Onko muut sitä mieltä ettei kuskustietä hoideta kunnolla! Aivan kauhea ajaa kun ei sille osata mitään tehdä. Kenekä hoidossa mahtaa olla?
Keskustie kuortaneella
18
1057
Vastaukset
- Anonyymi
Älä valita, eihän nyt ole edes lunta.
- Anonyymi
Missä Kuotaneella on keskustie
- Anonyymi
Alavuuden rajalla, lukee varalaskupaikka. En tiedä mitä siellä lasketaan, kun ei myynnissäkään ole mitään. Olisko verojuttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alavuuden rajalla, lukee varalaskupaikka. En tiedä mitä siellä lasketaan, kun ei myynnissäkään ole mitään. Olisko verojuttuja?
Mitä aineita käytät?
- Anonyymi
Kuortaneen Maa- ja vesirakennus hoitaa, aliurakkana tämä alueen tienhoitajalla. Valtion hoidossa keskustie ja kirkkotie.
Liian kevyt kalusto, lumi ehtii polkeentumaan, siinäpä ne olennaiset ongelmat. - Anonyymi
Ostakaa autoja eikä mitään bemarin ja mersun romuja, niin pääsettä kulukemahan......
- Anonyymi
Mikset sano suoraan päin naamaa, ettei tartte täälä valittaa!
- Anonyymi
Joo porukka vaihtaa autoja sen takia ku joku tampio ei osaa hoitaa tietä.
- Anonyymi
Oon samaa mieltä. Voisko siihen kattella jonku joka osaa hommansa.
- Anonyymi
Sä taidat olla ainakin kädetöön!!!
- Anonyymi
Aa kato hyvä kun sanoit
- Anonyymi
Voi voi, tien kunto on mitä on.
- Anonyymi
Ei ehdi maksamaan veroja kun pitää hoitaa keskustietä, kiirettä pitää.
- Anonyymi
Riittääkö reilu kakskyt tuntia paistetta neljäs päiväs kitka paneeleille vai meneekö kovemman alvin puolelle vai onko nämä kalenteris niitä taalmannenin vaatimia asioita.
- Anonyymi
Ei ollu auratu aamul kuskustie!!Ketä sitä hoitaa vai hoitaako ketää?"?!?"¤?!
Hunosti pääi aamula ajaan!`!!? - Anonyymi
Lampimäki Oy hoitaa.
- Anonyymi
Miksei ole hoidettu kuntoon .Aivan kauheassa kunnssa oli aamusella .Ei ole mukavaa .
- Anonyymi
Eihän ole eres lunta pölvästi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126