Johanna Tukiaisen alamäki

Anonyymi

Näyttää jatkuneen vuosia. Rahaa ei ole, töissä ei jakseta käydä, asuntoa ei siivota, päivät nukutaan ja yöt juodaan. Tämän kaiken kruunaa harhaiset väkivaltaiset puheet, joista saa vaikutelman, että nainen on nykyään pahasti mielenterveyspotilas.

91

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minunkin alamäki on jatkunut vuosia ja olen nykyään pahasti mielenterveysongelmainen. En ole omasta tahdostani tässä tilanteessa ja ikääkin vasta 24v. Tasapainoton lapsuuden perhe, h.uoran maine, kiusaaminen, väkivaltaiset poikaystävät, useita sairauksia, köyhyyttä.

      • Anonyymi

        Ainiin yksinäisyys unohtui joukosta!

        Ei ole herkkua tälläinen elämä, muut kehottaa minua viiltämään kurkkuni auki ja usein pohjalle laittajana toimii toinen ihminen. Ihmisten ilkeys on jotain aivan hirveää! Ja vaikka lapsena tekisit virheitä niin et saa niitä anteeksi, olen onnistunut kasvattamaan itselleni aikamoisen vihaajalauman ja polttanut kaikki sillat unelmaelämäni onnistumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin yksinäisyys unohtui joukosta!

        Ei ole herkkua tälläinen elämä, muut kehottaa minua viiltämään kurkkuni auki ja usein pohjalle laittajana toimii toinen ihminen. Ihmisten ilkeys on jotain aivan hirveää! Ja vaikka lapsena tekisit virheitä niin et saa niitä anteeksi, olen onnistunut kasvattamaan itselleni aikamoisen vihaajalauman ja polttanut kaikki sillat unelmaelämäni onnistumiseen.

        Sinä et sentään syytä muita ja hauku muita. Toisin kuin Johanna joka uhkailee toisia ja on vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sentään syytä muita ja hauku muita. Toisin kuin Johanna joka uhkailee toisia ja on vaarallinen.

        Olen kyllä syyttänyt kiusaajiani, vaikka vissiin en sais sitä tehdä koska ite aloitin koko jupakan ja vaikka olen nyt aikuisena havahtunut siihen että itsessänikin oli vikaa niin ei se ole silti auttanut mulle parempaa elämää tuomaan. Ketään en ole kuitenkaan uhkaillut väkivallalla tai ollut väkivaltainen. Sen sijaan minulle tehtiin ylä-asteella niin että mua lyötiin ja muut nauroi ja taputti ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä syyttänyt kiusaajiani, vaikka vissiin en sais sitä tehdä koska ite aloitin koko jupakan ja vaikka olen nyt aikuisena havahtunut siihen että itsessänikin oli vikaa niin ei se ole silti auttanut mulle parempaa elämää tuomaan. Ketään en ole kuitenkaan uhkaillut väkivallalla tai ollut väkivaltainen. Sen sijaan minulle tehtiin ylä-asteella niin että mua lyötiin ja muut nauroi ja taputti ympärillä.

        Tässä ei nyt keskustella sinusta vaan Johanna Tukiaisesta. Mene sinä keskustelemaan henkinen terveys-osioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei nyt keskustella sinusta vaan Johanna Tukiaisesta. Mene sinä keskustelemaan henkinen terveys-osioon.

        Kommentoin vaan sen takia tähän keskusteluun kun tuli mieleen että oma elämäni on mennyt yhtälailla pieleen kuin Johanna Tukiaisen ja minulla on yhtä paljon vihaajia kuin hänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vaan sen takia tähän keskusteluun kun tuli mieleen että oma elämäni on mennyt yhtälailla pieleen kuin Johanna Tukiaisen ja minulla on yhtä paljon vihaajia kuin hänellä.

        Sulle haluan sanoa, että Jeesus rakastaa sua ja Hän haluaa antaa sulle ihan uuden elämän.
        Sä oot arvokas ja Jumalalla on varattuna sulle kaikkea hyvää, jos vain haluut ottaa vastaan.
        Hän pitää susta huolen ja parantaa kaikki ne haavat mitä oot sieluun saanut elämän aikana ja tuut huomaamaan, miten elämä voi muuttua aivan täysin.
        Hän rakastaa sua niin paljon, ettet sitä nyt ehkä pysty käsittämään.

        Ja olen kokenut samaa, aikoinaan koulujisattu, syvät traumat saanut, sen jälkeen ajautunu pohjalle, irtosuhteita ja päihteitä.
        Annoin elämäni Jeesukselle ja tänä päivänä oon avioliitossa uskovan miehen kanssa ja Jumala on puhunut että me tullaan yhdessä tekemään Jumalan työtä.

        Vuosia sitten en olisi uskonut, että oikeasti Jumalalla on mullekin varattuna Hänen valitsemansa mies, paras mahdollinen.
        Nyt turvaamme kaikessa Jeesukseen.
        Siunausta!


