https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006358875.html
Suomalaisperäinen sukunimi. Keith asunut eripuolilla USA ja syyllistynyt rikoksiin.
Suomesta varmasti löytyy Kinnunen sukunimellä sukulaisia ?
Keith Kinnunen surmasi Kirkossa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Only in America:
"Ampujan tuleen vastasi useampi kirkossa ollut, mutta Wilson oli ainoa, joka ampui tätä kohti. Hän laukaisi aseensa vain kerran." - Anonyymi
Kinnunen on kylläkin suomalainen sukunimi
- Anonyymi
Esivanhempansa ilmeisesti aikoinaan muttaneet Amerikkaan Suomesta.
- Anonyymi
"Jokaiseen ongelmaan, mikä tuli vastaan, hänellä oli lainaus Raamatusta. Hän oli hyvin lähellä Herraa. Luulen, että siksi hän valitsi kirkon, Amy Kinnunen kertoi."
Aika erikoinen tapa osoittaa uskonnollisuutta, mutta yrittikö tappaa tai tappoiko ketään vai halusiko vain tulla itse ammutuksi. Aika hullua että kirkossakin pitää olla aseet turvaamassa ihmisiä, kaikkea se matutus aiheuttaakin.- Anonyymi
Kirkkoihin vaan nyt urkuparvelle vaikka vanhoja saks. MG42:ia ja "urku auki", kun terroristi alkaa heilua alhaalla.
MG42:n 1200 -1500 laukausta/min. riittää hyvin hyökkääjän taltuttamiseen.....
- Anonyymi
Kinnusen kohtalo on oli se että kyseinen kirkko olikin täynnä satanisteja joiden liipaisisormi oli nopeampi
- Anonyymi
Ei tuo Texas vielä mitään mutta kun Tanskassa kirkoissa on papeilla jo konepistoolit
https://mvlehti.net/2019/08/10/pommi-isku-poliisiasemaa-vastaan-koopenhaminassa/ - Anonyymi
Luin uutisen jossa kerrottiin hänen ja sisarensa lapsuudesta jossa äitiin ei saanut mitään yhteyttä (ilmeisesti vakavasti masentunut ihminen) ja isä oli avuton ja puhumaton tapaus. Ei ihme että lapsilta kuuppa pimenee noissa kuvioissa. Amerikassa nääs jokainen on oman onnensa seppä.
- Anonyymi
Mikäs sen suomalaissukuisen naisen nimi joka teloitettiin koska rikosteli aikansa?
- Anonyymi
Nyt pasahti päähän eli Eilen Wuornos. Hänelläkin perhesuhteet lapsuudesta lähtien vakavasti retuperällä ja suistui rikosten polulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pasahti päähän eli Eilen Wuornos. Hänelläkin perhesuhteet lapsuudesta lähtien vakavasti retuperällä ja suistui rikosten polulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan Wuornos kärsi paljon huonosta kohtelusta miesten taholta jne. Hänestä tehtiin kyllä hyvä elokuva , joka kuvasi elämän onnetonta kehitystä kohti teloitustuomiota.
Näissä sarjamurhaajissa kannattaa kyllä nähdä yksilön taustat,
Ei Aileen Wuornos ole ihan verrattavissa johonkin Ted Bundyn kaltaiseen tunteettomaan ihmishirviöön.
- Anonyymi
Amerikka ei ole kaikille sinne syntyneille The Land of Milk and Honey.
Aseenkanto-oikeus on ihmisoikeus ja vain nopeimmat vetäjät elävät... PUMPUM!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074