Mitä lupaat hänelle, kaivatullesi?
Uudenvuodenlupaus?
97
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saat mitä haluat. Aion nimittäin tappaa itseni.
- Anonyymi
Kukaan ei halua tuollaista kenellekään. Kyllä pitää olla joku muu ratkaisu elämän ongelmiin.
- Anonyymi
Voitko puhua jollekin?
- Anonyymi
Turhaa tuollainen uho. Pelkkää ikävän toivomista toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua tuollaista kenellekään. Kyllä pitää olla joku muu ratkaisu elämän ongelmiin.
Hän on tehnyt selväksi, että haluaa.
- Anonyymi
Kukaan ei halua sellaista.
- Anonyymi
Ei varmasti hän sellaista toivo, höpö höpö nyt!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko puhua jollekin?
Yhdelle ystävälle olen puhunut. Äidille voisin, mutta en halua hänen tietävän sitä, että viimeinen pisara minulle oli joku mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti hän sellaista toivo, höpö höpö nyt!!
Toni toivoo ja sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa tuollainen uho. Pelkkää ikävän toivomista toiselle.
Se ei ole mitään uhoa. Aion toteuttaa aikeeni. Se mies ei koskaan saa tietää, että hän oli se viimeinen tikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on tehnyt selväksi, että haluaa.
Vain sairas ihminen haluaa toisen ihmisen kuolemaa. Suhtaudu sillä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdelle ystävälle olen puhunut. Äidille voisin, mutta en halua hänen tietävän sitä, että viimeinen pisara minulle oli joku mies.
Jos tuntuu vaikealta puhua lähiomaiselle, puhu jollekin ammattiauttajalle. Siinä on se terve etäisyys ilman tunnesidettä mutta kuitenkin välittävä ja auttava ihminen. Jos olet oppilaitoksessa, oppilaitospastorit auttaa. Opiskelupaikan terveydenhoitajat ja muut auttaa. Seurakunnissa auttaa kaikki työntekijät auttaa, diakonit on etenkin hyviä kuuntelijoita. Älä jätä hakematta apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuntuu vaikealta puhua lähiomaiselle, puhu jollekin ammattiauttajalle. Siinä on se terve etäisyys ilman tunnesidettä mutta kuitenkin välittävä ja auttava ihminen. Jos olet oppilaitoksessa, oppilaitospastorit auttaa. Opiskelupaikan terveydenhoitajat ja muut auttaa. Seurakunnissa auttaa kaikki työntekijät auttaa, diakonit on etenkin hyviä kuuntelijoita. Älä jätä hakematta apua.
Ei puhuminen auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sairas ihminen haluaa toisen ihmisen kuolemaa. Suhtaudu sillä tavalla.
Ja vain sairas ihminen uhkailee itsemurhalla 😥 Jollei hänen toiveisiin suostuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vain sairas ihminen uhkailee itsemurhalla 😥 Jollei hänen toiveisiin suostuta?
Sinä et tiedä tilanteesta mitään! Eikä se mies saa ikinä tietää itsemurhani liittyvän häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vielä, että mies kiusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vielä, että mies kiusaa.
Anna olla tommose paskan joka kiusaa. Tee itse omasta elämästäsi parempi. Älä luovuta jonkun tyhmän kiusaajan vuoksi. Elä ihan uhastakin niin kiusaaja saa pitkän nenän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä tilanteesta mitään! Eikä se mies saa ikinä tietää itsemurhani liittyvän häneen.
Helvetin epäreilua sun äitiä, muita läheisiä ja sua itseäsi kohtaan.
Tunteet ja tilanteet muuttuu aina. Ei kannata minkään miehen eikä muunkaan takia tehdä itsemurhaa. Kaikilla on ylä- ja alamäkiä, keskitä ajatuksesi tulevaisuuteen kun sulla on parempi mieli ja voit tietysti tehdä pientä työtäkin sen eteen. Keksi jotain tekemistä mistä tykkäät, uppoudu vaikka kirjoihin, peleihin, harrastuksiin.
