Ei tänne oikeasti kannata ikävästä kirjoittaa

Anonyymi

Kimppuun käy ensin trolli, jonka mielestä et voi olla sitä mitä olet, tekee sustakin väkisin trollin.. Seuraavaksi tulee empatiakyvytön psykopaatti kiusaamaan. Sitten tulee joku hauskanpitäjä availemaan alapäätään siihen. Ja kun noista pääset, tuleekin se ""sori mulla on elämä" tyyppi täynnä itseään kertomaan miten surkea olet.
Mulla on ikävä jotain, mutta mulla on silti elämä, joka ei häviä sun elämälle millään mittarilla. Mulla on myös tunteet ja kyky empatiaan, joten elämäni saattaa olla jopa vähän rikkaampi kuin sulla.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaista vastaanottoa toivoisit? Vertaistukea tai asiallista keskustelua vai mikä on se juttu jota toivoisit?

• Anonyymi

Empatiaa. Vertaistukea. Ilkeilyn ja tahallisen kiusaamisen vähentämistä. Täällä on myös ihan systemaattisia kiusaajia, jotka käyvät tuntemattomien kimppuun jostain ihme syystä.
        Ei kaikki viestit edes ole sille "oikealle", joskus ne on vaan sen kirjoittajan sisäisiä ajatuksia, eikä edes tarkoitettu sille ikävän kohteelle tunnistettavaksi. Toki hän kirjoittaa kuin sille kohteelle, mutta purkaakseen tunteitaan, ei saadakseen sanomaansa oikeaan kohteeseen. Se, joka ei tätä ymmärrä, ei ymmärrä mitään ihmismielestä. On järkyttävää, että joku avautuu tunteistaan ja joku empatiakyvytön sanoo siihen, että "en voi sietää sua, jätä mut rauhaan". Todennäköisyys on aika pieni, että se oli juuri sille tyypille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empatiaa. Vertaistukea. Ilkeilyn ja tahallisen kiusaamisen vähentämistä. Täällä on myös ihan systemaattisia kiusaajia, jotka käyvät tuntemattomien kimppuun jostain ihme syystä.
        Ei kaikki viestit edes ole sille "oikealle", joskus ne on vaan sen kirjoittajan sisäisiä ajatuksia, eikä edes tarkoitettu sille ikävän kohteelle tunnistettavaksi. Toki hän kirjoittaa kuin sille kohteelle, mutta purkaakseen tunteitaan, ei saadakseen sanomaansa oikeaan kohteeseen. Se, joka ei tätä ymmärrä, ei ymmärrä mitään ihmismielestä. On järkyttävää, että joku avautuu tunteistaan ja joku empatiakyvytön sanoo siihen, että "en voi sietää sua, jätä mut rauhaan". Todennäköisyys on aika pieni, että se oli juuri sille tyypille.

Nuo "en voi sietää" ja vastaavat viestit kannattaa vain ohittaa suoraan, itse suodatan palstaa juuri näin :)

• Anonyymi

Ihan totta mutta kannattaa täällä sotkun seassakin muistaa että kyynistyminenkään ei tuota mitään hyvää. :) Ja sun loppukaneetti on vähän alentuva, sä ja sä ja mä ja mä. :(

Tämä paikka yrittää sotkea ihmisten välisiä asioita ja niihin ei pidä lähteä mukaan vaan uskoa siihen mitä tapahtuu irl. :)

• Anonyymi

joo. loppukaneetti oli mikä oli. Olen ihminen ja suutun jos mua ahdistetaan nurkkaan tai vähätellään. Suuttuneena saatan sanon paljon pahemminkin. En ole mikään pyhimys, enkä halua ollakaan.

• Anonyymi

Toni on ääliö kun polttaa ruohoo. Mä mern kattoon mieluummin Huone 301 sarjaa. Tonin tylsät vitsit väsyttää

• Anonyymi

Huone sataviis saavu sinne siis .....

• Anonyymi

Kuka oot? J mies? Sulla empatiaa? :D:D?!

• Anonyymi

Niinpä. Todella ikäväksi on tämä palsta mennyt. Nyt tänne on ilmaantunut vielä tämä "Ei kuulu palstan aiheeseen" tyyppi, joka hyökkää moniin asiallisiin kirjoituksiin jättämään ikävän kommenttinsa. Musalinkit ja vessanseinäkirjoitukset saavat häneltä olla rauhassa.

• Anonyymi

Tämä on kommuuni jossa saa vapaasti ruinata sitä *yhtä ainoaa oikeeta* et ole oikeutettu jakamaan sääntöjä tuntemattomille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2503
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      82
      1363
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      913
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      900
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      33
      773
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      771
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe