Valitaan mies ja naishahmot. Ehdotuksia kehiin.
Vuoden valinnat palstalla
108
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan ketään ääliötä! No, ei täällä ole paljon muita. Oma listani miehistä on:
1. Disse
2. M185
Kumpi? Oma valintani on M185.- Anonyymi
Asuntovaunupuiston ytmit.
- Anonyymi
Darkkis voittaa joka kerta koska on kuin raivo härkä eikä kehtaa piuhua sinkkudestaan.
- Anonyymi
Darkki yritti valehdella että on kolmekymppinen ja vain jonkun aikaa ollut sinkkuna. Haha! Totuus on kuitenkin; nelikymppinen neitsyt, joka varmasti ei ole seurustellut.
Anonyymi kirjoitti:
Darkki yritti valehdella että on kolmekymppinen ja vain jonkun aikaa ollut sinkkuna. Haha! Totuus on kuitenkin; nelikymppinen neitsyt, joka varmasti ei ole seurustellut.
Enhän mä mitään siinä valehdellut, sillä enköhän mä kuitenkin tiedä aina itse kaikista parhaiten kaikki itseeni liittyvät asiat. Sä lanta-aivo kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään,että nuole vaan vittu mulkkua saatana!!!!!!!!!!! Sä persuja äänestävä paska-aivo sitä itse varmaan oetkin joku neitsyys tallessa oleva luuserimies saatana!!!!!!!!
Onhan mulla ollut paljon naisia elämäni aikana, kunen olekaan mikään sun ja muiden kaltaistesi persuja äänestävien junttimiesten kaltainen luuserimies. Että nuolevaanvittu kyrpää saatanansuihinottajahuora saatana!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Viinamies on parasta mitä tälle palstalle on tapahtunut.
Valitsen vuoden luistelijaksi Funeaun.
Vuoden luistelija valitaan yksimielisesti Funeauksi, sillä Brahen tekojäällä hän sekä esitti näyttäviä piruetteja, että lämi päätyyn.
(hihitystä)Vuoden palstalainen on Helmiina.
Funeau kirjoitti:
Mutta vuoden luistelija on Funeau.
(reps)Minulla on salaisuus. Osaan kääntyä luistimilla vain vasemmalle. Mikä siinä oikeassa voi olla niin hankalaa :(
Partakaweri kirjoitti:
Minulla on salaisuus. Osaan kääntyä luistimilla vain vasemmalle. Mikä siinä oikeassa voi olla niin hankalaa :(
En tiedä.
Onko Helmiinalla oreganoa?
(hirn)Partakaweri kirjoitti:
Minulla on salaisuus. Osaan kääntyä luistimilla vain vasemmalle. Mikä siinä oikeassa voi olla niin hankalaa :(
Kerran kommari, aina kommari. 😂😂😂
Funeau kirjoitti:
En tiedä.
Onko Helmiinalla oreganoa?
(hirn)Kaikilla italialaisten ruokien valmistajilla on. 😬👌
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Kiitän veikkapoika velmun puolesta 🌹
Äänestätkö Kumpulaista?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kaikilla italialaisten ruokien valmistajilla on. 😬👌
Disse,
Voisitko ystävällisesti sijoittaa käsihymiösi sille puolelle kasvohymiötä, jolle se terveen ihmisen anatomian mukaisesti kuuluu? Jos kyseessä on oikeanpuoleista kättä kuvaava emoji, se tulee sijoittaa kasvohymiön vasemmalle puolelle!
Sinä sijoitat sen useissa viesteissäsi oikealle puolelle kasvoja. Silloinhan käsi ei kuulu kasvohymiön yhteyteen vaan kuvitteelliselle toiselle osapuolelle, joka tuo oikean kätensä kasvohymiön viereen mutta ei näytä omia kasvojaan.
Älä vain sano, ettet ole ajatellut asiaa. Ei hymiöille lätkitä oikeaa kättä vasemman tilalle miten huvittaa! Sellainen saa Röllipeikon voimaan pahoin toistuvasti! 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse,
Voisitko ystävällisesti sijoittaa käsihymiösi sille puolelle kasvohymiötä, jolle se terveen ihmisen anatomian mukaisesti kuuluu? Jos kyseessä on oikeanpuoleista kättä kuvaava emoji, se tulee sijoittaa kasvohymiön vasemmalle puolelle!