    • Jos te kerta tunnistatte ja tunnustatte sen, että Johanna on sairas, niin miksi te sitten kiusaatte sairasta ihmistä?

      • Anonyymi

        Syö vittus. Ei se että on "sairas" oikeuta eläinrääkkäystä ja mitä kaikkea muuta tuo saastatankki onkaan tehnyt ja tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syö vittus. Ei se että on "sairas" oikeuta eläinrääkkäystä ja mitä kaikkea muuta tuo saastatankki onkaan tehnyt ja tekee.

        Kuinka paljon se Johannan haukkuminen on tuonut hyvää koirille? Ei varmasti auta paskan vertaa koiria toi teidän räksyttämisenne. Jos koiria haluatte auttaa, niin keskittykää niiden haukkumiseen, jotka mahdollistavat Johannan huonon koirien pidon.

        Aina te keksitte jonkun syyn, että voitte haukkua sairasta.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kuinka paljon se Johannan haukkuminen on tuonut hyvää koirille? Ei varmasti auta paskan vertaa koiria toi teidän räksyttämisenne. Jos koiria haluatte auttaa, niin keskittykää niiden haukkumiseen, jotka mahdollistavat Johannan huonon koirien pidon.

        Aina te keksitte jonkun syyn, että voitte haukkua sairasta.

        Et se Raili sinäkään ihan täysillä valoilla ajele. Sori nyt vaan.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kuinka paljon se Johannan haukkuminen on tuonut hyvää koirille? Ei varmasti auta paskan vertaa koiria toi teidän räksyttämisenne. Jos koiria haluatte auttaa, niin keskittykää niiden haukkumiseen, jotka mahdollistavat Johannan huonon koirien pidon.

        Aina te keksitte jonkun syyn, että voitte haukkua sairasta.

        Ei Johanna kovin sairas voi olla, koska on useamman kerran joutunut somaattiseen tai päihdepsykoosin takia hoitoon, mutta ei ole pidetty hoidossa yhtään pidempiä jaksoja.
        Viime vuoden tulojen perusteella ei ole ollut työkyvyttömänäkään, ellei sitten ole jonkin aikaa saanut pienintä sairauspäivärahaa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kuinka paljon se Johannan haukkuminen on tuonut hyvää koirille? Ei varmasti auta paskan vertaa koiria toi teidän räksyttämisenne. Jos koiria haluatte auttaa, niin keskittykää niiden haukkumiseen, jotka mahdollistavat Johannan huonon koirien pidon.

        Aina te keksitte jonkun syyn, että voitte haukkua sairasta.

        Iäkäs miesystävänsä niitä koiria on hänelle ostanut, Bellan hankki itse joltain kasvattajalta.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kuinka paljon se Johannan haukkuminen on tuonut hyvää koirille? Ei varmasti auta paskan vertaa koiria toi teidän räksyttämisenne. Jos koiria haluatte auttaa, niin keskittykää niiden haukkumiseen, jotka mahdollistavat Johannan huonon koirien pidon.

        Aina te keksitte jonkun syyn, että voitte haukkua sairasta.

        Sairas pitää viedä mielisairaalaan. Se on Johannan paikka.


      • Anonyymi

        Taitaa Johanna tukiainen olla jo menetetty tapaus. Paljon vaatisi selkärankaa, että tuolta suostaan nousisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Johanna tukiainen olla jo menetetty tapaus. Paljon vaatisi selkärankaa, että tuolta suostaan nousisi.

        Ja pitkää hoitoa osastolla. Niin paha on päävika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Johanna tukiainen olla jo menetetty tapaus. Paljon vaatisi selkärankaa, että tuolta suostaan nousisi.

        Laskelmoiva alkoholisoitunut ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitkää hoitoa osastolla. Niin paha on päävika.

        Parikymmentä rikostuomiota oikeudesta viimeisen kymmenen vuoden aikana.


    • Anonyymi

      No ota töihin. Jotkut tyhmät aina jaksavat luulla, että töihin vaan mennään. Kilpailu on kovaa.

      • Anonyymi

        Puhelinmyyntiin, siivoamaan, mainoksia jakamaan ym. pääsee melkein aina.
        Luultavasti jopa keski-ikäinen vähäisen työkokemuksen / koulutuksen omaava, sillä onhan työpesteissä koeaika, jonka puitteissa työnantaja pääsee helposti eroon epäsopivasta duunarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinmyyntiin, siivoamaan, mainoksia jakamaan ym. pääsee melkein aina.
        Luultavasti jopa keski-ikäinen vähäisen työkokemuksen / koulutuksen omaava, sillä onhan työpesteissä koeaika, jonka puitteissa työnantaja pääsee helposti eroon epäsopivasta duunarista.

        Tunkero on tottunut ilmaiseen rahaan ja passaamiseen. Keikat sentään jotenkuten hoitaa mutta ei säännölliseen työhön.

        Hymyssä pantu kyseenalaiseksi se, että onkohan lyllerö edes päässyt mamman hoitoon. Jos ei Sollentuunasesta tule tuoreita kuvia 4-5 tunnin kuluessa, niin se lienee Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkero on tottunut ilmaiseen rahaan ja passaamiseen. Keikat sentään jotenkuten hoitaa mutta ei säännölliseen työhön.

        Hymyssä pantu kyseenalaiseksi se, että onkohan lyllerö edes päässyt mamman hoitoon. Jos ei Sollentuunasesta tule tuoreita kuvia 4-5 tunnin kuluessa, niin se lienee Suomessa.

        Täysin surkeesti se ne keikkansa lyllertää ja lauluääni on kuin perskarva yhtä ohut ja epäpuhdas.
        Keikkansa lopuksi puree aina ruokkivaa kättä eli haukkuu sekä ravintolan asiakkaat että omistajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinmyyntiin, siivoamaan, mainoksia jakamaan ym. pääsee melkein aina.
        Luultavasti jopa keski-ikäinen vähäisen työkokemuksen / koulutuksen omaava, sillä onhan työpesteissä koeaika, jonka puitteissa työnantaja pääsee helposti eroon epäsopivasta duunarista.

        Voi kuule. Muakin on yritetty muuttaa. Olen ihan tarvis ja Johannan ikäinen. Mikä ihme tarve teillä on yrittää muuttaa toista mieleiseksenne. Ei muakaan voi muuksi muuttaa vaikka joskus tuntuu siltä et en kelpaa tälläisenä. Mikä hemmetin sakki tekin ootte jotka haukutte Johannan ulkonäköön. Hän oli nätti nuorena ja edelleen sama ihminen kuin ennenkin oli vaan vähä vanhempi. Eikä hän niin mahdottoman lihava ole mitä jotku antaa ymmärtää eikä luuviuluna oleminen tee kestään parempaa. Eriasia on jos ihminen on sairaan lihava ja ei pääse sängystä ylös mut heilläkin on menneisyytensä.


    • Anonyymi

      Johanna ei ”alennu” töitä tekemään.

    • Anonyymi

      Keekoilee Sollentuunasessa feikki fenolissa , ryppyisessä ja huonosti ommellussa tissilätkä morsiuspuvussa.
      Kuva fotoshopattu taas ihan omituiseksi, pääkin kenottaa toisella olkapäällä.

      Mitähän nyt aito Fenoli sanoisi? Vieläkö kehuisi ja peukuttelisi kuvalle kuten tuksu valehteli kuvasta jossa aito fenolimekko johon tuksun pää oli siirretty muokkauksella.

      Puku jossa nyt keekoilee ruottisessa on aivan selvästi kiinalaisen halpa hikipajan tuote.

      • Anonyymi

        Kädet kuvassa niin lyhyet että ei ylettyisi persettään pyyhkimään jos näin olisi oikeasti.


      • Anonyymi

        Jou-hanna valehteli jossain viestissään tekevänsä yhteistyötä Fenolin kanssa ja toisessa että pitää ottaa yhteyttä tuotantoyhtiöön, että saako julkaista kuvaa k. o. mekko päällä. Pitää tollasta päästellä näppikseltä julki, kun on totaalisesti oikeasta elämästä etääntynyt ja elää kuplassaan, jossa on kaunis, raitis, kahdehdittava, upealla äänellä varustettu ammattitanssija-evankelista. Nollatuloilla, mutta onneksi on rahoittaja(t). Eimoista päälle nelikymppistä peräkammarintyttöä ole koko Suomessa, oon niiin kade. Helppoa olisi elää vailla mitään velvoitteita, polkea vain jalkaa nelivuotiaan tapaan, että mä haluu-uu-uun.


      • Anonyymi

        Vienyt keikkapalkkionsa meikkipussukassa mammalleen Ruotsiin, sitten mamma on tilaillut 42-vuotiaalle jättivauvalleen (joka tienasi 2018 2000€) ympäri maailmaa satojen eurojen mekkoja, jotka eivät edes sovi 154-senttiselle ja 80-kiloiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vienyt keikkapalkkionsa meikkipussukassa mammalleen Ruotsiin, sitten mamma on tilaillut 42-vuotiaalle jättivauvalleen (joka tienasi 2018 2000€) ympäri maailmaa satojen eurojen mekkoja, jotka eivät edes sovi 154-senttiselle ja 80-kiloiselle.

        Ei noi rasvakuppilat tuksun keikoista sellaisia summia maksa että niistä riittää mammalle taltioitavaksi, eiköhän summat ole sitä tasoa että kuluvat reissussa jollei ole velli mukana kustantamassa, tai viimeistään heti stadiin palattua shoppailuun.

        Se on sitte toinen tarina jos harjoittaa maalaispoiken kanssa jotain lisäbisnestä? Vaikka pilukuvien myyntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vienyt keikkapalkkionsa meikkipussukassa mammalleen Ruotsiin, sitten mamma on tilaillut 42-vuotiaalle jättivauvalleen (joka tienasi 2018 2000€) ympäri maailmaa satojen eurojen mekkoja, jotka eivät edes sovi 154-senttiselle ja 80-kiloiselle.

