Meillä on sattumoisin jäljellä yksi vanha sytytystikku rakettien sytyttämistä varten. Mutta mutta, uusia ei saa!
JÄRJETÖN KIELTO. SYTYTYSTIKUT ON KIELLETTY!
Turvalliset tikut palavat viitisen minuuttia kipale ja niillä on helppo sytyttää useampia raketteja yhdellä.
Vaarallista katkeilevien tikkujen sytyttelyä tuulessa. Sädetikuista lähtee kipinöitä... Sytkärit ei vaan toimi....
Sytytystikut takaisin!
7
240
Vastaukset
- Anonyymi
Liekinheittimellä eli polttopillillä vain, jos starttipistoolilla ei osu.
- Anonyymi
BTW...onko niitä vanhan ajan sädetikkuja vielä myynnissä?..tuli oikein muisto 70-luvun kakara-ajoilta mieleen:) Kivoja vaarattomia ..
- Anonyymi
Niillä myyjät neuvoivat sytyttämään. Ostamaan oikein pitkän sellaisen. Joka roiskii kipinöitä takkiin ja rakettiin koko ajan siinä äheltäessä..
Ei minusta vaikuta oikein hyvältä. Kytevän osan sihtaus tulilankaan lienee aika haastavaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä myyjät neuvoivat sytyttämään. Ostamaan oikein pitkän sellaisen. Joka roiskii kipinöitä takkiin ja rakettiin koko ajan siinä äheltäessä..
Ei minusta vaikuta oikein hyvältä. Kytevän osan sihtaus tulilankaan lienee aika haastavaa..Siis sädetikuilla...
- Anonyymi
Savuke on sitä varten.
- Anonyymi
Tulitikut on myös kiellettävä!
Moni tulipalo on niillä sytytetty ja ihmishenkiäkin on menetetty.
Ilotulitteilla ei ole suomessa kukaan kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612