Sinä sijoitat sen useissa viesteissäsi oikealle puolelle kasvoja. Silloinhan käsi ei kuulu kasvohymiön yhteyteen vaan kuvitteelliselle toiselle osapuolelle, joka tuo oikean kätensä kasvohymiön viereen mutta ei näytä omia kasvojaan.
Älä vain sano, ettet ole ajatellut asiaa. Ei hymiöille lätkitä oikeaa kättä vasemman tilalle miten huvittaa! Sellainen saa Röllipeikon voimaan pahoin toistuvasti! 😂Ai niin. En missään nimessä ota vastuuta siitä tunteesta, jonka koen nähdessäni oikean käden vasemman käden paikalla. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Disse,
Älä vain sano, ettet ole ajatellut asiaa. Ei hymiöille lätkitä oikeaa kättä vasemman tilalle miten huvittaa! Sellainen saa Röllipeikon voimaan pahoin toistuvasti! 😂Ovat vaan keksineet tuonne vääränlaisia hymiötä mun kiusaksi, tai oikeastaan teidän kiusaksi. Enkä oikeasti itse mieti onko se oikea käsi vasemmalla tms. Mä en jaksa sellaisiin keskittyä oikeasti...
Mutta voin oikeasti palata siihen, etten laita mitään hymiöitä. Olkoot perkele! Teksti puhukoot puolestaan. Heh...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse,
Älä vain sano, ettet ole ajatellut asiaa. Ei hymiöille lätkitä oikeaa kättä vasemman tilalle miten huvittaa! Sellainen saa Röllipeikon voimaan pahoin toistuvasti! 😂Onko tuo yllä oleva sun mielestä väärin?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ovat vaan keksineet tuonne vääränlaisia hymiötä mun kiusaksi, tai oikeastaan teidän kiusaksi. Enkä oikeasti itse mieti onko se oikea käsi vasemmalla tms. Mä en jaksa sellaisiin keskittyä oikeasti...
Mutta voin oikeasti palata siihen, etten laita mitään hymiöitä. Olkoot perkele! Teksti puhukoot puolestaan. Heh...Käsittämätöntä, mitä kaikkea ihmiset EIVÄT mieti. Olen kuullut sanonnan, jonka mukaan oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee. Disse, sinun tapauksessasi se menee näin: vasen käsi ei tiedä, että se on oikea käsi. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Käsittämätöntä, mitä kaikkea ihmiset EIVÄT mieti. Olen kuullut sanonnan, jonka mukaan oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee. Disse, sinun tapauksessasi se menee näin: vasen käsi ei tiedä, että se on oikea käsi. 😂
Osaatko tehdä 3 kytkimen "käytäväkytkennän" kuin vettä vain? Siis sähköhomma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo yllä oleva sun mielestä väärin?
Ei se väärin ole.
Yhtä väärin kuin tämä: 🙂💪 - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Osaatko tehdä 3 kytkimen "käytäväkytkennän" kuin vettä vain? Siis sähköhomma.
En, mutta kieltämättä ehdin jo ennen kysymystäsi miettiä, miten sinä tapaat kytkeä sähköjohdot. 🙄
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ovat vaan keksineet tuonne vääränlaisia hymiötä mun kiusaksi, tai oikeastaan teidän kiusaksi. Enkä oikeasti itse mieti onko se oikea käsi vasemmalla tms. Mä en jaksa sellaisiin keskittyä oikeasti...
Mutta voin oikeasti palata siihen, etten laita mitään hymiöitä. Olkoot perkele! Teksti puhukoot puolestaan. Heh...Miten tuo on väärin? Edestä päin katsottuna tuo on just loogisesti.
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta kieltämättä ehdin jo ennen kysymystäsi miettiä, miten sinä tapaat kytkeä sähköjohdot. 🙄
Oikein ja hyvin. Kyllä .inä sellaiset hommat teen hyvin, koska minua kiinnostaa. Minua täälläkin kiinnostaa asiat ja ihmiset.....mutta .inua ei pätkääkään kiinnosta, mihin suuntaan joku hymiön käsi on... ei sitten vähääkään.
