Kaikki yksinäisyys korostuu näin vuodenvaihteessa! :((
Surullinen fiilis :(
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitäkö se johtuikin. Mulla samanlainen fiilis, mutten sitä osannut yhdistää vuoden vaihtumiseen. Sitä se kai sitten onkin.
- Anonyymi
Halit sulle ja kaikkea hyvää uudelle alkavalle vuosikymmenelle :)
- Anonyymi
Kiitos, samoin sinne :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, samoin sinne :)
Kiitos :)
- Anonyymi
Hommaa mies, niin saat tekemistä.
Onneksi et ole yksin, olemme täällä ystäväiseni.
- Anonyymi
Mulla ei ainakaan vielä ole surullinen fiilis..katsotaan huomenna uudestaan :)
- Anonyymi
Toivotaan ettei tulekaan, mukavaa vuoden vaihdetta kaikille! :)
- Anonyymi
Itsekin mietin miten taas vuos on mennyt, ei tullut ketään kohdalle. Muutenkin masentaa oma epäonnistuminen taas kerran ja toisaaltaan taas naurattaa miten idiootti olinkaan, kun meninkään opiskelemaan alaa jolle olen jo liian vanha eli hyvin meni tämä vuosi👍👍🤣🤣. Toivon uudelta vuodelta järkeä päähän etten turhia kuvittele ja ett mietin tosi tosi pitkään mitä seuraavaks lähden opiskelemaan ja lopetan kuvittelut siitä, ett munkin kohdalle joku tulis. Eiköhän se aika ole jo lopullisesti ohi mun kohdalla. Tuskin olen ainoa jolle ei ketään kohdalle tullut. Kaikkea ei vaan oltu kaikille tarkoitettu. Muille toivotan parempaa onnea rakkaudessa ja työssä tulevalle vuodelle💥🎆🎉
- Anonyymi
No niinpä. Toivottavasti kohta kohdataan, ettei tarvis olla yksin.
- Anonyymi
Vaikkakaan eihän se yksinolo nyt ainyt syy ole miksi häntä kaipaan. Olen jo aika tottunut yksin oloon mut olishan se hänen kanssa paljon mukavampaa.
- Anonyymi
On se vuoden vaihde itsellekin jokin taitekohta. Monta vuotta ollut niin, että on mennyt aina vaan huonommaksi kaikki. Tietty siihen on ihan itse vaikuttanut. Aina ajattelen että ensi vuosi on parempi. Ja sitten vuoden lopulla tulee inventaarion aika, hups tällanenko se vuosi olikin. No mulla on ollut tää syksy jotenkin henkistymisen aikaa kuitenkin. Vaikka kyllä jotain todella surullistakin tuli vastaan. Elämäähän se.
- Anonyymi
Sellaista se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740