- Anonyymi
Älä! Ei onnettoman rakkauden takia kannata kuolla. Eikä kiusaamisenkaan.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Jokaisen ihmisen elämä on mittaamattoman arvokas. Olen kyllä toisaalta sitäkin mieltä, että itsemurhien ehkäisyyn/estämiseen tulisi käyttää enemmän resursseja ja jokaisen ihmisen sydän on se tärkein resurssi. Jokaisella siinä on myös henkilökohtainen vastuu. Jokaiselle pitäisi taata myös uusi mahdollisuus ja alku, olipa se tausta millainen tahansa.
- Anonyymi
Olen miettinyt tätä kauan jo muutenkin. Ennemmin tai myöhemmin tulisi jokatapauksessa tapahtuma, jonka jälkeen tekisin näin kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt tätä kauan jo muutenkin. Ennemmin tai myöhemmin tulisi jokatapauksessa tapahtuma, jonka jälkeen tekisin näin kuitenkin.
Kuuntele Hectorin biisi Älä tee sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele Hectorin biisi Älä tee sitä.
Kukaan ei voi saada minua muuttamaan mieltäni.
- Anonyymi
Lupaan että tapan itseni 2020 aikana. Nyt riitti tämä ihmisten paska ja vainoaminen ja kaikki muu jolla yrittävät sairastuttaa.
- Anonyymi
Älä tee niin. Ja muista kirjoittaa rohkeasti omalla hebkilöllisyydelläsi (miehenä).
- Anonyymi
Mitä sinä lupaat kaivatullesi aloittaja?
- Anonyymi
Menin hiljaiseksi näitä lukiessa. Lupaan kunnioittaa, arvostaa ja ymmärtää häntä, mitä ikinä sanookin tei tekeekin. Lupaan, etten koskaan loukkaisi häntä, vaikka hän tekisi mitä. Lupaan tulla lähemmäksi, jos vain päästää. Tätä lupaamista jatkuisi loputtomiin, jos en lopeta kirjoittamista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menin hiljaiseksi näitä lukiessa. Lupaan kunnioittaa, arvostaa ja ymmärtää häntä, mitä ikinä sanookin tei tekeekin. Lupaan, etten koskaan loukkaisi häntä, vaikka hän tekisi mitä. Lupaan tulla lähemmäksi, jos vain päästää. Tätä lupaamista jatkuisi loputtomiin, jos en lopeta kirjoittamista..
Pidäthän tämän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidäthän tämän
Pidän, se on lupaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän, se on lupaus
Siinä tapauksessa minä odotan että teet niin. Yritän malttaa ja kunnioottaa häntä. Olla läsnä ja kuunella..
- Anonyymi
Minä lupaan kohdella häntä tasan samoin kuin hän on minua kohdellut.
- Anonyymi
Entä jos loukkasi vahingossa ja sitten sinä kostat? Mieti vähän!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos loukkasi vahingossa ja sitten sinä kostat? Mieti vähän!!
Ei ollut vahinko. Ja miehelle meni.
- Anonyymi
Miten hän on sinua kohdellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän on sinua kohdellut?
Epäkunnioittavasti ja epärehellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäkunnioittavasti ja epärehellisesti.
Esim?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim?
Tarpeeksi infoa tälle palstalle, en halua avata enempää. Hän tietää, minä tiedän. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- Anonyymi
Lupaan että jos uskoo ja luottaa Jeesukseem, me nähdään vielä.
- Anonyymi
Yritän olla parempi ihminen ja pitää terveydestäni huolta. Toivon hänelle hyvää uutta vuotta, en ole huomenna palstalla. Ja hyvää uutta vuotta myös muille! Toivotaan mahtavaa vuotta, ja kivoja yllätyksiä.
- Anonyymi
Lupaan laihduttaa ennen kesää, et vatsan ympärys on alle metrin.
- Anonyymi
Luulen että on kuollut kuin siskonsakin yliannokseen.
- Anonyymi
Lupaan rakastaa häntä, lupaan jättää viestittelyt muiden kanssa, lupaan ottaa hänet kaikessa huomioon, lupaan olla lähellä.
- Anonyymi
Miks oot muitten kanssa viestitellyt tähän asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks oot muitten kanssa viestitellyt tähän asti?
Koska hän on epäluotettava, sitoutumiskammoinen läjä. Raukka paska.