Mutta koska minua ei kiinnosta ja ainakin wuppista sinun lisäksi tuo suuntaus ahdistaa, mä pääsen helpommalla kun en niitä laita. Pärjään ilmankin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo on väärin? Edestä päin katsottuna tuo on just loogisesti.
Väitteestäsi puuttuvat perustelut. Millä perusteella vasemman käden sormet ovat edestä katsottuna peukalon oikealla puolella, jos vasemman käden kääntää niin, että peukalon kynsipuoli osoittaa kohti katsojaa?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Oikein ja hyvin. Kyllä .inä sellaiset hommat teen hyvin, koska minua kiinnostaa. Minua täälläkin kiinnostaa asiat ja ihmiset.....mutta .inua ei pätkääkään kiinnosta, mihin suuntaan joku hymiön käsi on... ei sitten vähääkään.
Mutta koska minua ei kiinnosta ja ainakin wuppista sinun lisäksi tuo suuntaus ahdistaa, mä pääsen helpommalla kun en niitä laita. Pärjään ilmankin.Älä ihmeessä hymiöiden käyttöä lopeta. Vain pahoinvointia aiheuttavat anatomiset väännökset voit lopettaa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mutta koska minua ei kiinnosta ja ainakin wuppista sinun lisäksi tuo suuntaus ahdistaa, mä pääsen helpommalla kun en niitä laita. Pärjään ilmankin.Disse taisi nyt ottaa Röllipeikon velmuilun ihan tosissaan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se väärin ole.
Yhtä väärin kuin tämä: 🙂💪Jaa. Minun näkemykseni mukaan disse on käyttänyt merkkiä ainoalla oikealla loogisella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Minun näkemykseni mukaan disse on käyttänyt merkkiä ainoalla oikealla loogisella tavalla.
Niin kauan kuin sinä et perustele näkemystäsi, se ei edes ole mikään näkemys. Tämä kannattaa muistaa muidenkin seikkojen yhteydessä.
Todennäköisesti katsot hymiötä laitteella, joka ei näytä käden suuntaa oikein.
Nyt Röllipeikko on toistakseksi saanut tarpeekseen tyhjän jauhamisesta ja suuntaa tuottavampien asioiden pariin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin sinä et perustele näkemystäsi, se ei edes ole mikään näkemys. Tämä kannattaa muistaa muidenkin seikkojen yhteydessä.
Todennäköisesti katsot hymiötä laitteella, joka ei näytä käden suuntaa oikein.
Nyt Röllipeikko on toistakseksi saanut tarpeekseen tyhjän jauhamisesta ja suuntaa tuottavampien asioiden pariin.👌🙄
Tämäkö on sinun mielestäsi loogisempi kombinaatio? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👌🙄
Tämäkö on sinun mielestäsi loogisempi kombinaatio?Totta kai on loogisempi. Siinä on sentään oikea käsi oikean käden kohdalla!
Jos tarkkoja ollaan, kättä pitäisi vielä kääntää 180 astetta siten, että peukalon kynsipuoli olisi kasvoja päin ja alaviistoon. Silloin käsimerkki olisi oikeanlainen. Lähdetään nyt kuitenkin siitä, että oikean käden ranteessa tulee olla kiinni oikean käden kämmen. Disse kirjoitti:
Mutta voin oikeasti palata siihen, etten laita mitään hymiöitä. Olkoot perkele! Teksti puhukoot puolestaan. Heh...Ahhahhaa..
Siitäs sait. 👆😀Anonyymi kirjoitti:
Ei se väärin ole.
Yhtä väärin kuin tämä: 🙂💪Entäs kuulkaa esim tämä..
👋🤗
Tai..
☝️🤔Disse kirjoitti:
Mutta koska minua ei kiinnosta ja ainakin wuppista sinun lisäksi tuo suuntaus ahdistaa, mä pääsen helpommalla kun en niitä laita. Pärjään ilmankin.Älä ny ahistu höpö..
