Tänään mietin, etten usko enää onnellisiin loppuihin.
Mutta jos tämä loppuu, olen kuitenkin onnellinen sinusta.
Annoit minulle syyn hymyyn.
Nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä 😍
Menen kiltisti
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Öitä, kuka lie oletkaan ❤️
- Anonyymi
Ihanasti taas kirjoitettu jollekkin onnenpekalle, kauniita unia😘❤️ Mullakin alkoi väsyttämään 😴
- Anonyymi
Mikä hymyilytti 😣
- Anonyymi
Oiskohan onnellinen toisen olemassa olosta vaikkei saanut häntä. Loppui.
- Anonyymi
Lämmin olo hymyilyttää ajatellessani häntä vaikka on todennäköistä, että tähän ei tule nk onnellista loppua eli parisuhdetta. Olen silti onnellinen ja kiitollinen, koska sain kohdata hänet. Hymyilyttää ja lämmittää mieltäni.
Nukkukaa hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmin olo hymyilyttää ajatellessani häntä vaikka on todennäköistä, että tähän ei tule nk onnellista loppua eli parisuhdetta. Olen silti onnellinen ja kiitollinen, koska sain kohdata hänet. Hymyilyttää ja lämmittää mieltäni.
Nukkukaa hyvin.Katkeraa pohdintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeraa pohdintaa.
En ole katkera vaan kiitollinen. Oli etuoikeus kohdata kyseinen mies. On helpottavaa että ihastuin juuri häneen niin minulla ei ole hätää sen asian suhteen. Hän on ollut todella kärsivällinen ja ymmätäväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeraa pohdintaa.
Mitä katkeraa tuossa on? Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä katkeraa tuossa on? Höpö höpö
😙 sanoisin sille miehelle, että kiitos ymmärryksestäsi.
- Anonyymi
Hyvät yöt ja samalla Hyvää Uutta Vuotta 2020! Ihanaa painaa pää tyynyyn 😋 nyt väsyttää.
- Anonyymi
Hyvää yötä. Onnellisuus muistuttaa melkeen ammattia.
Minä kyllä uskon onnelliseen loppuun mutta se vaatii tekoja ja toimintaa.
- Anonyymi
Onnellinen loppu voi todellakin tarkoittaa myös sitä että jää yksin. Onnellisuus ei ole yksistään sidoksisaa olosuhteisiin vaikka niilläkin on toki vaikutuksensa.
Onnellisuus on kyky nähdä hyväy asiat asioissa ja kyky hyväksyä ne asiat jotka eivät ole hyvin.
Terveiseni vielä mukavalle miehelle. Voi hyvin. Minulla on asiat ihan hyvin.
- Anonyymi
Olen onnellinen tuosta aloituksesta. Peukkuja sulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756