Tollaset tyypit jätetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän on epäluotettava, sitoutumiskammoinen läjä. Raukka paska.
Tollaset tyypit jätetään.Aamen!
- Anonyymi
Siinä haastetta monelle. Aivan kuin toinen ei huomaisi mitä tapahtuu. Viestittelyä selän takana. Ei herätä luottamusta.
- Anonyymi
Miksi nyt lupaat näitä? Miten tilanne on muuttunut siitä kun olet tehnyt päinvastoin? Pelaatko toisilla ihmisillä?
- Anonyymi
Lupaan selättää M-naisen tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Ei pitäisi olla vaikeaa, pelkästään Suomessa on läjittäin m-kirjaimella alkavia naisia, muusta maailmasta puhumattakaan.
- Anonyymi
Lupaan tai toivon meidän lähentyvän enemmän jos se on minusta kiinni niin mikään ei olisi esteenä paitsi jos hän on varattu..
Miehelle- Anonyymi
Tämä sama naiselle, muuta en toivo paitsi sen että toivon ettei tämä toive päädy unohdettavaksi heti uudenvuodenpäivänä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sama naiselle, muuta en toivo paitsi sen että toivon ettei tämä toive päädy unohdettavaksi heti uudenvuodenpäivänä :)
Kaunis toivon että toteutuu ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis toivon että toteutuu ❤️❤️
Laitetaan toive toteutukseen :)
- Anonyymi
Lupaan, että en katoa hänen elämästään mihinkään, jos ei kuolema satu mua pois viemään.
- Anonyymi
Mahtava lupaus mutta etkö sä ole jo kadonnut elämästään kun täällä hänelle kirjoitat?
- Anonyymi
Lupaan jättää miehen lopullisesti rauhaan, katkaista sen viimeisenkin "siteen" jolla hänestä pidän kiinni.
Mun nimeäni hän ei tule enää näkemään. - Anonyymi
Lupaan pärjätä ja voida hyvin sekä pitää itsestäni huolta sekä mennä eteenpäin näillä eväillä mitä minulla on. Kaikkea hyvää hänelle
- Anonyymi
Lupaan olla kutsumatta häntä käivänäksi, vaikka haluaisin kyllä reaktion nähdä.
- Anonyymi
Lupaan tehdä valtakunnan elämästä yhtä helvettiä jokainen päivä tällä palstalla koko ensi vuoden. Kiusaan niin suurella volyymilla kuin ikinä voin. Lisään painetta aina vain kovemmaksi. Kostoni on suloinen. Sitä sai mitä tilasi
- Anonyymi
Lopeta jo valtakunnan kiusaaminen.
- Anonyymi
Sä olet sekaisin!
- Anonyymi
Olet malli esimerkki ihmisestä, joka antaa oman katkeruuden ja vihan pilata elämänsä. Ymmärrän sen, että joku uhraa aikaansa näihin palstoihin ihastuneena, mutta vihastuneena? Sun oma elämäkin on paljon parempaa, jos annat olla ja teet jotain muuta. Sitäpaitsi sä pilaat ilkeyksilläsi meidän muiden ulkopuolisten, satojen suomalaisten mielen.
- Anonyymi
Ikävä palstalta poistuminen, olisiko se sitten siinä.
- Anonyymi
Mä päätin antaa itselleni vähän ruutuaikaa ja samalla kaivatulleni. Korkeintaan puoli tuntia pari kertaa päivässä, muuten pysyn täältä poissa. Pistäkäähän siis selvempiä otsikoita, jos mua joku kaipaa. Avaan vain niitä oikeasti kiinnostavia jatkossa.
- Anonyymi
Lupaan etten koskaan enää kaipaa häntä. -H
- Anonyymi
Minä taas lupaan, etten koskaan enää kaipaa häntä, jos tulee oikein lähelle. Muuten kaipaan lähes koko ajan . -H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas lupaan, etten koskaan enää kaipaa häntä, jos tulee oikein lähelle. Muuten kaipaan lähes koko ajan . -H
Niin ja kerrot tämän minulle koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä? En ole kaipaamasi -H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin tämän hänelle, jotta ei luule sun viestin olevan multa.
- Anonyymi
Kaipaan.
