Uudenvuodenlupaus?

Anonyymi

Mitä lupaat hänelle, kaivatullesi?

97

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saat mitä haluat. Aion nimittäin tappaa itseni.

• Anonyymi

Kukaan ei halua tuollaista kenellekään. Kyllä pitää olla joku muu ratkaisu elämän ongelmiin.

• Anonyymi

Voitko puhua jollekin?

• Anonyymi

Turhaa tuollainen uho. Pelkkää ikävän toivomista toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei halua tuollaista kenellekään. Kyllä pitää olla joku muu ratkaisu elämän ongelmiin.

Hän on tehnyt selväksi, että haluaa.

• Anonyymi

Kukaan ei halua sellaista.

• Anonyymi

Ei varmasti hän sellaista toivo, höpö höpö nyt!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko puhua jollekin?

Yhdelle ystävälle olen puhunut. Äidille voisin, mutta en halua hänen tietävän sitä, että viimeinen pisara minulle oli joku mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti hän sellaista toivo, höpö höpö nyt!!

Toni toivoo ja sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa tuollainen uho. Pelkkää ikävän toivomista toiselle.

Se ei ole mitään uhoa. Aion toteuttaa aikeeni. Se mies ei koskaan saa tietää, että hän oli se viimeinen tikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on tehnyt selväksi, että haluaa.

Vain sairas ihminen haluaa toisen ihmisen kuolemaa. Suhtaudu sillä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdelle ystävälle olen puhunut. Äidille voisin, mutta en halua hänen tietävän sitä, että viimeinen pisara minulle oli joku mies.

Jos tuntuu vaikealta puhua lähiomaiselle, puhu jollekin ammattiauttajalle. Siinä on se terve etäisyys ilman tunnesidettä mutta kuitenkin välittävä ja auttava ihminen. Jos olet oppilaitoksessa, oppilaitospastorit auttaa. Opiskelupaikan terveydenhoitajat ja muut auttaa. Seurakunnissa auttaa kaikki työntekijät auttaa, diakonit on etenkin hyviä kuuntelijoita. Älä jätä hakematta apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuntuu vaikealta puhua lähiomaiselle, puhu jollekin ammattiauttajalle. Siinä on se terve etäisyys ilman tunnesidettä mutta kuitenkin välittävä ja auttava ihminen. Jos olet oppilaitoksessa, oppilaitospastorit auttaa. Opiskelupaikan terveydenhoitajat ja muut auttaa. Seurakunnissa auttaa kaikki työntekijät auttaa, diakonit on etenkin hyviä kuuntelijoita. Älä jätä hakematta apua.

Ei puhuminen auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sairas ihminen haluaa toisen ihmisen kuolemaa. Suhtaudu sillä tavalla.

Ja vain sairas ihminen uhkailee itsemurhalla 😥 Jollei hänen toiveisiin suostuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vain sairas ihminen uhkailee itsemurhalla 😥 Jollei hänen toiveisiin suostuta?

Sinä et tiedä tilanteesta mitään! Eikä se mies saa ikinä tietää itsemurhani liittyvän häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon vielä, että mies kiusaa.

• Minä en halua että tapat itseäsi. Älä ryhdy sellaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon vielä, että mies kiusaa.

Anna olla tommose paskan joka kiusaa. Tee itse omasta elämästäsi parempi. Älä luovuta jonkun tyhmän kiusaajan vuoksi. Elä ihan uhastakin niin kiusaaja saa pitkän nenän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä tilanteesta mitään! Eikä se mies saa ikinä tietää itsemurhani liittyvän häneen.

Helvetin epäreilua sun äitiä, muita läheisiä ja sua itseäsi kohtaan.
        Tunteet ja tilanteet muuttuu aina. Ei kannata minkään miehen eikä muunkaan takia tehdä itsemurhaa. Kaikilla on ylä- ja alamäkiä, keskitä ajatuksesi tulevaisuuteen kun sulla on parempi mieli ja voit tietysti tehdä pientä työtäkin sen eteen. Keksi jotain tekemistä mistä tykkäät, uppoudu vaikka kirjoihin, peleihin, harrastuksiin.

