Miksi he eivät voi pelastua?

Anonyymi

On koko joukko ihmisiä näin joulun aikana tunkemassa itsensä kirkkoon . He ajattelevat että ohjelmat siellä jakavat heille siunaustaan , tehden jotain sellaista mitä pitävät uskona. Jumalattomilla on sellainen hartauden tunne ja määrä että kun kirkon kellot lyövät saattaa joku kaatua helluntailaisten tavoin. Eivätkä he tiedä soittaako kelloja itse perkele onhan alttareilla niitä perkeleen omia miehiä, miehimyksiä, naisia ja lesboja esittelemässä itseään ja uuden ajan kirkon ohjelmaa eivätkä kirkkoon raahattuja eläimiäkään jätetä siunaamatta. En osaa muuta sanoa kuin että on pitkä kasvava leipäjono suomessa, mutta on "helvettiin johtava" pitkä jono uudestisyntymätöntä kirkkokansaa, on jumalattomia epäuskoisia ja lahkolaisia unohtamatta ateisteja, joka joukko jonomuudostelmassa riittäisi kiertämään kahdesti suomenmaan ympäri. Vain valitut pelastuvat, kiitos Jeesus!

21

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No minä olisin kovin kiinnostunut tästä uskosta mutta kun en tiedä edes perusasioita kuten onko tämä jumala mies vai nainen ja miten ja mistä se määritellään

onko tällä olennolla miehen vai naisen sukuelimet ja kumpi jyllää olennossa mies vai nais hormonit

• Anonyymi

Olisit enempi kiinnostunut siitä miten saadaan synnit anteeksi ja pelastua helvetin tulesta.

• Aloittaja luulee ilmeisesti olevansa Jumala.

• Anonyymi

Kommentoija ei luule vaan on kuin itse perkele. Luuloa on sinussa kaikki ja sen kun kasvaa.

• Anonyymi

Ateisti nauraa kjäh kjäh, mutta ei polta kuitenkaan noitana.

• Anonyymi

Olisit enempi kiinnostunut siitä miten saadaan synnit anteeksi ja pelastua helvetin tulesta.

Kyllä se olisi hyvä tietää rukoileeko nais vai mies jumalaa

• Anonyymi

Olen minä niin erinomainen kun en ole kuin nuo muut. Ei ole ihme että Jeesuskin minua niin suuresti rakastaa.

• Anonyymi

Olisiko tämä jumala siis intersukupuolinen kun kenelläkään ei tunnu asiatsa olevan tietoa

• Anonyymi

Jälleen uusi hellareiden (riemastuttava) vihakirjoitus kristinuskoa vastaan.😃

Aloituksen tekijä itsehän ei ole uudestisyntynyt. Koko teksti huokuu monenmoista syntiä.

Hellareilla on toimintansa alusta asti, eli jo Lutherin ajan anabaptisteista alkaen ollut tämä sama henki, joka on luettavissa myös tässä aloituksessa.

Hauska aloitus, josta ei pidä loukkaantua. Aloitus on oiva todistus hellareita itseään vastaan, kuten heidän kaikki luterilaisuuden / kristinuskon vastaiset vihakirjoituksensa täällä.

• Anonyymi

Sinäkin saatana se näet tuntemattomien sydämeen. Hauskuutta ei puutu kun kasaat luitasi pitkin pitäjää? Helluntailaisuus on perkeleestä.

• ” Eivätkä he tiedä soittaako kelloja itse perkele onhan alttareilla niitä perkeleen omia miehiä, miehimyksiä, naisia ja lesboja esittelemässä itseään ja uuden ajan kirkon ohjelmaa eivätkä kirkkoon raahattuja eläimiäkään jätetä siunaamatta.”

Kai olet jo eronnut tästä Perkeleen kirkosta ja perustanut Jumalasi kanssa sellaisen kirkon, joka noudattaa Jumalan käskyjä? Voitte Jumalasi kanssa tarkastella tästä mittarista kuinka monta ihmistä menee helvettiin. Helvettiin menijät on tietysti tuossa kellossa vilistävä ihmisten määrä miinus Sinä oikeauskoinen.

https://www.worldometers.info/world-population/

• Anonyymi

Helvetti taitaa olla sulle rakas paikka kun niin kovasti sitä mainostat

Vaan onkohan se jumala mies/nainen vai peräti kolmineuvoinen

• Anonyymi

Kampela näkyy olevan yksi monista hyödyttömistä idiooteista joiden arvo on arvaamaton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetti taitaa olla sulle rakas paikka kun niin kovasti sitä mainostat

Vaan onkohan se jumala mies/nainen vai peräti kolmineuvoinen

Ehei enhän minä eikä muutkaan uskovat pelkää helvettiä , mutta helvettiin menijöistä joitakin pelkäämme että he eksyttävät niitä ihmisiä joille olemme kertoneen kuinka pelastua.

• Voe helevettiläene.

• Anonyymi

Ehei enhän minä eikä muutkaan uskovat pelkää helvettiä , mutta helvettiin menijöistä joitakin pelkäämme että he eksyttävät niitä ihmisiä joille olemme kertoneen kuinka pelastua.

En minä väittänytkään että pelkäät vaan että taidat rakastaa kyseistä paikkaa kun usein sitä mainostele

itse en edes tiedä missäpäin kyseinen pitäjä on joten olen jäävi tälleen asian suhteen

• Anonyymi

Ei sinun sitä pitäjää tarvitse tietääkään kyllä ne perkeleet tulevat ja raahaavat synnissä kuolleen jumalattoman helvettiin.

• Anonyymi

Helvettiin menijät on tietysti tuossa kellossa vilistävä ihmisten määrä

Lueskelin joskus sitä raamattua ja täytyy kyllä sanoa etten ole tarukirjoissa toista samanlaista hahmoa nähnyt

tämä henkiolento tappoi siinä yhdessä kirjassa jo lukemattoman määrän ihmisiä ja vielä käski muitakin tappamaan sen kun kerkiävät lapsista lähtien miekalla oikein sankarillisesti

Täytyy sanoa että aika jännän tappajan on jotkut idolikseen ottaneet kaikkien jumalien joukosta

• Anonyymi

Vaan oliko se tappajajumala nyt mies vai nainen siihen ei selvyyttä tunnu tulevan

• Anonyymi

Ei sinun sitä pitäjää tarvitse tietääkään kyllä ne perkeleet tulevat ja raahaavat synnissä kuolleen jumalattoman helvettiin.

Onko ne joitakin tämän tappajajumalan jengiläisiä ?
      Onko niillä moottoripyörät ja liivit?
      Aika metkan kuulosta porukkaa siellä helvetin pitäjässä

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      7623
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5718
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      76
      3222
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2783
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1543
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      267
      1177
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      333
      1151
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1041
    Aihe