Minä myös H
- Anonyymi
Kukkasia ja pikku runon:
Elämän ihana taika
on eteenpäin vierivä aika,
sillä jokainen kaunis muisto
on sydämessä kukkiva puisto.- Anonyymi
Niin on.. <3 Hyvää Uutta Vuotta!! :)
- Anonyymi
Mä lupaan, että teen kaikkeni, että hän pääsee eroon tunteistaan mua kohtaan, jos niitä on. Hänen parhaakseen. ❤
- Anonyymi
:(((( kamala lupaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:(((( kamala lupaus.
Se on ainoa oikea teko meidän tapauksessa.
- Anonyymi
Ei ❤️ Jos olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ainoa oikea teko meidän tapauksessa.
Mikä tapaus voi olla tuollainen? Minusta se on jo valtavan suuri ja harvinainen lahja sinällään, jos aitoa rakkautta on olemassa. Eikö siitä tulisi pitää kiinni? Kaikin keinoin, se antaisi edes jotain järkeä elämään. Näin minä mietin, itse toivoni olen jo heittänyt.
- Anonyymi
Et voi tehdä mitään sen eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tehdä mitään sen eteen.
En sitte varmaan 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitte varmaan 😢
Miten olit ajatellut saada hänen tunteensa loppumaan?
- Anonyymi
Kertoisitko vähän kenelle menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko vähän kenelle menee?
Joku trollaa. Sairasta tällainen kyllä on. Ei toisten asiat kuulu muille.
- Anonyymi
❤️hienoa
- Anonyymi
Lupaisin olla luottamuksensa arvoinen ja rakastaa häntä niin hyvinä kuin vaikeimpinakin aikoina. Ja lupaan myös että tulen muistamaan hänet aina, vaikkei tästä mitään enempää syntyisikään, mutta se olisi kyllä tosi surullista jos niin kävisi.
- Anonyymi
En aio enää pitää mitään yhteyttä.
- Anonyymi
Oletko nuori mies?
- Anonyymi
Lupaan kosia maaliskuussa.
- Anonyymi
Helmikuussa on karkauspäivä. Ehkä hän ehtii ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helmikuussa on karkauspäivä. Ehkä hän ehtii ensin.
Hmmmmm....voi olla että kosinkin helmikuussa ;)
- Anonyymi
Eliksiiriä elämän, kaikkea hyvää
Napapiirin kettuja ja auringon säteitä pilvien välistä - Anonyymi
Syksyn tuomaa kauneutta, vaahtopäitä ja tuulen tuomaa ujellusta kaarnalaivojen ulapan värjötystä luodessa rauhaisammalla merellä
- Anonyymi
En ota mitään yhteyttä ja jos jossain sattumalta näkisimme, en lähesty häntä tai hymyile. Palstalta aion myös häipyä jossain vaiheessa tänä vuonna. Miehellä ilmeisesti vaikeuksia ymmärtää etten ole ahdistelija, kun täytyi estää senkin jälkeen, kun sanoin että jätän hänet rauhaan. Se oli loukkaavaa, että pitää minua ahdistelijana, josta ei pääse eroon.
- Anonyymi
Hän on varmaan sitoutumiskammoinen. Ahdistuu omista tunteistaan. Ei sille kukaan muu voi tehdä mitään, tiedän kokemuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varmaan sitoutumiskammoinen. Ahdistuu omista tunteistaan. Ei sille kukaan muu voi tehdä mitään, tiedän kokemuksesta.
En pidä mahdottomana, vaikka oliskin, mutta tuo käytös ei johtunut sitoutumiskammosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä mahdottomana, vaikka oliskin, mutta tuo käytös ei johtunut sitoutumiskammosta.
Oletko hän joka viikko sitten kirjoitti miehestä joka jätti sinut kun oli ensin halunnut yhteen ja sitten kumminkin lähti jonkun vanhan matkaan?
Jos olet, niin eikö tuo kirjoittelu ole lähinnää vihaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hän joka viikko sitten kirjoitti miehestä joka jätti sinut kun oli ensin halunnut yhteen ja sitten kumminkin lähti jonkun vanhan matkaan?
Jos olet, niin eikö tuo kirjoittelu ole lähinnää vihaa?En ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536