        Mammahan kävi vastikään New Yorkissa. Jospa hän toi tuliaisiksi käytetyn puvun, tai sitten on tilattu jostain halpakaupasta jäljennös. En usko, että ekonomisti makselee tuhansia euroja jostain hääpuvuista, kun ei ole tietoakaan häistä ja sulhasesta edes.
        Silikonipommilta kyllä onnistuu epäsopivien kokojen ja mallien tilailu toisten piikkiin postimyyntiliikkeistä.


    • Anonyymi

      Miksi tällainen aloitus, miksi rikkinäistä ihmistä näin solvataan? Tuleeko teille tästä hyvä mieli, vai mistä tällainen kumpuaa.
      Ei maassa makaavaa saa potkia, onko teillä ihmiset kaikki kohdallaan. Mitenkään jeesustelematta ihmettelen, joistakin luusereista ei saa tässä maassa sanoa puolta, kun ihmisoikeusjuristit hyökääväät uhkailemaan.

      Suomalainen nainen nimeltä Johanna Tukiainen on vapaata riistaa, ollut jo vuosiakausia.
      Kuvottavaa.

      • Anonyymi

        Tartun tähän kiinni! Itsekkin itseäni ihmetellyt miksi tulee mietittyä joskus..miten voi ihminen valehdella aina, kaikki on niin jostain, jostain mitä ei ole!

        Silti, en pidä valheista jopa uskonnon varjolla. Ja heti ymmärrän, kaikki ei ole hällä kotona!

        Luulen ,isältä peritty sairaus joka uskonnon varjolla nyt vienyt ihmisen sekaisin, psykoosiin!
        Alkoholi, lääkkeet ym eivät ainakaan auta häntä!
        Pelokas on, hyvin pelokas jostain!

        Elää, elää joissain kuvitelmissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartun tähän kiinni! Itsekkin itseäni ihmetellyt miksi tulee mietittyä joskus..miten voi ihminen valehdella aina, kaikki on niin jostain, jostain mitä ei ole!

        Silti, en pidä valheista jopa uskonnon varjolla. Ja heti ymmärrän, kaikki ei ole hällä kotona!

        Luulen ,isältä peritty sairaus joka uskonnon varjolla nyt vienyt ihmisen sekaisin, psykoosiin!
        Alkoholi, lääkkeet ym eivät ainakaan auta häntä!
        Pelokas on, hyvin pelokas jostain!

        Elää, elää joissain kuvitelmissaan!

        Eipä näkynyt Tuhnua perheensä kanssa uudenvuoden vietossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartun tähän kiinni! Itsekkin itseäni ihmetellyt miksi tulee mietittyä joskus..miten voi ihminen valehdella aina, kaikki on niin jostain, jostain mitä ei ole!

        Silti, en pidä valheista jopa uskonnon varjolla. Ja heti ymmärrän, kaikki ei ole hällä kotona!

        Luulen ,isältä peritty sairaus joka uskonnon varjolla nyt vienyt ihmisen sekaisin, psykoosiin!
        Alkoholi, lääkkeet ym eivät ainakaan auta häntä!
        Pelokas on, hyvin pelokas jostain!

        Elää, elää joissain kuvitelmissaan!

        Tuksu elää omassa glamourkuplassaan, eikä hän ole päivittänyt itseään sitten 2000-luvun alun. Näin on päässyt käymään, koska hän ei ole kouluttautunut eikä ole ollut oikeassa työelämässä, tuo kohta 42-vuotias nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu elää omassa glamourkuplassaan, eikä hän ole päivittänyt itseään sitten 2000-luvun alun. Näin on päässyt käymään, koska hän ei ole kouluttautunut eikä ole ollut oikeassa työelämässä, tuo kohta 42-vuotias nainen.

        Elämänmuutos on iso asia, eikä tule onnistumaan Tuksulta niin kauan kun ammatti on pyllynsä läpsiminen kapakassa ja alle karaoketasoinen laulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänmuutos on iso asia, eikä tule onnistumaan Tuksulta niin kauan kun ammatti on pyllynsä läpsiminen kapakassa ja alle karaoketasoinen laulu.

        Voi kamalaa...


    • Anonyymi

      Usein mielisairaudet ovat periytyviä ja heillähän tämä kulkee suvussa, esim.isällään on.

      • Anonyymi

        Kyllä, kyse on skitsofreniasta.


