta....
- Anonyymi
Totta. Niinkuin Kake Röyhkä laulaa ”ennen olin kokonaan toinen”
- Anonyymi
Minäkin olen aina tietyn miehen vietävissä
- Anonyymi
Senkus oot, mua ei kiinnosta enää. :)
- Anonyymi
Silti tänne kirjoittelet ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti tänne kirjoittelet ❤️❤️❤️❤️❤️
Todellakin olet helppo ja naisten vietävissä. Anna viedä vaan. Sunhan se on elämäsi.
- Anonyymi
Paha vika aloittajalla, mut ei se mitään! Suurinta osaa naisista (kanalaumasta) ei tuollainen vamma haittaa! Sen kun valikoit tyhjäpäistä seuraavan uhrisi.
- Anonyymi
Tälle 🤛🏻
- Anonyymi
Pinnalliset ihmiset on ihan pohjamutaa.
- Anonyymi
En mä susta mut noi mainoksen veljekset wau ...
- Anonyymi
Mukavan tummia ...
- Anonyymi
Vietävissä mihin? Autonrenkaidenvaihtoon yms..orjatyöhön niinköstä?
- Anonyymi
Veikkaan, että lasten tuotantoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies on helposti muiden vietävissä, ei ole turvallista tehdä lapsia sen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy kotonas , joku rekkalesbo ottaa siemenet sulta ja syytttää vielä raiskauksesta.
- Anonyymi
heikko luonne🤔
Sinun pitää vahvistua.
- Anonyymi
Ei olisi mitään, mitä tuollaisen Ihmisen kanssa haluaisin. Tuo on vain luotaan työntävää, ehdoton turn off. Näen tuon lumppuiluna ja koska tykkään kaikesta tuoreesta, jossa on uutuuden viehätystä, enkä kovin käytetyistä tunteidta, ei kulunut ihminen ole houkuttava.. Tuo itseasiassa muistuttaa eräästä, kun mietin asiaa. Tuollainen ominaisuus on este, vaikka olisi jo menneisyyttä ja ihminen olisikin muuttunut. Onneksi naisissa löytyy varmasti samantapaisia, joten löytyy samanmielisiä. Jokainen voi valita, millaisia ihmisiä arvostaa ja haluaa elämäänsä.
👍 tsemppiä kuitenkin aloittajalle! - Anonyymi
Oletko nytkin suhteessa? Mitä ajattelet naisesi ajattelevan siitä että kaipaat jotain toista? Et ajattele koko asiaa? Elätkö vain omille tunnekokemuksillesi? Naisten kannattaa olla varovaisia millaisia miehiä päättää tukea.
- Anonyymi
Niin se on jos on jokaisen vietävissä ei ole luotettava. Ei sellaista jaksa.
- Anonyymi
Mistä se johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027