• Anonyymi

Älä! Ei onnettoman rakkauden takia kannata kuolla. Eikä kiusaamisenkaan.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä. Jokaisen ihmisen elämä on mittaamattoman arvokas. Olen kyllä toisaalta sitäkin mieltä, että itsemurhien ehkäisyyn/estämiseen tulisi käyttää enemmän resursseja ja jokaisen ihmisen sydän on se tärkein resurssi. Jokaisella siinä on myös henkilökohtainen vastuu. Jokaiselle pitäisi taata myös uusi mahdollisuus ja alku, olipa se tausta millainen tahansa.

• Anonyymi

Olen miettinyt tätä kauan jo muutenkin. Ennemmin tai myöhemmin tulisi jokatapauksessa tapahtuma, jonka jälkeen tekisin näin kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt tätä kauan jo muutenkin. Ennemmin tai myöhemmin tulisi jokatapauksessa tapahtuma, jonka jälkeen tekisin näin kuitenkin.

Kuuntele Hectorin biisi Älä tee sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntele Hectorin biisi Älä tee sitä.

Kukaan ei voi saada minua muuttamaan mieltäni.

• Anonyymi

Lupaan että tapan itseni 2020 aikana. Nyt riitti tämä ihmisten paska ja vainoaminen ja kaikki muu jolla yrittävät sairastuttaa.

• Anonyymi

Älä tee niin. Ja muista kirjoittaa rohkeasti omalla hebkilöllisyydelläsi (miehenä).

• Anonyymi

Mitä sinä lupaat kaivatullesi aloittaja?

• Anonyymi

Menin hiljaiseksi näitä lukiessa. Lupaan kunnioittaa, arvostaa ja ymmärtää häntä, mitä ikinä sanookin tei tekeekin. Lupaan, etten koskaan loukkaisi häntä, vaikka hän tekisi mitä. Lupaan tulla lähemmäksi, jos vain päästää. Tätä lupaamista jatkuisi loputtomiin, jos en lopeta kirjoittamista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin hiljaiseksi näitä lukiessa. Lupaan kunnioittaa, arvostaa ja ymmärtää häntä, mitä ikinä sanookin tei tekeekin. Lupaan, etten koskaan loukkaisi häntä, vaikka hän tekisi mitä. Lupaan tulla lähemmäksi, jos vain päästää. Tätä lupaamista jatkuisi loputtomiin, jos en lopeta kirjoittamista..

Pidäthän tämän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidäthän tämän

Pidän, se on lupaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän, se on lupaus

Siinä tapauksessa minä odotan että teet niin. Yritän malttaa ja kunnioottaa häntä. Olla läsnä ja kuunella..

• Anonyymi

Minä lupaan kohdella häntä tasan samoin kuin hän on minua kohdellut.

• Anonyymi

Entä jos loukkasi vahingossa ja sitten sinä kostat? Mieti vähän!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos loukkasi vahingossa ja sitten sinä kostat? Mieti vähän!!

Ei ollut vahinko. Ja miehelle meni.

• Anonyymi

Miten hän on sinua kohdellut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän on sinua kohdellut?

Epäkunnioittavasti ja epärehellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäkunnioittavasti ja epärehellisesti.

Esim?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim?

Tarpeeksi infoa tälle palstalle, en halua avata enempää. Hän tietää, minä tiedän. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Anonyymi

Lupaan että jos uskoo ja luottaa Jeesukseem, me nähdään vielä.

• Anonyymi

Yritän olla parempi ihminen ja pitää terveydestäni huolta. Toivon hänelle hyvää uutta vuotta, en ole huomenna palstalla. Ja hyvää uutta vuotta myös muille! Toivotaan mahtavaa vuotta, ja kivoja yllätyksiä.

• Anonyymi

Lupaan laihduttaa ennen kesää, et vatsan ympärys on alle metrin.

• Anonyymi

Luulen että on kuollut kuin siskonsakin yliannokseen.

• Anonyymi

Lupaan rakastaa häntä, lupaan jättää viestittelyt muiden kanssa, lupaan ottaa hänet kaikessa huomioon, lupaan olla lähellä.

• Anonyymi

Miks oot muitten kanssa viestitellyt tähän asti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks oot muitten kanssa viestitellyt tähän asti?