      • Anonyymi

        JTuk somessa tänään: Mulla on todettu bibolaarinen oireyhtyma kuten esim.laulaja Cheekilla jne, etta voin tehda vain osittain duunia. Ulkomailla tunnettuja artisteja joilla on bibolarisuus; on mm. Britney Spears, Demi Lovato, ja useita muita. Kuulin; etta asian toi esille alunperin nayttelija Catherine Zeta-Zones. Myos sisarellani Julialla oli kaksisuuntainen mieliala hairio. En tieda siita paljon mutta uskon, etta kyseessa saattaa olla esim.sukukirous tai jos ei ole, niin se on jokatapauksessa tekemisissa henkimaailman kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JTuk somessa tänään: Mulla on todettu bibolaarinen oireyhtyma kuten esim.laulaja Cheekilla jne, etta voin tehda vain osittain duunia. Ulkomailla tunnettuja artisteja joilla on bibolarisuus; on mm. Britney Spears, Demi Lovato, ja useita muita. Kuulin; etta asian toi esille alunperin nayttelija Catherine Zeta-Zones. Myos sisarellani Julialla oli kaksisuuntainen mieliala hairio. En tieda siita paljon mutta uskon, etta kyseessa saattaa olla esim.sukukirous tai jos ei ole, niin se on jokatapauksessa tekemisissa henkimaailman kanssa.

        Tuksussa on meillä vielä elävä ihmispiru. Hänen pläjäyksensä ovat varsin viihdyttäviä. Esimerkiksi tuo bipolaarisuuden pohdinta kouluttamattoman kyökkipsykologin otteella (omasta itsestään vertailu maailmantähtiin) on hauskaa luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksussa on meillä vielä elävä ihmispiru. Hänen pläjäyksensä ovat varsin viihdyttäviä. Esimerkiksi tuo bipolaarisuuden pohdinta kouluttamattoman kyökkipsykologin otteella (omasta itsestään vertailu maailmantähtiin) on hauskaa luettavaa.

        Tunkki on ihan itse aiheuttanut kaiken sotkun omalla röyhkeydellään.


    • Anonyymi

      Tuksu juksu
      avaa haksas
      ja synnytä muksu

      • Anonyymi

        Aivan karmea skenaario: muksu Tuksulle.


    • Anonyymi

      Kyll maar mää Tuksust aka ottasi vaikk heti.

      • Anonyymi

        Tuksu käskee facessa muita Raamatun kuolemansairaalle Janitalle. Miksei vie itse, hänellähän niitä oli ja asuukin samassa kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu käskee facessa muita Raamatun kuolemansairaalle Janitalle. Miksei vie itse, hänellähän niitä oli ja asuukin samassa kaupungissa.

        "Olen tassa todella tuohtunut mutta ihan syystakin. Kun hermot menee, niin ne menee…….. Janita Lukkariselle tehty video; puhun siita nakokulmasta etta kyseeessa on IKUISUUS ja SIELUN pelastuminen! Ei raha, ei ulkonako, ei maine, eivat fanit, ei Somen huomio, MILLAAN ei ole mitaan merkitysta! Kun puhutaan siita kuinka TARKEAA on pelastus taivaaseen! Olen varmaan yksi harvoja, joka tasta julkisesti varoittaa. Kaste EI ole mikaan pelastuskysymys. Kaste EI pelasta ketaan; EIKA sen kautta uudestisynny! JEESUS ON HERRA! Aamen! #video #viesti #janitalukkarinen #valitsejeesus #valitsepelastus #viimehetkellävoipelastua #jeesusonainoatietaivaaseen #pelastu #sielunpelastusratkaisee #hermotmeni" (Tunkki 30.1.20)

        Jarna voisi vihdoin käydä kopauttamassa Tunkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu käskee facessa muita Raamatun kuolemansairaalle Janitalle. Miksei vie itse, hänellähän niitä oli ja asuukin samassa kaupungissa.

        Ei se oikein uskalla, koska vierailusta nousisi iso haloo. Enkä usko, että vartijat edes päästäisivät häntä Terhokodin ulko-ovea pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu käskee facessa muita Raamatun kuolemansairaalle Janitalle. Miksei vie itse, hänellähän niitä oli ja asuukin samassa kaupungissa.

        Tunkki kertoo, että niin kauan kuin Janita Lukkarinen hengittää, hän taistelee hänen sielunsa puolesta uskovien kristittyjen kanssa. Tunkin mukaan nyt Janitan luona pyörii hengenvaarallinen ihminen nimeltä Jarna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu käskee facessa muita Raamatun kuolemansairaalle Janitalle. Miksei vie itse, hänellähän niitä oli ja asuukin samassa kaupungissa.

        Tunkki väittää, että unihalvaus = demonien hyökkäys. Näin kuulemma on, "vaikka psykologit mitä tahansa pa*skaa selittäisivät." Tunkin mukaan Jarnan piti mennä vankilaan jo vuosia sitten. Hän sanoo varoittaneensa Janitaa "kyseisestä riivatusta henkilöstä" jo pari vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkki väittää, että unihalvaus = demonien hyökkäys. Näin kuulemma on, "vaikka psykologit mitä tahansa pa*skaa selittäisivät." Tunkin mukaan Jarnan piti mennä vankilaan jo vuosia sitten. Hän sanoo varoittaneensa Janitaa "kyseisestä riivatusta henkilöstä" jo pari vuotta sitten.

