"Minä uskon! Auta minua epäuskossani!" Mark. 9:24
Sana uudelle vuodelle
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uskon joulupukkiin. Auta minua epäuskossani!
- Anonyymi
Onko se nauraja jo tullut järkiinsä, vai airut? Silloinhan lähimmäiset siellä sai voiton, kun muutosvoima on kohdannut pahattajan.
- Anonyymi
Kato, älykääpiö vauhdissa taas.
Sivusta seuraajan pahattaja siinä löyhkää tunkiollaan.
Käy nyt kuitenkin se ala-aste loppuun. Koskaan ei ole liian myöhäistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato, älykääpiö vauhdissa taas.
Sivusta seuraajan pahattaja siinä löyhkää tunkiollaan.
Käy nyt kuitenkin se ala-aste loppuun. Koskaan ei ole liian myöhäistä.Etkö odottanutkaan naurajan uskonntuloa? Entä airuen?
Minä odotin tuon aloituksen suhteen, että joko se tapahtui!
Ja jos tapahtui, niin se on voitto, heidän lähimmäisilleen.
Sekö oli sinusta ongelma?
Nyt alkoi uusivuosikymmen, viimeinen vuosikymmen, mitä käyn.
Täällä on vaalennut vainio, ja paljon on viljaa, jota tullaan niittämään.
Niin kohdaltani, puolisoni, ja ystävieni kohdalla. Tänävuonna lähtee yksi läheisistäni.
Meillä on muutosvoima kohdannut monen meidän pahattajan elämässä.
Se pahuus, mikä ei ollut elämää, se kohtasi muutoksen kohdallani. Maailma ja lähimmäiset eivät sellaista pahaa, mitä kylvin, enää ole kohdallani kohdannut.
Siksipä toivoin, että juuri naurajan kohdalla tulisi elämä ja voisi heittää huumeensa pois, korvikkeet. Sekä airut. Vai meinaatteko, että he ovat luopumuksessa jo käyneet rajapintansa yli, josta Pyhä Henki ei enää herätä uskoon?!
No, sellaiseen tuomarointiin meillä ei ole oikeutta.
Vain Sanan siemen, sitä on kylväminen. Sen avulla voi leikatakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö odottanutkaan naurajan uskonntuloa? Entä airuen?
Minä odotin tuon aloituksen suhteen, että joko se tapahtui!
Ja jos tapahtui, niin se on voitto, heidän lähimmäisilleen.
Sekö oli sinusta ongelma?
Nyt alkoi uusivuosikymmen, viimeinen vuosikymmen, mitä käyn.
Täällä on vaalennut vainio, ja paljon on viljaa, jota tullaan niittämään.
Niin kohdaltani, puolisoni, ja ystävieni kohdalla. Tänävuonna lähtee yksi läheisistäni.
Meillä on muutosvoima kohdannut monen meidän pahattajan elämässä.
Se pahuus, mikä ei ollut elämää, se kohtasi muutoksen kohdallani. Maailma ja lähimmäiset eivät sellaista pahaa, mitä kylvin, enää ole kohdallani kohdannut.
Siksipä toivoin, että juuri naurajan kohdalla tulisi elämä ja voisi heittää huumeensa pois, korvikkeet. Sekä airut. Vai meinaatteko, että he ovat luopumuksessa jo käyneet rajapintansa yli, josta Pyhä Henki ei enää herätä uskoon?!
No, sellaiseen tuomarointiin meillä ei ole oikeutta.
Vain Sanan siemen, sitä on kylväminen. Sen avulla voi leikatakin.Hei sekopää, eikös se Jahve ole luonut sekä kannabiskasvin että kaikki sienet? Raamattu sanoo, että ne on käyttöä varten luotuna hehehee...
T: Iloinen nauraja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sekopää, eikös se Jahve ole luonut sekä kannabiskasvin että kaikki sienet? Raamattu sanoo, että ne on käyttöä varten luotuna hehehee...
T: Iloinen naurajaSyöhän tuolla reseptilläsi muutama kärpässieni, nehän on sieniä kanssa. Se auttaa ymmärrykseesi, että kuinka ruumista pitää hoitaa- siksipä se sekopäisyys taitaa olla omassa tuvassasi. Tuossa 112 - ohjelmassa vuorokausitilastoissa on järkyttävää, kuinka kanssamatkaajasi kuluttaa meidän veroeuroja huumeitten takia vuorokaudessa valtakunnallisesti.
Olisiko kanssasekopäitä, mitäpä olet mieltä. Vai onko kyse tunnealueen vammaisuudesta, johon haetaan sitä fiboja, tyydytystä, kun se elämä teillä on niin tylsää herranne kanssa.
Sen tosiasianhan voi tunnustaa oikein reilusti, kun jokainen sen käsittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöhän tuolla reseptilläsi muutama kärpässieni, nehän on sieniä kanssa. Se auttaa ymmärrykseesi, että kuinka ruumista pitää hoitaa- siksipä se sekopäisyys taitaa olla omassa tuvassasi. Tuossa 112 - ohjelmassa vuorokausitilastoissa on järkyttävää, kuinka kanssamatkaajasi kuluttaa meidän veroeuroja huumeitten takia vuorokaudessa valtakunnallisesti.
Olisiko kanssasekopäitä, mitäpä olet mieltä. Vai onko kyse tunnealueen vammaisuudesta, johon haetaan sitä fiboja, tyydytystä, kun se elämä teillä on niin tylsää herranne kanssa.
Sen tosiasianhan voi tunnustaa oikein reilusti, kun jokainen sen käsittää."Tuossa 112 - ohjelmassa vuorokausitilastoissa on järkyttävää, kuinka kanssamatkaajasi kuluttaa meidän veroeuroja huumeitten takia vuorokaudessa valtakunnallisesti."
Kuinkahan paljon yhteiskunnan veroeuroja sinä ja vaimosi kulutatte sairauksienne vuoksi...todennäköisesti itse aiheutettujen, kun sianläskiä ym laardia on mennyt vuosien mittaan kurkusta alas...
Ja muistelen, että kerroit käyttäväsi alkoholia hieman "lääkkeeksi"...myrkkyähän se on, vähintään yhtä pahaa myrkkyä kuin kannabis. Alkoholimyrkytykseen voi kuolla, mutta en ole kuullut vielä kenenkään kuolleen kannabismyrkytykseen.
Ja pahoissa kivuissa tuskin kieltäydyt ottamasta morfiiniakaan, joka on paljon pahempi myrkky kuin kannabis, joka on luonnonkasvi. Syy, miksi sitä ei hyväksytä johtuu todennäköisesti vain siitä, että lääketehtaat menettäisivät miljarditulonsa, jos ihmiset alkaisivat käyttää halpaa rikkakasvia heidän kalliiden lääkkeidensä asemesta.
- Anonyymi
Kauniisti sanottu. Kiitos!
- Anonyymi
Herralta tullut sana ilahduttaa sydämen ja voi tehdä tyhmästäkin viisaan. Ole hyvä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herralta tullut sana ilahduttaa sydämen ja voi tehdä tyhmästäkin viisaan. Ole hyvä vain.
https://www.facebook.com/576264025/videos/pcb.10158285412094026/10158285408549026/?type=3&theater
menoa ja meininkiä, olisiko Kongon ortodoksien keskellä.
- Anonyymi
Mark.9:24 Biblia. Ja kohta pojan isä huusi itkien ja sanoi: Herra, minä uskon, auta minun epäuskoani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877