Koska hän on epäluotettava, sitoutumiskammoinen läjä. Raukka paska.
        Tollaset tyypit jätetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän on epäluotettava, sitoutumiskammoinen läjä. Raukka paska.
        Tollaset tyypit jätetään.

Aamen!

• Anonyymi

Siinä haastetta monelle. Aivan kuin toinen ei huomaisi mitä tapahtuu. Viestittelyä selän takana. Ei herätä luottamusta.

• Anonyymi

Miksi nyt lupaat näitä? Miten tilanne on muuttunut siitä kun olet tehnyt päinvastoin? Pelaatko toisilla ihmisillä?

• Anonyymi

Lupaan selättää M-naisen tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Ei pitäisi olla vaikeaa, pelkästään Suomessa on läjittäin m-kirjaimella alkavia naisia, muusta maailmasta puhumattakaan.

• Anonyymi

Lupaan tai toivon meidän lähentyvän enemmän jos se on minusta kiinni niin mikään ei olisi esteenä paitsi jos hän on varattu..
      Miehelle

• Anonyymi

Tämä sama naiselle, muuta en toivo paitsi sen että toivon ettei tämä toive päädy unohdettavaksi heti uudenvuodenpäivänä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sama naiselle, muuta en toivo paitsi sen että toivon ettei tämä toive päädy unohdettavaksi heti uudenvuodenpäivänä :)

Kaunis toivon että toteutuu ❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis toivon että toteutuu ❤️❤️

Laitetaan toive toteutukseen :)

• Anonyymi

Lupaan, että en katoa hänen elämästään mihinkään, jos ei kuolema satu mua pois viemään.

• Anonyymi

Mahtava lupaus mutta etkö sä ole jo kadonnut elämästään kun täällä hänelle kirjoitat?

• Anonyymi

Lupaan jättää miehen lopullisesti rauhaan, katkaista sen viimeisenkin "siteen" jolla hänestä pidän kiinni.
      Mun nimeäni hän ei tule enää näkemään.

• Anonyymi

Lupaan pärjätä ja voida hyvin sekä pitää itsestäni huolta sekä mennä eteenpäin näillä eväillä mitä minulla on. Kaikkea hyvää hänelle

• Anonyymi

Lupaan olla kutsumatta häntä käivänäksi, vaikka haluaisin kyllä reaktion nähdä.

• Anonyymi

Lupaan tehdä valtakunnan elämästä yhtä helvettiä jokainen päivä tällä palstalla koko ensi vuoden. Kiusaan niin suurella volyymilla kuin ikinä voin. Lisään painetta aina vain kovemmaksi. Kostoni on suloinen. Sitä sai mitä tilasi

• Anonyymi

Lopeta jo valtakunnan kiusaaminen.

• Anonyymi

Sä olet sekaisin!

• Anonyymi

Olet malli esimerkki ihmisestä, joka antaa oman katkeruuden ja vihan pilata elämänsä. Ymmärrän sen, että joku uhraa aikaansa näihin palstoihin ihastuneena, mutta vihastuneena? Sun oma elämäkin on paljon parempaa, jos annat olla ja teet jotain muuta. Sitäpaitsi sä pilaat ilkeyksilläsi meidän muiden ulkopuolisten, satojen suomalaisten mielen.

• Anonyymi

Ikävä palstalta poistuminen, olisiko se sitten siinä.

• Anonyymi

Mä päätin antaa itselleni vähän ruutuaikaa ja samalla kaivatulleni. Korkeintaan puoli tuntia pari kertaa päivässä, muuten pysyn täältä poissa. Pistäkäähän siis selvempiä otsikoita, jos mua joku kaipaa. Avaan vain niitä oikeasti kiinnostavia jatkossa.

• Anonyymi

Lupaan etten koskaan enää kaipaa häntä. -H

• Anonyymi

Minä taas lupaan, etten koskaan enää kaipaa häntä, jos tulee oikein lähelle. Muuten kaipaan lähes koko ajan . -H

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas lupaan, etten koskaan enää kaipaa häntä, jos tulee oikein lähelle. Muuten kaipaan lähes koko ajan . -H

Niin ja kerrot tämän minulle koska?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä? En ole kaipaamasi -H

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin tämän hänelle, jotta ei luule sun viestin olevan multa.

• Anonyymi

Kaipaan.

