Kiltti luonteeltaan?
Onko kaivattusi
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sun?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei mua kohtaan.
- Anonyymi
Millä päällä nyt sattuu olemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä päällä nyt sattuu olemaan
Ite osaan kans olla ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite osaan kans olla ihana.
Ihanan kauhea ihminen. Niinkuin minäkin.
- Anonyymi
Luulin että on, mutta väärässä olin.
- Anonyymi
Millä päällä milloinkin sattuu olemaan. Yleensä jörö mörrimöykky minua kohtaan, mutta kun vieraita tulee tai joku soittaa ilme muuttuu ja hempeitä puhuu.
- Anonyymi
Noo en mä nyt tiedä.
Hän on vain...
https://youtu.be/YixeFiEvPW4 - Anonyymi
Oli kunnes suuttui.
- Anonyymi
Kyllä kiltitkin suuttuu. Ihan normaali tunne on. Tai niinhän ne kaikki, se reagointihan siinä ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiltitkin suuttuu. Ihan normaali tunne on. Tai niinhän ne kaikki, se reagointihan siinä ratkaisee.
Tarkoitin sitä, että muuttui todella ilkeäksi suuttuessaan. Ei toiminut niinkuin kiltti ihminen suuttuessaan, etenkin kun ottaa huomioon syyn mistä suuttui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että muuttui todella ilkeäksi suuttuessaan. Ei toiminut niinkuin kiltti ihminen suuttuessaan, etenkin kun ottaa huomioon syyn mistä suuttui.
Eli reagointi meni yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli reagointi meni yli.
Todella pahasti yli. Jatkaa aina vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lopetaan tähän. *yritin tutustua sinuun*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei ole päässyt tilanteen yli jostain syystä. Voiko hänen kanssaan puhua asioista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei ole päässyt tilanteen yli jostain syystä. Voiko hänen kanssaan puhua asioista?
Ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi.
Voi harmi :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi.
Niinku sinä kieltäydyt. Kiusaat, käytät hyväksesi ja sitten väität että ylireagoi. Better mental health to you. Kasva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku sinä kieltäydyt. Kiusaat, käytät hyväksesi ja sitten väität että ylireagoi. Better mental health to you. Kasva.
Nyt erehdyit henkilöstä.
- Anonyymi
Eiköhän kiltteys ole tunnetila eikä luonteenpiirre. Mukaville ja eläimille on kiva olla kiltti. Tuhmille ja tyhmille sitten jotain muuta.
- Anonyymi
Miksi olet simpanssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet simpanssi?
Oletko sinä Tarzan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä Tarzan?
🦇.
- Anonyymi
En kyllä näe kiltteyttä tunnetilana. Itselleni kiltteys on luonteenpiirre sekä myös tahtotila. Haluan kohdella muita niinkuin toivoisin muiden kohtelevan minua. Olen siis ystävällinen kaikille, mutta olen tarvittaessa myös jämäkkä. Kiltteys ei tarkoita sitä, että antaa jyrätä itsensä. Silti voi olla ystävällinen ja kohtelias kaikille.
On, en hyväksy tuhmia jotka satuttaa minua.
- Anonyymi
Toivottavasti kukaan aikuinen ihminen ei ole kiltti. Hyvä ja mukava saa olla, mutta ei pidä olla sitäkään vastikkeetta.
- Anonyymi
Sinulla on kovin erikoinen ajatusmaailma. 🤔 Onko kaikki elämässäsi ehdollista? Ehkä myös onnellisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kovin erikoinen ajatusmaailma. 🤔 Onko kaikki elämässäsi ehdollista? Ehkä myös onnellisuus?
Ehkä ihmiset käsittää kiltti-käsitteen vähän erilailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ihmiset käsittää kiltti-käsitteen vähän erilailla.
Ja tämä täysin sivusta näkökulma
- Anonyymi
Minusta kiltteys on jotain alistuvaa, ei hyvä. Hyvä kannattaa olla!
- Anonyymi
Niin ja kiltteys voi olla myös rooli. Se on se petollisin, ei mene läpi mulle. Tuo on parempi kyllä tuo hyvä.
- Anonyymi
Lukisitko klo 19.30 viestini hieman ylempää. Siinä yritin selittää asiaa. On kiltteyttä ja yli-kiltteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukisitko klo 19.30 viestini hieman ylempää. Siinä yritin selittää asiaa. On kiltteyttä ja yli-kiltteyttä.
Kyllä luinkin. Mutta jotenkin tulkitsin sen vähän sellaiseksi kaupankäynniksi, mitä se ei sitten ilmeisesti ollutkaan? 🤔😊 Samoilla aalloilla ollaan.
- Anonyymi
On hän,koskettava ja söpö ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773