        Tunkki on pähkähullu ja vaarallinen kaikille ympärillään. Sekoaa kiihtyvällä vauhdilla. Pakko olla nyt skitsofrenia puhjennut kukkaan. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkki on pähkähullu ja vaarallinen kaikille ympärillään. Sekoaa kiihtyvällä vauhdilla. Pakko olla nyt skitsofrenia puhjennut kukkaan. :(

        Leppoisaa seurata, miten Tuksu jatkaa elämäänsä koston ja uhkailun voimalla. Eikä uhallaankaan kuole pois, vaan jatkaa kansamme viihdyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkki on pähkähullu ja vaarallinen kaikille ympärillään. Sekoaa kiihtyvällä vauhdilla. Pakko olla nyt skitsofrenia puhjennut kukkaan. :(

        Tunkin mielialat vaihtelevat yhä tiuhempaan tahtiin mahtipontisuudesta >> raivoon, masennuksesta ja kuolemanpuheista >> Miamin ja Yeshuan ylistämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppoisaa seurata, miten Tuksu jatkaa elämäänsä koston ja uhkailun voimalla. Eikä uhallaankaan kuole pois, vaan jatkaa kansamme viihdyttämistä.

        Tunkkihan ei ota vastaan palautetta, kehotuksia, käskyjä eikä ehdotuksia oman toimintansa kehittämiseksi. Menetetty kanta, ei voi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkkihan ei ota vastaan palautetta, kehotuksia, käskyjä eikä ehdotuksia oman toimintansa kehittämiseksi. Menetetty kanta, ei voi auttaa.

        En todellakaan tiedä Suomessa ainuttakaan julkkista, joka olisi noin täynnä itseään, tekopyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkin mielialat vaihtelevat yhä tiuhempaan tahtiin mahtipontisuudesta >> raivoon, masennuksesta ja kuolemanpuheista >> Miamin ja Yeshuan ylistämiseen.

        Tällä tavoin Tuksu kuvaili mielen alueen ongelmiaan: "Masennus ja kaksisuuntainen mielialahairio ovat kaksi eri asiaa 💕💕 Mulla oli ensin masennus kauan mutta todettiin bibolaarisuus USA:n sairaalassa. Tiedan, millaista on. Se on kuitenkin laakkeilla pidettavissa kurissa ja hoidettavissa. Laakkeet on tarkeat. 💖🙏🙏🙏" (12.2.20)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tavoin Tuksu kuvaili mielen alueen ongelmiaan: "Masennus ja kaksisuuntainen mielialahairio ovat kaksi eri asiaa 💕💕 Mulla oli ensin masennus kauan mutta todettiin bibolaarisuus USA:n sairaalassa. Tiedan, millaista on. Se on kuitenkin laakkeilla pidettavissa kurissa ja hoidettavissa. Laakkeet on tarkeat. 💖🙏🙏🙏" (12.2.20)

        Nooh, mene ja tiedä, mutta hyvin kummalliselta vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Älkää nyt mollatko,eipä meistä monkiaan ole viestitellyt ministerin kanssa..

      • Anonyymi

        Oikein! Tuksun sanoin: uusi päivä = uusi armo ja uusi nallekarhun metsästyspäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein! Tuksun sanoin: uusi päivä = uusi armo ja uusi nallekarhun metsästyspäivä.

        Nyt ollaan asian ytimessä!


    • Anonyymi

      Tunkki on luonut itselleen valheellisen elämän, kulissin, jota joutuu sinnikkäästi pitämään yllä. Kuitenkin, näädät repivät kulissin alinomaa alas. Hyvä niin.

      • Anonyymi

        Onko puutarhatonttu kanakopissa estämässä häätöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko puutarhatonttu kanakopissa estämässä häätöä?

        Ei auta asiaa. Ei ole edes kirjoilla kyseisessä kämpässä. - Johan se nähtiin Albertilla, kuinka siinä käy. Vuokranantajalla ei ole mitään velvollisuuksia luvattomia asukkeja kohtaan. Tuksilla on kaksi vaihtoehtoa: Joko Sollentuna tai Loviisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko puutarhatonttu kanakopissa estämässä häätöä?

        Kiintoisa teoria... tuollainen ei ole mahdoton temppu ja juoni Tunkin tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko puutarhatonttu kanakopissa estämässä häätöä?

        JTuk 1.2.20: Hoidan taas isaani muutaman viikon. On ihanaa; pyrin tekee herkkuruokia ja luen hanelle Raamattua paivittain minka han pyytaa. Huomenna (su) lahdemme hengelliseen kokoukseen jossa on myos ehtoollinen.
        --
        Kummallisen pitkä aika, jos tuo pitäisi paikkansa. Onko todella niin, että Pappaa käytetään keppihevosena ja panttina siihen, ettei asunnosta tulisi häätöä - ei ainakaan lähiviikkoina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JTuk 1.2.20: Hoidan taas isaani muutaman viikon. On ihanaa; pyrin tekee herkkuruokia ja luen hanelle Raamattua paivittain minka han pyytaa. Huomenna (su) lahdemme hengelliseen kokoukseen jossa on myos ehtoollinen.
        --
        Kummallisen pitkä aika, jos tuo pitäisi paikkansa. Onko todella niin, että Pappaa käytetään keppihevosena ja panttina siihen, ettei asunnosta tulisi häätöä - ei ainakaan lähiviikkoina?