Minä myös H

• Anonyymi

Kukkasia ja pikku runon:
      Elämän ihana taika
      on eteenpäin vierivä aika,
      sillä jokainen kaunis muisto
      on sydämessä kukkiva puisto.

• Anonyymi

Niin on.. <3 Hyvää Uutta Vuotta!! :)

• Anonyymi

Mä lupaan, että teen kaikkeni, että hän pääsee eroon tunteistaan mua kohtaan, jos niitä on. Hänen parhaakseen. ❤

• Anonyymi

:(((( kamala lupaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:(((( kamala lupaus.

Se on ainoa oikea teko meidän tapauksessa.

• Anonyymi

Ei ❤️ Jos olet hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ainoa oikea teko meidän tapauksessa.

Mikä tapaus voi olla tuollainen? Minusta se on jo valtavan suuri ja harvinainen lahja sinällään, jos aitoa rakkautta on olemassa. Eikö siitä tulisi pitää kiinni? Kaikin keinoin, se antaisi edes jotain järkeä elämään. Näin minä mietin, itse toivoni olen jo heittänyt.

• Anonyymi

Et voi tehdä mitään sen eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi tehdä mitään sen eteen.

En sitte varmaan 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sitte varmaan 😢

Miten olit ajatellut saada hänen tunteensa loppumaan?

• Anonyymi

Kertoisitko vähän kenelle menee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisitko vähän kenelle menee?

Joku trollaa. Sairasta tällainen kyllä on. Ei toisten asiat kuulu muille.

• Anonyymi

❤️hienoa

• Anonyymi

Lupaisin olla luottamuksensa arvoinen ja rakastaa häntä niin hyvinä kuin vaikeimpinakin aikoina. Ja lupaan myös että tulen muistamaan hänet aina, vaikkei tästä mitään enempää syntyisikään, mutta se olisi kyllä tosi surullista jos niin kävisi.

• Anonyymi

En aio enää pitää mitään yhteyttä.

• Anonyymi

Oletko nuori mies?

• Anonyymi

Lupaan kosia maaliskuussa.

• Anonyymi

Helmikuussa on karkauspäivä. Ehkä hän ehtii ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helmikuussa on karkauspäivä. Ehkä hän ehtii ensin.

Hmmmmm....voi olla että kosinkin helmikuussa ;)

• Anonyymi

Eliksiiriä elämän, kaikkea hyvää
      Napapiirin kettuja ja auringon säteitä pilvien välistä

• Anonyymi

Syksyn tuomaa kauneutta, vaahtopäitä ja tuulen tuomaa ujellusta kaarnalaivojen ulapan värjötystä luodessa rauhaisammalla merellä

• Anonyymi

En ota mitään yhteyttä ja jos jossain sattumalta näkisimme, en lähesty häntä tai hymyile. Palstalta aion myös häipyä jossain vaiheessa tänä vuonna. Miehellä ilmeisesti vaikeuksia ymmärtää etten ole ahdistelija, kun täytyi estää senkin jälkeen, kun sanoin että jätän hänet rauhaan. Se oli loukkaavaa, että pitää minua ahdistelijana, josta ei pääse eroon.

• Anonyymi

Hän on varmaan sitoutumiskammoinen. Ahdistuu omista tunteistaan. Ei sille kukaan muu voi tehdä mitään, tiedän kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on varmaan sitoutumiskammoinen. Ahdistuu omista tunteistaan. Ei sille kukaan muu voi tehdä mitään, tiedän kokemuksesta.

En pidä mahdottomana, vaikka oliskin, mutta tuo käytös ei johtunut sitoutumiskammosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä mahdottomana, vaikka oliskin, mutta tuo käytös ei johtunut sitoutumiskammosta.

Oletko hän joka viikko sitten kirjoitti miehestä joka jätti sinut kun oli ensin halunnut yhteen ja sitten kumminkin lähti jonkun vanhan matkaan?

Jos olet, niin eikö tuo kirjoittelu ole lähinnää vihaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hän joka viikko sitten kirjoitti miehestä joka jätti sinut kun oli ensin halunnut yhteen ja sitten kumminkin lähti jonkun vanhan matkaan?

Jos olet, niin eikö tuo kirjoittelu ole lähinnää vihaa?

En ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40