:))))))))))) minä vuonna oot syntynyt?
Mulla vaan hymyilyttää
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaavastaa jo
- Anonyymi
Joskus keskiajalla.
- Anonyymi
Kyllä sinä sen tiedät 😄 muiden ei tartte niinkään.
- Anonyymi
Ok ok ok
- Anonyymi
Ei Mulla vaan.
Mua vaan/Minua vain - Anonyymi
Mistä tuollainen puhetapa on tullut "mulla vaan hymyilyttää"?
Mua hymyilyttää, minua hymyilyttää, mutta mulla??- Anonyymi
Sillä on lääkkeet ottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haju tarttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ne kiusaa keskellä yötä anonyymeinä keskustelupalstoilla, kun muut nukkuu ja herää seuraavana päivänä elämään jota näillä kiusaajilla ei ole.
1984
- Anonyymi
En kysynyt sinulta
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niin mutta vastasin koska kysyit palstalla kaikilta
Milf ikä.
- Anonyymi
Keneltä kysyt?
- Anonyymi
Onko ap vanhempien häät olleet samana vuonna
- Anonyymi
Ihan oikein luit :) "punastuin"
- Anonyymi
Etkö saanut nukutuksi? T. Minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö saanut nukutuksi? T. Minä
Meni vastaus väärään kohtaan..
- Anonyymi
1982,)
- Anonyymi
Hääni on ollut 1982.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hääni on ollut 1982.
Autoni vuosimalli on paljon vanhempi kuin -82.
- Anonyymi
Askareet painaa päälle😔 Nyt lepo ja ajoissa liikkeelle.. Mikäs sinua valvottaa
- Anonyymi
1983
- Anonyymi
Riippuu keneksi suomi24 treffeistä yritän tänään tunnistaa palstalaisia!
Ukkoni on kirjoitellut monille kolmekymppisille ja yrittänyt saada pillua. Nyt yritän tunnistaa niitä ja heitän sattumanvaraisia vuosia jos joku osuisi - Anonyymi
Mikäs hymyilyttää? ;) 1986 vuodelle kerkesin.
- Anonyymi
Täytän 100-v. 2080-luvulla (mutta en vuonna).
- Anonyymi
Jos olet se vaalea hymymies, niin olen syntynyt 70 luvun lopussa. Sä taidat olla jotain 80 luvun lapsia. Ainaki koen sun olevan nuorempi.
- Anonyymi
Sinä 70-luvulla, minä 80-luvulla.
- Anonyymi
Huomena oon syntyny, vuotta en kerro ;))
- Anonyymi
Hyvää syntymäpäivää! Joko 18 tuli täyteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää! Joko 18 tuli täyteen?
Kiitos! :) Voiko tuliskin vasta 18. :D Tai no toisaalta ehken ihan niin nuori haluaisikaan olla kun tarkemmin ajattelen.
- Anonyymi
1988 Mitä sillä tiedolla teet?
- Anonyymi
Ei kai tuolla tiedolla täällä tee mitään, ja koko kysymys on jonkun illalla yöksi heränneen trollin aiheita. Hyvä ikä kyllä sinulla 👍 Itse en ole paljoa vanhempi.
- Anonyymi
Jos on syntynyt 80 luvulla ja käyttänyt
huumeita,niin se on -10v ,jos vielä alkoa
reilusti -10v jos vielä sauhutellut runsaasti -10v ,jos lääkkeitä ja alkoholia
-20v ilmoittakaa oikea ikänne.- Anonyymi
Huumeet oli vielä 1990 luvulla harvinaisia teineillä. Alkoholi ja tupakointi yleisempia.
2000 luvun puolessa välin alkoi varsinkin kannabiksen käytön kasvu teinien keskuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeet oli vielä 1990 luvulla harvinaisia teineillä. Alkoholi ja tupakointi yleisempia.
2000 luvun puolessa välin alkoi varsinkin kannabiksen käytön kasvu teinien keskuudessa.Höpö höpö :D Höpöheinää on ollut jo paljon aiemmin ja muitakin aineita jo 90-lopulla enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö :D Höpöheinää on ollut jo paljon aiemmin ja muitakin aineita jo 90-lopulla enemmänkin.
Olen ollut teini 1990 luvun puolessa välissä ja se oli harvinaista et koulun välitunneilla ala-asteella joku 12 v polttelis pilvee.
Silloin tupakka oli se juttu. Kyllä sitä namusedistä jotkut juorusi mutta ne oli outoja harvinaisuuksia.
Nykyään on jo arkea että 12 v tietää keneltä tai mistä saa pilvee ja osa jo kokeillut
Veikkaan et oot syntynyt 1990-1991 ja elänyt teini-ikäsi kannabiksen käytön kasvun räjähdysaikaan eli 2005 eteenpäin
- Anonyymi
1899
- Anonyymi
1975.
- Anonyymi
Viimevuosituhannelle sijoittuu tämän ikäneidon ensimmäinen hengenveto.
- Anonyymi
Kahdesti olen vastannut 1971
Molemmat on jostain syystä poistettu :(((((((((((((
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750