Joku tais apinoida mun juttuja..
Tärkeitä juttuja tosin nää. Kyl vaa.Anonyymi kirjoitti:
Väitteestäsi puuttuvat perustelut. Millä perusteella vasemman käden sormet ovat edestä katsottuna peukalon oikealla puolella, jos vasemman käden kääntää niin, että peukalon kynsipuoli osoittaa kohti katsojaa?
Mut katopa tätä..👌😄
Kuka näyttää rystypuolella ok-merkkiä?
Noottia☝️Wwuwuw kirjoitti:
Mut katopa tätä..👌😄
Kuka näyttää rystypuolella ok-merkkiä?
Noottia☝️Aha..
Mä oon ihan jälkijunassa.
No oli miten eli..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai on loogisempi. Siinä on sentään oikea käsi oikean käden kohdalla!
Jos tarkkoja ollaan, kättä pitäisi vielä kääntää 180 astetta siten, että peukalon kynsipuoli olisi kasvoja päin ja alaviistoon. Silloin käsimerkki olisi oikeanlainen. Lähdetään nyt kuitenkin siitä, että oikean käden ranteessa tulee olla kiinni oikean käden kämmen.Jos tarkkoja ollaan! Niinpä niin. Sinä et ole.
Paheksumasi tapa on paljon lähempänä luonnollista ilmaisua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkkoja ollaan! Niinpä niin. Sinä et ole.
Paheksumasi tapa on paljon lähempänä luonnollista ilmaisua.Minusta siinä ei ole mitään luonnollista, että kämmen on kiinnitetty väärin päin käsivarteen.
Mitkä pitää olla valintakriteerit?
- Anonyymi
Kuuluu alempiin sosiaaliluokkiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu alempiin sosiaaliluokkiin.
Elikkä tarkalleen ottaen mitä se tarkoittaa?
Wwuwuw kirjoitti:
..mutta prillit katos..🤓
Joo ja sävytys jäi, kun äkkiä vaan nappasin kuvan. 😃
Hymy ja räps.
Minä olen vuoden mies, tietyst. 👆☝️
Vuoden naishahmo on miss Pönttis.- Anonyymi
Pönttis on vuoden idiootti. Sitä saa uunottaa mennen tullen .
- Anonyymi
En osaa sanoa. En ole viettänyt niin paljon aikaa täällä.
Ketkä ovat pahimmat palsta-addiktit?- Anonyymi
Ok. Nyt tuli asia selväksi. :D
Naisista Pönttis(ihanin), Wuppis, tai Helmiina
Miehistä Disse tai HarmisWuppis, Helmis ja Abris...
Ottakaa sit selvän kuka on mies ja kuka nainen.... aina milloinkin. 🤣🤣🤣- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Sisko on taatusti nainen ja minä mies, tällä kertaa. Olemme ketkukaksikko.
Nainen Dissekin on.
Anonyymi kirjoitti:
Nainen Dissekin on.
Disse on äijä. Kysy vaikka siskoltani, joka on sen fb kamu.
Helmiina kirjoitti:
Sisko on taatusti nainen ja minä mies, tällä kertaa. Olemme ketkukaksikko.
Sisko ja sen veli. Heh...
Työ ootte kyllä miehenä aika samannäköisiä wuppiksen kanssa..Anonyymi kirjoitti:
Nainen Dissekin on.
Niin olet sinäkin... naisia äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki, naisia äidin oomme kaikki, kaikki. Siinääää ja mii ii nää, sii ii näää ja mii ii nää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen Dissekin on.
Lyhytkasvuinen ainakin on.
Disse kirjoitti:
Sisko ja sen veli. Heh...
Työ ootte kyllä miehenä aika samannäköisiä wuppiksen kanssa..Aijaa, toivoin olevani komeempi. 🥴😂
Helmiina kirjoitti:
Aijaa, toivoin olevani komeempi. 🥴😂
No pitääkö sitä olla jotain enempi?
En ole tutkaillut niin tarkkaan noita kuvia, että osaisin sanoa, mutta muutenkin olen huono arvioimaan ulkonäköjä.Disse kirjoitti:
No pitääkö sitä olla jotain enempi?
