Periksen naisjuttuja voisi uskoakin

Anonyymi

jos Periksen mielikuvitusystävät eivät aina ilmestyisi niitä komppaamaan.

31

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oli niin tai näin todenperäisyyden suhteen, niin minusta jutut ovat ihania.

• No en ole kylläkoskaan huomannut kenenkään mielikuvitushahmojen täällä mitään Periksen juttuja kompanneen. Jos nyt vaikka Bicky, Make,Näädän Markku tai Pääskyvuoren Jorma ovat antaneet siinä omat asialliset kommenttinsa, niin he sentään ovat Periksen oikeita tuttuja, eivätkä mitään ihmeen mielikuvitushenkilöitä.

• Anonyymi

Eipä niihin voi oikein uskoa kun aina joku make-satuolento periksen näppikseltä kehumassa ja komppaamassa.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

No en ole kylläkoskaan huomannut kenenkään mielikuvitushahmojen täällä mitään Periksen juttuja kompanneen. Jos nyt vaikka Bicky, Make,Näädän Markku tai Pääskyvuoren Jorma ovat antaneet siinä omat asialliset kommenttinsa, niin he sentään ovat Periksen oikeita tuttuja, eivätkä mitään ihmeen mielikuvitushenkilöitä.

Ethän sinä tietenkään ole huomannut mitään mielikuvitusystäviä, kun olet itse yksi heistä. Eihän mielikuvitusolento toisia mielikuvitusolentoja voi mielikuvitusolennoiksi tunnistaa. Me oikeat ihmiset kuitenkin tunnistamme teidät.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

No en ole kylläkoskaan huomannut kenenkään mielikuvitushahmojen täällä mitään Periksen juttuja kompanneen. Jos nyt vaikka Bicky, Make,Näädän Markku tai Pääskyvuoren Jorma ovat antaneet siinä omat asialliset kommenttinsa, niin he sentään ovat Periksen oikeita tuttuja, eivätkä mitään ihmeen mielikuvitushenkilöitä.

Täytä puuttuvat kohdat:

D_ _ _F_ _ R _ n 38-_ _ _ _ _ _ s k _ _ j u n_ _ _ _ r_ _ m _ _ _ n_ _ _ jä

Terveisin Kake Näätä

• Wwuwuw

En jaksa niitä lukea..

Mutta onko tämä peris siis se sama dude, joka aikoinaan kirjoitti nimimerkillä periaatteen mies?

• Anonyymi

Sama mt-potilasätmi kyseessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän suolsi aivan sairaita juttuja. Naisvihaaja.

No, ehkä siitäkin voi sitten parantua.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Joku sairaus se on sekin kun ylläpitää rinnakkaismaailmaa tällaisella kämäsellä palstalla ja kymmenen mielikuvitusystävän arsenaalilla kirjoittaa tuubaa tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku sairaus se on sekin kun ylläpitää rinnakkaismaailmaa tällaisella kämäsellä palstalla ja kymmenen mielikuvitusystävän arsenaalilla kirjoittaa tuubaa tänne.

Ei ne jutut mua häiritse..

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikös Peris ole itse kertonut jo luopuneensa tuosta naisvihasta. Tarkkoja sanoja en muista, mutta kuitenkin.

• Partakaweri kirjoitti:

Eikös Peris ole itse kertonut jo luopuneensa tuosta naisvihasta. Tarkkoja sanoja en muista, mutta kuitenkin.

No mistähän se sitten alkoi..

On hyvä kysymys.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Periksellä ole mitään mielenterveysongelmia, sillä hän on niistä jo parantunut ja siirtynyt eteenpäin elämässään, kuten on itsekin siitä kertonut. Eikä se Peris kirjoittele tänne millään ihmeen feikkiprofiileilla.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ei Periksellä ole mitään mielenterveysongelmia, sillä hän on niistä jo parantunut ja siirtynyt eteenpäin elämässään, kuten on itsekin siitä kertonut. Eikä se Peris kirjoittele tänne millään ihmeen feikkiprofiileilla.

Entäs sulla?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No mistähän se sitten alkoi..

On hyvä kysymys.

Joku vuosi sitten hän melko selvin sanoin osoitti vihaa äitiään kohtaan. Poika on kasvanut ilman isää ja alkoholistiäidillä miehet ovat vaihtuneet tiuhaan tahtiin. Ei vissiin ole koskaan kokenut saavansa rakkautta edes äidiltään, saati muilta ihmisiltä. Nuohan ovat niitä tavanomaisia syitä naisvihaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku vuosi sitten hän melko selvin sanoin osoitti vihaa äitiään kohtaan. Poika on kasvanut ilman isää ja alkoholistiäidillä miehet ovat vaihtuneet tiuhaan tahtiin. Ei vissiin ole koskaan kokenut saavansa rakkautta edes äidiltään, saati muilta ihmisiltä. Nuohan ovat niitä tavanomaisia syitä naisvihaan.

Tavanomaisimpia syitä on mun käsittääkseni himo naisiin ja saman aikaan se, että ei niitä saa, vaikka on oppinut, että naiset ovat palkintoja/ statukseltaan miehiä alempiarvoisia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201804172200883635

• Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa ei ihan noinkaan. Äidilläni ei ole ollut miesystävää sen jälkeen kun haikara pudotti mut savupiipusta. Enemmänkin sanoisin että hän oli jotenkin takertuva muhun ja siihen päälle hänen kaikki riippuvuusonglemat, rahankäytön ongelmat sun muut, niin ei kai ihmekään jos mulla on ollut välillä hieman ristiriitainen suhtautuminen häneen. Nyt kun hän on syyskuusta asti ollut sairaalassa eikä elä ihan tässä maailmassa, niin mun arki on ollut paljon helpompaa yksin eläessä ja olen voinut myös tutustua naisiin ilman että ei ole tarvinnut aina raportoida kaikkia menojaan, kotiintuloaikoja yms.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Paitsi sivupersoonat kuten sina

• peris234 kirjoitti:

Itse asiassa ei ihan noinkaan. Äidilläni ei ole ollut miesystävää sen jälkeen kun haikara pudotti mut savupiipusta. Enemmänkin sanoisin että hän oli jotenkin takertuva muhun ja siihen päälle hänen kaikki riippuvuusonglemat, rahankäytön ongelmat sun muut, niin ei kai ihmekään jos mulla on ollut välillä hieman ristiriitainen suhtautuminen häneen. Nyt kun hän on syyskuusta asti ollut sairaalassa eikä elä ihan tässä maailmassa, niin mun arki on ollut paljon helpompaa yksin eläessä ja olen voinut myös tutustua naisiin ilman että ei ole tarvinnut aina raportoida kaikkia menojaan, kotiintuloaikoja yms.

Minun mies raportoi, se on sit se perhe elämä kun sinulle sit raportoitavaa taas tulee.🥰✨🥂🎁🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on mukavaa, että ihmisellä on mielikuvitusta

• Lähdetään siitä liikkeelle, että mulle ei ole palstalla tai pään sisällä mitään mielikuvitusystäviä. Esim. Make mainittiin tuossa ylempänä, mutta ihan omalla profiilillaan hän on vastannut toisinaan mun viesteihin kun tuttuja kuitenkin tässä ollaan.

Ja mikä niissä mun naisjutuissa on muka niin epäuskottavaa? Okei, se muslimityttö ei varmaan äkkiseltään kuulosta kovinkaan todennäköiseltä kumppanilta, mutta totta sekin on. Muut tapaamani naiset ovatkin olleet joko enemmän tai vähemmän ylipainoisia, yh-äitejä taikka mua vanhempia naisia. Ei tosiaan mitään Maisan näköistä naista ole ollut.

Ja tossa myös pohdittiin että miksi en ole enää samanlainen naistenvihaaja kuin muutama vuosi sitten tai miksi olen luistanut periaatteistani. Sanotaanko näin että perhe- ja tuttavapiirissä on viime vuosina tapahtunut niin paljon sairastumis- ja kuolemantapauksia että aloin ihan tosissani pohtimaan että haluanko mennä poikuus housuissa hautaan vain jonkun typerän periaatteen takia, että eka kerta pitäisi muka kokea 16-18 vuotiaan neitsyen kanssa. Havahduin myös siihen tosiasiaan miten eri maailmoissa tän päivän teinit ja minä eletään. Toisinpäin se muutama vuosi ei välttämättä vaikuta niin paljoa, sillä olen kuitenkin ikäistäni keskimäärin kypsempi, näin mulle on usein sanottu.

Jos porukka haluaa kieltää mun kertomat tapahtumat ja se lohduttaa, niin siinäpä kiellätte. Kuitenkin mä itse ja tapamaani naiset tiedetään kaikkein parhaiten asioiden laita.

• Anonyymi

Pyydä lääkäriltäsi apua maken ja muiden satuhahmojesi karkoittamiseen. Ei ole tervettä olla niissä noin kiinni.

• Anonyymi

Laitoin googleen Marco Porarin. Daytona ja ties minkä voittajasta pitäisi tulla lukemattomia osumia, vaan eipä tullut:)))))

• Anonyymi

Et vaikuta aivan täyspäiseltä juttujesi kanssa. Aikuinen mies höpöttää feikkiprofiiliensa olevan todellisia. Naisjutut samaa sarjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaikuta aivan täyspäiseltä juttujesi kanssa. Aikuinen mies höpöttää feikkiprofiiliensa olevan todellisia. Naisjutut samaa sarjaa.

Peris on sellainen vekkuli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peris on sellainen vekkuli!

Harvinaisen rasittava vekkuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvinaisen rasittava vekkuli

Minusta hän on hellyyttävä, kuin koiran pentu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta hän on hellyyttävä, kuin koiran pentu

5-vuotiaan tasolla kun inttää mielikuvitusystäviään makea, timppaa, bickyä jne todellisiksi henkilöiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5-vuotiaan tasolla kun inttää mielikuvitusystäviään makea, timppaa, bickyä jne todellisiksi henkilöiksi.

Jos hän todella uskoo heidät todellisiksi. Ehkä hän on samanlainen kuin "Tahraton mieli" -elokuvan päähenkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole noin tosikko...

xLiner

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2780
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      98
      2215
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1950
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1374
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1290
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1128
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe