Olen köyhä eläkelläinen.
Nyt sain hyviä uutisia.Eläkkeen ja myös asumistuen korotus.
2020 ei vuokra nouse.
Olisi se satanen kyllä kelvannut mutta tähänkin olen tyytyväinen.
2020 saan 44€/kk enemmän kuin 2019.
Eläke ja asumistuki korotus.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma että nousee tulot ja vuokra pysyy ennallaan.
- Anonyymi
Tulot nousee 44€/kk mitä sillä saa?
- Anonyymi
Minä ainakin sain korkeamman vero%:n, pitäiskö kiittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin sain korkeamman vero%:n, pitäiskö kiittää?
Voi hellan lettas heitikkö hedjan.
- Anonyymi
Tee palvelus yhteiskunnalle ja osta köysi.
- Anonyymi
Paljonko maksaa köysi?
Pitääkö olla 2 m pitkä vai riittääkö lyhyempi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksaa köysi?
Pitääkö olla 2 m pitkä vai riittääkö lyhyempi?Vankilassa kuulemma riittää ihan vaikka paidan hiha. Se on taitolaji sekin.
- Anonyymi
Kysyä tarjouksia niin kokeilemalla sen huomaa sopivan pituuden.
- Anonyymi
Kuules, kohta nousee maksut ja hinnat, joten kyllä ne aina keksii asioita joita nostetaan, että mitkään kansan tulot ei nouse. Usein siitä jää vähemmän käteen kuin ennen korotusta.
- Anonyymi
Sähkön ja poltto aineitten hinnat nousee ja kyl se vuokra ja ruokakin nousee. polttoaineet ja energia kun vaikuttaa ihan kaikkeen, joten,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkön ja poltto aineitten hinnat nousee ja kyl se vuokra ja ruokakin nousee. polttoaineet ja energia kun vaikuttaa ihan kaikkeen, joten,,,
Tulihan toimeentulotukeenki korotus 5eur mikä sinänsä ihan turha.
- Anonyymi
Täällä naapurimaassa varakkaat eläkeläiset tapaavat saada enemmän aina eläkkeitä nostettaessa ja ne köyhimmät 40kr tai entistä vähemmän.
Ja siitä sitten ministerit mesoavat pitkään, miten eläkkeitä nostetaan!
Katkeruutta herättävät entistä enemmän, kun kaikki nousee.
Ruotsissa ei ole edes mitään EU-ruokia, vaan vain kauppojen alelaarit. - Anonyymi
Eläke korotettuna tuli tilille ja nyt lähden tuhlaamaan kauppaan.
- Anonyymi
Kateelliset mesoaa kun tulot ei noussut voi voi tarttee tehdä jotain.
- Anonyymi
Lääkärit on tuomarien tontille menneet.
https://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/hyvinvointi/vuotaako-nenä-ympäri-vuoden-lääkäriltä-lohduton-tuomio-se-on-elämää/ar-BBYx7Kj?li=BBr5KbI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872