En ole tutkaillut niin tarkkaan noita kuvia, että osaisin sanoa, mutta muutenkin olen huono arvioimaan ulkonäköjä.Mr. Suomi kisathan nämä on, jumalauta.
Helmiina kirjoitti:
Mr. Suomi kisathan nämä on, jumalauta.
Aha... No mä seuraimen kyllä tästä sivusta... pitäkee vaan kisat. Kaikin mokomin... siitä vaan. Hyvä pojat...silläviisiin.. juhuu...
Eh...Helmiina kirjoitti:
Savolaisukko yhtä ehta kuin kunnon kalakukko.. On on. 😊
Helmiina kirjoitti:
Mr. Suomi kisathan nämä on, jumalauta.
Jätkä on kyllä niin ylilevee kuljetus taas tänäpänä, et herran jestas sentään...
🤪Abrakadabra kirjoitti:
Jätkä on kyllä niin ylilevee kuljetus taas tänäpänä, et herran jestas sentään...
🤪Aha...
Abrakadabra kirjoitti:
Savolaisukko yhtä ehta kuin kunnon kalakukko.. On on. 😊
Jepjep. Kopsakka piältä ja sisältä suussa sulavan maukasta... hahaa...
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Aha...
Oletko abran mies? :) Olethan sinä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pete xzr zxr ????
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tätä
Hihihiii, miten kujalla työ boitrekaan oikeasti olla? Uskomatonta?
Pilailettehan?- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Pilailettehan?Miehen logiikan pärinä pete oli jasulin/abran ystävä/bro sama kundi!
Anonyymi kirjoitti:
Miehen logiikan pärinä pete oli jasulin/abran ystävä/bro sama kundi!
Niin ja jasuli/zönköllä on kummallakin abriksen ja helmiinan tunnukset?
Ette kovin fiksua sakkia ole...
Sama ihminen takana... jasuli/zönkkö/muhku/abris/helmiina.... ja kuvan käsittelyohjelmalla käsitelty kuva... ei kovin vaikeaa voi olla ymmärtää?- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Kuinka pitkään disseä uunotetaan sisko ja sen veli?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Pilailettehan?Mietipä yks kerta pidempään.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin ja jasuli/zönköllä on kummallakin abriksen ja helmiinan tunnukset?
Ette kovin fiksua sakkia ole...
Sama ihminen takana... jasuli/zönkkö/muhku/abris/helmiina.... ja kuvan käsittelyohjelmalla käsitelty kuva... ei kovin vaikeaa voi olla ymmärtää?Tunnusten pitäisi olla hlökohtaiset, mutta ainahan ei niin ole. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Miehen logiikan pärinä pete oli jasulin/abran ystävä/bro sama kundi!
Jei!!
https://aijaa.com/Icn0xw
https://aijaa.com/PCyAI1
https://aijaa.com/QDR1ot
Öitä. 😂- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Jei!!
Öitä. 😂Nämä oli Disse-ketjussa, mutta poistettiin liukkaasti. Sillä tavalla. Taputapu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä oli Disse-ketjussa, mutta poistettiin liukkaasti. Sillä tavalla. Taputapu.
Joku kopioi ne tästä ketjusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kopioi ne tästä ketjusta
Joopajoo.
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Jei!!
Öitä. 😂foliohatut huvittaa meikääkin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
foliohatut huvittaa meikääkin :D
Siinähän naurat sinäkin. On se niin hauskaa kun tehköön, että ihan kaikkea tiedä. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän naurat sinäkin. On se niin hauskaa kun tehköön, että ihan kaikkea tiedä. Sivusta.
salaliittoteoreetikoille kuvissa nauretaan eikä dissidentille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
salaliittoteoreetikoille kuvissa nauretaan eikä dissidentille.
Juupajuu. Seuraan miten pitkään peli jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo.
Kellonaika tässä 23:49 dissen-ketjussa 00:09.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellonaika tässä 23:49 dissen-ketjussa 00:09.
Mikä kellonaika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kellonaika?
Kellonaika ketjuun postaamiseen. Kopioitu tästä 00:09 toiseen ketjuun josta poistettiin. Tarkkana näiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellonaika ketjuun postaamiseen. Kopioitu tästä 00:09 toiseen ketjuun josta poistettiin. Tarkkana näiden kanssa.
Ei sitä enää näe. Kuka tietää, että mitään kopioitu. Tarkoituksella laitettu sinne.
Helmiina kirjoitti:
Jei!!
Öitä. 😂Nonnii....Aamukahvit nenän kautta ulos! Heheh...
Disse kirjoitti:
Nonnii....Aamukahvit nenän kautta ulos! Heheh...
Jooo jotta pööö, lasten areena käynnissä. Kyllähän tässä pakosti vähän välillä huvittuu itse kukin. 😃 👍
Helmiina kirjoitti:
Jooo jotta pööö, lasten areena käynnissä. Kyllähän tässä pakosti vähän välillä huvittuu itse kukin. 😃 👍
No niinkuin jo mesessä kirjoiteltiin, niin tämä palstamaailma on ihan oma lukunsa... Tälläistä show:ta tuskin saa aikaiseksi missään muualla...
Tosin ei kaikista olekaan tähän pelleilyyn... Hehee...
Mutta koukuttavaahan tää on....ei siitä pääse mihinkään...Disse kirjoitti:
No niinkuin jo mesessä kirjoiteltiin, niin tämä palstamaailma on ihan oma lukunsa... Tälläistä show:ta tuskin saa aikaiseksi missään muualla...
Tosin ei kaikista olekaan tähän pelleilyyn... Hehee...
Mutta koukuttavaahan tää on....ei siitä pääse mihinkään...Kyllä tää töllön eessä istumiselle ihan oiva vaihtoehto on. Telkkaa voi katsella sitten, kun ei halua vastaväitteitä... 😜
Näinhän se on. Mutta kaikleen tottuu, en tiedä onko hyvä vai huono..Helmiina kirjoitti:
Kyllä tää töllön eessä istumiselle ihan oiva vaihtoehto on. Telkkaa voi katsella sitten, kun ei halua vastaväitteitä... 😜
Näinhän se on. Mutta kaikleen tottuu, en tiedä onko hyvä vai huono..Joo, tätä voi tehdä sitten kun huvittaa ja kun ei huvita, niin aina on muutakin....vaikka se töllö.
Vois vastata tuohon vika kysymykseen, kuten speedy tai sakuko se oli..... että: On! Hehehe....Disse kirjoitti:
Joo, tätä voi tehdä sitten kun huvittaa ja kun ei huvita, niin aina on muutakin....vaikka se töllö.
Vois vastata tuohon vika kysymykseen, kuten speedy tai sakuko se oli..... että: On! Hehehe....Jep jep. 😛
- Anonyymi
Tämän marttakerhon paras hahmo, luokassamme sinkut menneisyydestä on...hitto, kuvasta ja nimestä ei nyt saa selvää, on tämä sen verran vanhaa tietoa:)
AsianVierestä - Anonyymi
Juu, mutta jotenkin tämä ei nyt kiinnosta.
- Anonyymi
No ei voi kun jotkut kirjoittelevat kahdella nikillä ja toinen on vieläpä toisen aviopuoliso:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei voi kun jotkut kirjoittelevat kahdella nikillä ja toinen on vieläpä toisen aviopuoliso:)
AsianVierestäEi muutenkaan. Seurailen vain sivusta kun ns. kavereille naureskellaan. Sehän se on kilttiä touhua. No joo, mikäpä minä olen puuttumaan, mutta. Itku pitkästä ilosta.
Vuoden paras ihastus ja ystävät.
Osittain halkeaa mieli jääny kyllä kun kaikesta pitää luopua, näyttävästi kaikesta.Siihen päälle joutunut pahaa kiusausta kärsiä mutta poliisille tuollaiset pahikset on ilmoitettava vielä.
- Anonyymi
Allu! Onnistui lopettaan palstan nopeammin kuin harmis ja pertsa yhteensä.
- Anonyymi
Kaikki😘😍😂. Hyvää uuttavuotta🍿🍹
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934