        Tuo paikka, jossa he kävivät, on One Way Seurakunta. Kokoontuu Vuorikadulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo paikka, jossa he kävivät, on One Way Seurakunta. Kokoontuu Vuorikadulla.

        Jospa Tunkki nyt löytäisi itselleen miehen One Waysta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Tunkki nyt löytäisi itselleen miehen One Waysta?

        Tunkrahvi valehteli tänään pituudekseen 161 cm. Turun poliisilaitokselle mittaus 153 cm v. 2013. Ympärysmitta nyt melkein sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Tunkki nyt löytäisi itselleen miehen One Waysta?

        Nyt JTuk on iskenyt silmänsä seurakunnan saarnaajaan: Tapani Suonto on tanaan puhumassa taalla, seka on upeaa saada myos ehtoollinen! 🙏💕 Kiitos Herra!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt JTuk on iskenyt silmänsä seurakunnan saarnaajaan: Tapani Suonto on tanaan puhumassa taalla, seka on upeaa saada myos ehtoollinen! 🙏💕 Kiitos Herra!

        Päästäkseen One Way -seurakunnan ytimeen Tuksu panee kohta parastaan kehiin. Aikoo siis vallata seurakunnan omaan käyttöönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkrahvi valehteli tänään pituudekseen 161 cm. Turun poliisilaitokselle mittaus 153 cm v. 2013. Ympärysmitta nyt melkein sama.

        Näätä muistaa, tietää ja ottaa selvän tarvittaessa. Näädintämme edistyy alinomaa, ja totuus Tunkrahvista selviää kuin palapeli: pala palalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näätä muistaa, tietää ja ottaa selvän tarvittaessa. Näädintämme edistyy alinomaa, ja totuus Tunkrahvista selviää kuin palapeli: pala palalta.

        Miksei Tunkista ole yhtään kuvaa syömässä iskän kanssa poronkäristystä ja macaron-leivoksia? Ei herkullisista kermakana- tai kermajuustomakararooniannoksista, Avocadosta ja muutamasta mustikasta lautasen reunalla? Stockalta ja Tallinasta sandaaleissaan. Uusista räteistä? - Ei tullut kuvia Sollentunastakaan perheen piirissä ja koiria ulkoiluttamassa. Ei lahjapuhelimesta. - Pelkkää raivoamista näädistä ja tietystä keskustelupalstasta, tuomareilla uhkailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Tunkista ole yhtään kuvaa syömässä iskän kanssa poronkäristystä ja macaron-leivoksia? Ei herkullisista kermakana- tai kermajuustomakararooniannoksista, Avocadosta ja muutamasta mustikasta lautasen reunalla? Stockalta ja Tallinasta sandaaleissaan. Uusista räteistä? - Ei tullut kuvia Sollentunastakaan perheen piirissä ja koiria ulkoiluttamassa. Ei lahjapuhelimesta. - Pelkkää raivoamista näädistä ja tietystä keskustelupalstasta, tuomareilla uhkailua.

        Niin, missä on pappa? Onko jotain kauheaa tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, missä on pappa? Onko jotain kauheaa tapahtunut?

        Jospa mamma kävi asioillaan tai kyläilemässä ja jätti papan Tunkille hetkeksi. Nyt ovat jo kotona?


    • Anonyymi

      Alamäkeen on helppoa mennä vaikka pyllymäkeä tai pulkallakin laskemalla, mutta ylämäkeen on vähän vaikeampaa.

      • Anonyymi

        Loviisassa nähty iso susi vapaana. Vaanii varmaan itselleen mehevää paistia. Ruoka ilmeisesti metsissä vähissä, kun on leuto talvi yllättänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loviisassa nähty iso susi vapaana. Vaanii varmaan itselleen mehevää paistia. Ruoka ilmeisesti metsissä vähissä, kun on leuto talvi yllättänyt.

        Onko se Veijo, joka on pukeutunut pipariukko-poro-asuun ja lähtenyt vähän samoilemaan?


    • Anonyymi

      Tunkin persoonallisuuden täytyy olla häiriintynyt, taitaa olla enemmän kuin yksi häiriö, koska tuo sen tila on kyllä tosi vakava.

      • Anonyymi

        On harjoitettu kovaa kansainvälistä rikollisuutta, rahanpesua, anastetun tavaran kauppaa ja väkivaltaa. Ja luotu muita ikäviä vaikutuksia suomalaiseen yhteiskuntaan.


