valoa tunnelin päässä

Anonyymi

Mitä vielä Jehovia kylttien kanssa. Miksi ette ole oikeissa töissä, onko tämä harrastuksenne.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siilä ostetaan paratiisipaikka.
      Muut kristityt auttavat lähimmäisiään ja hoitavat heitä.
      Nämä seisoo torinlaidalla kun sianp. .ka mättäällä.

      • Anonyymi

        Lähimmäisen auttamisesta ei saa kenttätunteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähimmäisen auttamisesta ei saa kenttätunteja.

        Kevyessä kenttäkärrypatteristossa palvelevan jäsenemme saavutettua palvelusvuotensa täyteen, hän on sen jälkeen heti valmis Jehovan ylöstemmattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevyessä kenttäkärrypatteristossa palvelevan jäsenemme saavutettua palvelusvuotensa täyteen, hän on sen jälkeen heti valmis Jehovan ylöstemmattavaksi.

        Elämä turhuuteen ja sen jälkeen palkaksi ei mitään. Näkymätön ylöstempaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä turhuuteen ja sen jälkeen palkaksi ei mitään. Näkymätön ylöstempaus.

        Ei siinä mitään ylöstempausta, he saavat edelleen käydä valtakunnansalilla, ja se on toivottavaakin, jos heillä on lahjalaatikkorahaa.
        Kun dementia rupeaa vaivaamaan, heillä on erivapaus uskoa vanhoja oppeja päivittämättöminä, mistä nuoremmat saisivat mökötystuomion.
        Ikävää vain että he jäävät yksin, ovat yksin valtakunnansalillakin, ja helposti jättävät siellä käymisenkin. Taikka toisaalta se ei ole ikävää, vaan ihan kiva juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevyessä kenttäkärrypatteristossa palvelevan jäsenemme saavutettua palvelusvuotensa täyteen, hän on sen jälkeen heti valmis Jehovan ylöstemmattavaksi.

        Ei jehovantodistajan kuulu noin ajatella. Pois se hänestä! Hän koettaa ansaita ikuisen elämän odotetta paratiisimaassa.


    • Anonyymi

      Joo väärässä maailmassa vain vänkyrä hommia, mutta kenttätyö kera sisarten ,se se vasta mukavaa on.

      t. mainosvaltuutettu

      • Anonyymi

        Jopa kenttäpalvelus on lähes siedettävää, jos kumppani on tarpeeksi viehättävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa kenttäpalvelus on lähes siedettävää, jos kumppani on tarpeeksi viehättävä.

        jep alat olemaan jo kärryillä

        t mainosvaltuutettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep alat olemaan jo kärryillä

        t mainosvaltuutettu

        Näin sellaisen vanhan höpöttävän tytön kanssa, ei ohikulkijat paljoa kiinnostaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa kenttäpalvelus on lähes siedettävää, jos kumppani on tarpeeksi viehättävä.

        Mutta, jos asia on väärä ei viehättävä seura tee miellyttävää. Ainoastaan vaivaannuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa kenttäpalvelus on lähes siedettävää, jos kumppani on tarpeeksi viehättävä.

        Minä en pidä kenenkään toisen kanssa kenttäilystä. Teen sitä yksin omalla tavallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, jos asia on väärä ei viehättävä seura tee miellyttävää. Ainoastaan vaivaannuttavaa.

        Esittäminen eli asian tyrkyttäminen ovella on aina epämiellyttävää, oli ainakin minulle. Viehättävän kenttäkaverin kanssa oli kuitenkin mukava kulkea ja jutella kahden kesken. Siinä piti siis oheistoiminnasta, ei asian esittämisestä sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pidä kenenkään toisen kanssa kenttäilystä. Teen sitä yksin omalla tavallani.

        Todistajien tulisi mieluummin kenttäillä kaksin, jotta he voivat vahtia toisiaan. Jokainen uskonveli tai -sisar on potentiaalinen Jestapon ilmiantaja.


    • Anonyymi

      Kaikkihan ne ansiotyössä ovat elleivät saa yrittäjätuloa tai eläkettä. Vapaa-aikanaan vapaaehtoistyönä kulkrvat ovilla tai ovat kärryineen torilla.

      • Anonyymi

        Työttömyyskorvauksella paratiisilippua tienaamaan.


      • Anonyymi

        Pikkupalkkaisissa ansiotöissä.
        Ja kyllä tuo oveltaovelletyö on mennyt minimiinsä. Harvoin enää näkee maleksimassa.
        Mormonitkin käy nykyään yhtä paljon.
        Samoin kärryilyn kanssa.
        No,onkos se ihme? Väkeä poistuu, eikä uutta poppoota tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömyyskorvauksella paratiisilippua tienaamaan.

        Ei ole jeffu. Mutta niistä jos jotain hyvää voisi sanoa, niin ainakin ovat ahkeria sekä leipätyössä, että tuossa "kenttätyössä". Jälkimmäinen ahkeruus ei nyt mikään hyvä asia ole.


    • Anonyymi

      Lahkotoverin kanssa toistetaan iskulause valtakunnansalilla: Meillä on rakkaus keskuudessamme.
      Seuraavana päivänä kuullaan ilmoitus, että toiselle on mökötettävä. Sitten mökötetään. Syytä ei ilmoiteta, se on toistuva fraasi. seurakuntalaisten kesken kuiskutellaan että mitähän se on tehnyt.

    • Korson seurakuntalaiset ovat ansiotyössä,he vartoivat että kukaan ei piirtele seiniin korson aseman alikäytävällä.

      • Anonyymi

        Onko heidän vartiointitehtävänsä kokopäiväistä ansiotyötä, ylityö-ja yölisineen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko heidän vartiointitehtävänsä kokopäiväistä ansiotyötä, ylityö-ja yölisineen?

        Todistajain vartiointityö ei kai ole vartiotornisäädetty kokopäiväiseksi, mutta lahkorikkomusten havaitsemisesta on käräyttämisvelvollisuus pomolle.
        Tästä johtuu että todistajat eivät juttele keskenään uskonnostaan, toistavat muistamiaan vartiotornilauseita.
        Pahin rikos on ajattelurikos, eli vartiotornin epäileminen.

        Kuinka sitten lie suhtautunevat siihen käskyyn hävittää ennen vuotta 1980 painetut vartiotornit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistajain vartiointityö ei kai ole vartiotornisäädetty kokopäiväiseksi, mutta lahkorikkomusten havaitsemisesta on käräyttämisvelvollisuus pomolle.
        Tästä johtuu että todistajat eivät juttele keskenään uskonnostaan, toistavat muistamiaan vartiotornilauseita.
        Pahin rikos on ajattelurikos, eli vartiotornin epäileminen.

        Kuinka sitten lie suhtautunevat siihen käskyyn hävittää ennen vuotta 1980 painetut vartiotornit.

        Minä olen ne omista rahoistani maksanut. Ennen vuotta 1980 ne maksettiin rahalla. Kaikki kirjat ja lehdet.
        Minulla on kirjoja alkaen :" Täyttynyt salaisuus", Rutherfordilaisia kirjoja,Knorrilaisia kirjoja Vuosikirjoja alkaen 1953, sidottuja vuosikertoja Herätkää alkaen 1959 ja Vartiotorneja aljaen 1957. Ja kaikki kirjat siitä eteenpäin tähän päivään saakka.
        Kukaan Beetelin tai Päätoimiston sälli ei minua komentele hävittämään itse maksettua kirjastoani.Suksikoon kuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ne omista rahoistani maksanut. Ennen vuotta 1980 ne maksettiin rahalla. Kaikki kirjat ja lehdet.
        Minulla on kirjoja alkaen :" Täyttynyt salaisuus", Rutherfordilaisia kirjoja,Knorrilaisia kirjoja Vuosikirjoja alkaen 1953, sidottuja vuosikertoja Herätkää alkaen 1959 ja Vartiotorneja aljaen 1957. Ja kaikki kirjat siitä eteenpäin tähän päivään saakka.
        Kukaan Beetelin tai Päätoimiston sälli ei minua komentele hävittämään itse maksettua kirjastoani.Suksikoon kuuseen.

