Olinkohan kovinkin yksinäinen lapsi, kun mulla on muistikuva jostain päiväkodista, jossa pelaan yksinäni, itseäni vastaan kimbleä..
😄
Kiva peli. Nopat ei hukkunu koskaan, eikä tippunu kaapin alle. 👍
Kimble-peli
29
<50
Vastaukset
Oo, olisin pelannut kanssasi.
- Anonyymi
Pelaan ko. peliä tytön kanssa kahdestaan ja molemmilla on kahdet eriväriset nappulat käytössä. Tavallaan siis nelinpeliä.
AsianVierestä - Anonyymi
Kaikki lapset ovat varmaan jossain vaiheessa pelanneet Kimbleä myös yksin.
Ei sen tarvitse johtua välttämättä yksinäisyydestä. Voititko aina?
Wwuwuw kirjoitti:
Sitä en muista. Mutta se ääni, kun kilauttaa sitä noppakuplaa...😄
Jos jossain tulee Kimble vastaan, on pakko rumputtaa sitä nappia ihan tuon äänen vuoksi.
Wwuwuw kirjoitti:
Mieleeni palautui, että olen tainnut harrastaa samaa tuolla mummolan vintillä.
Onkohan se kimble vielä siellä tallessa? Alkaa olla huvina kohta harkinnan arvoinen.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Muistan myös sen suuren v*tutuksen tunteen, kun joku tuli takaa nappuloineen ja söi omani ja omalla piti palata lähtökuoppiin.
Partakaweri kirjoitti:
Jos jossain tulee Kimble vastaan, on pakko rumputtaa sitä nappia ihan tuon äänen vuoksi.
Missäs se nyt vastaan tulis? Olishan se tietysti hauskaa, jos joku vaastaantulija pelaiskin kimbleä sen sijaan että toljottais luuria..
Thymallus kirjoitti:
Mieleeni palautui, että olen tainnut harrastaa samaa tuolla mummolan vintillä.
Onkohan se kimble vielä siellä tallessa? Alkaa olla huvina kohta harkinnan arvoinen.Tuosta tuli taas jumanji mieleen...Oles kuule varovainen..Mummolan vintit on vaarallisia paikkoja.. Lentäviä luutia ja ties mitä pahoja henkiä pulloissa sieltä on löytyny.
Arvaten olit niin huono häviäjä, että sait kilarit, niin sit sait pelata yksin, kun muut ei uskaltanut pelata...
Piti sun saada tasan oikea silmäluku lopetuksessa, vai pitikö sikssakata siinä niitä 4-5 eriävää kolosta silmäluvun verran?Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin, nyt alkoi koko pelin juoni palailla mieleen..Hassua tämä.
Joo.... siihenkin peliin oli monet säännöt...
Olitko/oletko huono häviämään?Disse kirjoitti:
Joo.... siihenkin peliin oli monet säännöt...
Olitko/oletko huono häviämään?En tod ole.
Tietysti eräät voi olla eri mieltä mustine silmineen ja vinoine nenineen..Wwuwuw kirjoitti:
En tod ole.
Tietysti eräät voi olla eri mieltä mustine silmineen ja vinoine nenineen..Aha... Jotenkin arvelen tämän liittyvän mister palstafinland kilipailuun?
Disse kirjoitti:
Aha... Jotenkin arvelen tämän liittyvän mister palstafinland kilipailuun?
Eikös se ole jo mun plakkarissa..
Wwuwuw kirjoitti:
Eikös se ole jo mun plakkarissa..
En mä tiedä? Luulen, että ootte Helmiksen kaa olevinanne kumpikin voittanut sen tittelin...
Hehe.. teidän pitää pyytää joku puolueeton palstanainen tuomariks...Disse kirjoitti:
En mä tiedä? Luulen, että ootte Helmiksen kaa olevinanne kumpikin voittanut sen tittelin...
Hehe.. teidän pitää pyytää joku puolueeton palstanainen tuomariks...Sut vai?
Wwuwuw kirjoitti:
Sut vai?
No ensinnäkään en ymmärrä ulkonäön päälle mitään....
Ja mua ei miesten naamat hirveesti kiinnosta...että jos olen sitten palsyanainen, niin sit olen homoseksuaali, eli lepso.Disse kirjoitti:
No ensinnäkään en ymmärrä ulkonäön päälle mitään....
Ja mua ei miesten naamat hirveesti kiinnosta...että jos olen sitten palsyanainen, niin sit olen homoseksuaali, eli lepso.Ulkonäön?
Disse kirjoitti:
No minkäs sitten? Luonteestako kisaatte...???
Vuoden palstamies- tittelistä.
Doh☝️Disse kirjoitti:
Vuodenko oisit vaan täällä?
No kun ei kymmen vuoden mies-titteliä ollu tarjolla..
DooooWwuwuw kirjoitti:
No kun ei kymmen vuoden mies-titteliä ollu tarjolla..
DooooNo entäs jotain 6 2 diilejä?
Reee miii faaa soo laaa
- Anonyymi
Oon minäkin sitä yksin pelannut.
noh pelasin miehen ja pojan kanssa tässä joulun alla.
https://www.kimble.fi/wordpress/index.php/tuotteet/kimble-twist/
poika oli voitolla ja minä voitin ja kun säännöissä oli lisänä vähän potkua ja metkua.🥰✨🥂🎁Olin päiväkodissakin yksin mutta joku poika kiusasi minua pyöritin sitä poikaa niin lujaa kun pystyin ryysyistä ja kyllä lähti, eikä enää tullut enää kiusaa.
- Anonyymi
Minä en ollut päiväkodissa koska äitini oli kotona. Voin sanoa että -no - ysinäinen lapsi en olllut, mutta paljon yksin viihtyvä. Minulla oli kuusi vanhempaa sisarusta jotka kaikki jo koulussa joten päiväaikaan muita lapsia ei ollut kotona. Naapureissa kyllä oli saman ikäisiä, je heidän kanssaan leikin.
Kuitenkin kaipasin jo lapsena yksinoloa, ja oli tuntikausia yksin omissa puuhissani. Minulla oli mielikuvitusystävä Anni jonka kanssa kuljimme ulkona ja hän tuli välillä sisälle leikkimään kanssani. Kävin avaamassa ulko-oven ja sanoin äidille että Anni tuli.
Koulussa sitten oli kavereita mutta yksinolon tarve säilyi tähän päivään.
Nyt oma tyttäreni on saman lainen. Meni päiväkotiin 3-vuotiaana kun hoitovapaa päättyi, ja viihtyy mainiosti. Paras kaverikin on siellä, ja asuu naapurissa. Kuitenkin tytöllä on aikoja jolloin haluaa olla yksin. Hän tykkää laulaa ja kuuntelee musiikkia (5-vuotias) Laulaminen on tärkeää.
On vain hyvä että ihminen pystyy olemaan myös yksin ahdistumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973