    • Anonyymi

      Tuksu ei enää halua jakaa elämäänsä kanssamme: "En kirjoita enaa nykyisin elamastani enka tasta eteenpain. Olen myos ollut kauan poissa julkisuudesta (lukuunottamatta Seiskan kauheaa kantta joka oli tietysti vastoin mun lupaa; mutta mulle sanottiin nain: “teemme jutun jokatapauksessa, halusit tai et. Parempi kuitenkin kommentoida.”)" (11.2.2020)

      • Anonyymi

        Eikös sillä pitänyt juuri olla esiintyminen Turussa ? - 10.2. kirjoitti : "Huomenna lähden Turkuun ja viikon päästä Lappiin". - Tuskaili toisessa kirjoituksessaan lisäksi, että pitää hankkia kolmelle koiralle hoitaja, että pääsee lähtemään Tukholmaan, mutta sitten Paul olisikin tulossa ehkä Lappiin hirsimökkiin. Ja hui-hai. - Mutta siis se Turun keikka - onko sitä vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sillä pitänyt juuri olla esiintyminen Turussa ? - 10.2. kirjoitti : "Huomenna lähden Turkuun ja viikon päästä Lappiin". - Tuskaili toisessa kirjoituksessaan lisäksi, että pitää hankkia kolmelle koiralle hoitaja, että pääsee lähtemään Tukholmaan, mutta sitten Paul olisikin tulossa ehkä Lappiin hirsimökkiin. Ja hui-hai. - Mutta siis se Turun keikka - onko sitä vai ei?

        Sitten JTuk heitti rapsaa: "Romanttista paivaa kaikille! Paul haluaisi vieda mut illalliselle nyt tulevana Ystavanpaivana 14.2. mutta en paase lentamaan sinne lyhyella varoitusajalla ja tiettyjen juttujen takia. Lahden jokatapauksessa kunhan saan koirilleni hoitajan. 3 koiraa on aina haaste, mutta ei este. Onneksi han pitaa myos koirista paljon!!! Suomalaiset yrittivat myos viimeiseen asti torpedoida rakkaus elamaani mutta pieleen meni." (11.2.20)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sillä pitänyt juuri olla esiintyminen Turussa ? - 10.2. kirjoitti : "Huomenna lähden Turkuun ja viikon päästä Lappiin". - Tuskaili toisessa kirjoituksessaan lisäksi, että pitää hankkia kolmelle koiralle hoitaja, että pääsee lähtemään Tukholmaan, mutta sitten Paul olisikin tulossa ehkä Lappiin hirsimökkiin. Ja hui-hai. - Mutta siis se Turun keikka - onko sitä vai ei?

        Tuksu on nähty Loviisassa Vellin luona toissapäivänä (ti 11.2.). Oli pukeutunut pinkkiin pyjamaan. Oli päästämässä koiria ulos, kun näköhavainto hänestä saatiin. Raportin antoi hymynäätä Turbohuuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu on nähty Loviisassa Vellin luona toissapäivänä (ti 11.2.). Oli pukeutunut pinkkiin pyjamaan. Oli päästämässä koiria ulos, kun näköhavainto hänestä saatiin. Raportin antoi hymynäätä Turbohuuli.

        Turbohuulen viesti saattoi olla pelkkä hämäys... Seurataan tilannetta ja tarkkaillaan Sotanorsun liikkeitä.


    • Anonyymi

      Tunkki ei ota rikoksistaan ja rangaistuksistaan opiksi, ja hänen raha-asiansa ovat täysin rempallaan. Kone käy viinalla ja pillereillä.

      • Anonyymi

        Olenko minulta jäänyt jotain päivittämättä, kun olen ollut siinä luulossa, ettei Tuksu ole ottanut alkoholia pariin vuoteen, yhtä retkahdusta lukuunottamatta, vai jatkuuko se retkahdus edelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minulta jäänyt jotain päivittämättä, kun olen ollut siinä luulossa, ettei Tuksu ole ottanut alkoholia pariin vuoteen, yhtä retkahdusta lukuunottamatta, vai jatkuuko se retkahdus edelleen?

        Retkahdus jatkuu, eikä hän enää edes väitä olevansa raitis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Retkahdus jatkuu, eikä hän enää edes väitä olevansa raitis.

        Tuksu ei myönnä itsellään olevan mitään ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minulta jäänyt jotain päivittämättä, kun olen ollut siinä luulossa, ettei Tuksu ole ottanut alkoholia pariin vuoteen, yhtä retkahdusta lukuunottamatta, vai jatkuuko se retkahdus edelleen?

        Moni on luullut, että Tunkki olisi uskossa ja raitis, kun media on niin kirjoittanut, mutta se on ollut tietynlaista harhautusta, jotta Tunkki onnistuisi leipomaan itsensä jonkin uskonlahkon johtajaksi, suosituksi evankelistaksi.


    • Anonyymi

      Tuolla 42-vuotiaalla glamourtähdellämme ei ole mitään.
      Ei ammattia, ei koulutusta. Ei mitään.
      Ei ole ollut koskaan edes omaa kotia.

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että Tunkki on jähmettynyt jonnekin 2000-luvun alkuun.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe