Kimppuun käy ensin trolli, jonka mielestä et voi olla sitä mitä olet, tekee sustakin väkisin trollin.. Seuraavaksi tulee empatiakyvytön psykopaatti kiusaamaan. Sitten tulee joku hauskanpitäjä availemaan alapäätään siihen. Ja kun noista pääset, tuleekin se ""sori mulla on elämä" tyyppi täynnä itseään kertomaan miten surkea olet.
Mulla on ikävä jotain, mutta mulla on silti elämä, joka ei häviä sun elämälle millään mittarilla. Mulla on myös tunteet ja kyky empatiaan, joten elämäni saattaa olla jopa vähän rikkaampi kuin sulla.
Ei tänne oikeasti kannata ikävästä kirjoittaa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millaista vastaanottoa toivoisit? Vertaistukea tai asiallista keskustelua vai mikä on se juttu jota toivoisit?
- Anonyymi
Empatiaa. Vertaistukea. Ilkeilyn ja tahallisen kiusaamisen vähentämistä. Täällä on myös ihan systemaattisia kiusaajia, jotka käyvät tuntemattomien kimppuun jostain ihme syystä.
Ei kaikki viestit edes ole sille "oikealle", joskus ne on vaan sen kirjoittajan sisäisiä ajatuksia, eikä edes tarkoitettu sille ikävän kohteelle tunnistettavaksi. Toki hän kirjoittaa kuin sille kohteelle, mutta purkaakseen tunteitaan, ei saadakseen sanomaansa oikeaan kohteeseen. Se, joka ei tätä ymmärrä, ei ymmärrä mitään ihmismielestä. On järkyttävää, että joku avautuu tunteistaan ja joku empatiakyvytön sanoo siihen, että "en voi sietää sua, jätä mut rauhaan". Todennäköisyys on aika pieni, että se oli juuri sille tyypille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empatiaa. Vertaistukea. Ilkeilyn ja tahallisen kiusaamisen vähentämistä. Täällä on myös ihan systemaattisia kiusaajia, jotka käyvät tuntemattomien kimppuun jostain ihme syystä.
Ei kaikki viestit edes ole sille "oikealle", joskus ne on vaan sen kirjoittajan sisäisiä ajatuksia, eikä edes tarkoitettu sille ikävän kohteelle tunnistettavaksi. Toki hän kirjoittaa kuin sille kohteelle, mutta purkaakseen tunteitaan, ei saadakseen sanomaansa oikeaan kohteeseen. Se, joka ei tätä ymmärrä, ei ymmärrä mitään ihmismielestä. On järkyttävää, että joku avautuu tunteistaan ja joku empatiakyvytön sanoo siihen, että "en voi sietää sua, jätä mut rauhaan". Todennäköisyys on aika pieni, että se oli juuri sille tyypille.Nuo "en voi sietää" ja vastaavat viestit kannattaa vain ohittaa suoraan, itse suodatan palstaa juuri näin :)
- Anonyymi
Ihan totta mutta kannattaa täällä sotkun seassakin muistaa että kyynistyminenkään ei tuota mitään hyvää. :) Ja sun loppukaneetti on vähän alentuva, sä ja sä ja mä ja mä. :(
Tämä paikka yrittää sotkea ihmisten välisiä asioita ja niihin ei pidä lähteä mukaan vaan uskoa siihen mitä tapahtuu irl. :)- Anonyymi
joo. loppukaneetti oli mikä oli. Olen ihminen ja suutun jos mua ahdistetaan nurkkaan tai vähätellään. Suuttuneena saatan sanon paljon pahemminkin. En ole mikään pyhimys, enkä halua ollakaan.
- Anonyymi
Toni on ääliö kun polttaa ruohoo. Mä mern kattoon mieluummin Huone 301 sarjaa. Tonin tylsät vitsit väsyttää
- Anonyymi
Huone sataviis saavu sinne siis .....
- Anonyymi
Kuka oot? J mies? Sulla empatiaa? :D:D?!
- Anonyymi
Niinpä. Todella ikäväksi on tämä palsta mennyt. Nyt tänne on ilmaantunut vielä tämä "Ei kuulu palstan aiheeseen" tyyppi, joka hyökkää moniin asiallisiin kirjoituksiin jättämään ikävän kommenttinsa. Musalinkit ja vessanseinäkirjoitukset saavat häneltä olla rauhassa.
- Anonyymi
Tämä on kommuuni jossa saa vapaasti ruinata sitä *yhtä ainoaa oikeeta* et ole oikeutettu jakamaan sääntöjä tuntemattomille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706