        Uskonveljeni, oletko koskaan ajatellut vieväsi niitä johonkin antikvariaattiin arvioitavaksi, voisimme saada niistä paljonkin rahaa lahjalaatikkoomme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonveljeni, oletko koskaan ajatellut vieväsi niitä johonkin antikvariaattiin arvioitavaksi, voisimme saada niistä paljonkin rahaa lahjalaatikkoomme?

        Koita nyt laittaa kalloosi, etten ota neuvoja omaisuudestani ja sen käytöstä.
        Minulla on VT kirjasto, jota tutkistelen ja etsin niistä virheitä. Kirjastossani niitä tutkistelen. Nyt on tutkistelun alla tummansininen kirja:" Uudet taivaat ja uusi maa."
        Virheitä on kuule paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt laittaa kalloosi, etten ota neuvoja omaisuudestani ja sen käytöstä.
        Minulla on VT kirjasto, jota tutkistelen ja etsin niistä virheitä. Kirjastossani niitä tutkistelen. Nyt on tutkistelun alla tummansininen kirja:" Uudet taivaat ja uusi maa."
        Virheitä on kuule paljon.

        Esimerkiksi mitä virheitä, kerroppa mikä on muuttunut niistä ajoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi mitä virheitä, kerroppa mikä on muuttunut niistä ajoista.

        M.m. " se sukupolvi joka oli ymmärrysiässä 1914, ei missään tapauksessa katoa ennenkuin nämä tapahtuvat "(tarkoittaen harmagedonia). Muistatko?
        Nyt uskotaan kahteen päällekkäiseen sukupolveen. Onko tulossa kolmas?
        Varmana kirjouteltiin asioita. Nyt on tyyli; ehkä,ehkäpä,mahdollusesti, luultavasti j.n.e.


    • Anonyymi

      Lueskelin jehovien mainoslehtiä
      Ja katsoin mitä he mainostavat ,siitä on
      muutama vuosi aikaa ja minua suuresti
      hymyilytti kun siinä lehdessä kerrottiin
      kuinka homoaate on otettu vastaan
      suurella riemulla jehovien parissa.Oikaiskaa jos olen väärässä tässä homojehova asiassa.Naurattaa
      aina kun nään jehovia.

      • Anonyymi

        No kerroppa millaisessa mainoslehdessä luki niin. Kuulostaa hyvin vieraalta. Nauru sinänsä on terveellistä ihmisille.
        Raamattu antaa vastauksen homoaatteeseen. Siihen saa vastauksen mm. 1 Korinttilaiskirje 6:9.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa millaisessa mainoslehdessä luki niin. Kuulostaa hyvin vieraalta. Nauru sinänsä on terveellistä ihmisille.
        Raamattu antaa vastauksen homoaatteeseen. Siihen saa vastauksen mm. 1 Korinttilaiskirje 6:9.

        Raamattu antaa vastauksen moneen muuhunkin asiaan, mm. ihotautien hoitoon. 3. Moos. 13. luku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa millaisessa mainoslehdessä luki niin. Kuulostaa hyvin vieraalta. Nauru sinänsä on terveellistä ihmisille.
        Raamattu antaa vastauksen homoaatteeseen. Siihen saa vastauksen mm. 1 Korinttilaiskirje 6:9.

        Homous ei ole aate vaan joidenkin ihmisten ominaisuus siinä missä vasenkätisyyskin.


    • Anonyymi

      Anonyymi Eilen 21:46

      " No kerroppa millaisessa mainoslehdessä luki niin. "

      -Etkö itse muista ?
      Itse olen kiinnittänyt huomiota että aikoinaan vartiotornit mainostivat HIV -virusta maailmanloppunsa yhtenä todisteena.

      Siitä oli sitten se hyöty, että kun Jehova kyllästyi, niin antoi keksiä lääkityksen tuolle virukselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe