Miksi he eivät voi pelastua?

Anonyymi

On koko joukko ihmisiä näin joulun aikana tunkemassa itsensä kirkkoon . He ajattelevat että ohjelmat siellä jakavat heille siunaustaan , tehden jotain sellaista mitä pitävät uskona. Jumalattomilla on sellainen hartauden tunne ja määrä että kun kirkon kellot lyövät saattaa joku kaatua helluntailaisten tavoin. Eivätkä he tiedä soittaako kelloja itse perkele onhan alttareilla niitä perkeleen omia miehiä, miehimyksiä, naisia ja lesboja esittelemässä itseään ja uuden ajan kirkon ohjelmaa eivätkä kirkkoon raahattuja eläimiäkään jätetä siunaamatta. En osaa muuta sanoa kuin että on pitkä kasvava leipäjono suomessa, mutta on "helvettiin johtava" pitkä jono uudestisyntymätöntä kirkkokansaa, on jumalattomia epäuskoisia ja lahkolaisia unohtamatta ateisteja, joka joukko jonomuudostelmassa riittäisi kiertämään kahdesti suomenmaan ympäri. Vain valitut pelastuvat, kiitos Jeesus!

21

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No minä olisin kovin kiinnostunut tästä uskosta mutta kun en tiedä edes perusasioita kuten onko tämä jumala mies vai nainen ja miten ja mistä se määritellään

onko tällä olennolla miehen vai naisen sukuelimet ja kumpi jyllää olennossa mies vai nais hormonit

• Anonyymi

Olisit enempi kiinnostunut siitä miten saadaan synnit anteeksi ja pelastua helvetin tulesta.

• Aloittaja luulee ilmeisesti olevansa Jumala.

• Anonyymi

Kommentoija ei luule vaan on kuin itse perkele. Luuloa on sinussa kaikki ja sen kun kasvaa.

• Anonyymi

Ateisti nauraa kjäh kjäh, mutta ei polta kuitenkaan noitana.

• Anonyymi

Olisit enempi kiinnostunut siitä miten saadaan synnit anteeksi ja pelastua helvetin tulesta.

Kyllä se olisi hyvä tietää rukoileeko nais vai mies jumalaa

• Anonyymi

Olen minä niin erinomainen kun en ole kuin nuo muut. Ei ole ihme että Jeesuskin minua niin suuresti rakastaa.

• Anonyymi

Olisiko tämä jumala siis intersukupuolinen kun kenelläkään ei tunnu asiatsa olevan tietoa

• Anonyymi

Jälleen uusi hellareiden (riemastuttava) vihakirjoitus kristinuskoa vastaan.😃

Aloituksen tekijä itsehän ei ole uudestisyntynyt. Koko teksti huokuu monenmoista syntiä.

Hellareilla on toimintansa alusta asti, eli jo Lutherin ajan anabaptisteista alkaen ollut tämä sama henki, joka on luettavissa myös tässä aloituksessa.

Hauska aloitus, josta ei pidä loukkaantua. Aloitus on oiva todistus hellareita itseään vastaan, kuten heidän kaikki luterilaisuuden / kristinuskon vastaiset vihakirjoituksensa täällä.

• Anonyymi

Sinäkin saatana se näet tuntemattomien sydämeen. Hauskuutta ei puutu kun kasaat luitasi pitkin pitäjää? Helluntailaisuus on perkeleestä.

• ” Eivätkä he tiedä soittaako kelloja itse perkele onhan alttareilla niitä perkeleen omia miehiä, miehimyksiä, naisia ja lesboja esittelemässä itseään ja uuden ajan kirkon ohjelmaa eivätkä kirkkoon raahattuja eläimiäkään jätetä siunaamatta.”

Kai olet jo eronnut tästä Perkeleen kirkosta ja perustanut Jumalasi kanssa sellaisen kirkon, joka noudattaa Jumalan käskyjä? Voitte Jumalasi kanssa tarkastella tästä mittarista kuinka monta ihmistä menee helvettiin. Helvettiin menijät on tietysti tuossa kellossa vilistävä ihmisten määrä miinus Sinä oikeauskoinen.

https://www.worldometers.info/world-population/

• Anonyymi

Helvetti taitaa olla sulle rakas paikka kun niin kovasti sitä mainostat

Vaan onkohan se jumala mies/nainen vai peräti kolmineuvoinen

• Anonyymi

Kampela näkyy olevan yksi monista hyödyttömistä idiooteista joiden arvo on arvaamaton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetti taitaa olla sulle rakas paikka kun niin kovasti sitä mainostat

Vaan onkohan se jumala mies/nainen vai peräti kolmineuvoinen

Ehei enhän minä eikä muutkaan uskovat pelkää helvettiä , mutta helvettiin menijöistä joitakin pelkäämme että he eksyttävät niitä ihmisiä joille olemme kertoneen kuinka pelastua.

• Voe helevettiläene.

• Anonyymi

Ehei enhän minä eikä muutkaan uskovat pelkää helvettiä , mutta helvettiin menijöistä joitakin pelkäämme että he eksyttävät niitä ihmisiä joille olemme kertoneen kuinka pelastua.

En minä väittänytkään että pelkäät vaan että taidat rakastaa kyseistä paikkaa kun usein sitä mainostele

itse en edes tiedä missäpäin kyseinen pitäjä on joten olen jäävi tälleen asian suhteen

• Anonyymi

Ei sinun sitä pitäjää tarvitse tietääkään kyllä ne perkeleet tulevat ja raahaavat synnissä kuolleen jumalattoman helvettiin.

• Anonyymi

Helvettiin menijät on tietysti tuossa kellossa vilistävä ihmisten määrä

Lueskelin joskus sitä raamattua ja täytyy kyllä sanoa etten ole tarukirjoissa toista samanlaista hahmoa nähnyt

tämä henkiolento tappoi siinä yhdessä kirjassa jo lukemattoman määrän ihmisiä ja vielä käski muitakin tappamaan sen kun kerkiävät lapsista lähtien miekalla oikein sankarillisesti

Täytyy sanoa että aika jännän tappajan on jotkut idolikseen ottaneet kaikkien jumalien joukosta

• Anonyymi

Vaan oliko se tappajajumala nyt mies vai nainen siihen ei selvyyttä tunnu tulevan

• Anonyymi

Ei sinun sitä pitäjää tarvitse tietääkään kyllä ne perkeleet tulevat ja raahaavat synnissä kuolleen jumalattoman helvettiin.

Onko ne joitakin tämän tappajajumalan jengiläisiä ?
      Onko niillä moottoripyörät ja liivit?
      Aika metkan kuulosta porukkaa siellä helvetin pitäjässä

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe