SUURIN VIRHE,

Anonyymi

jonka ihminen voi tehdä elämässään, on hyljätä Jeesuksen sovitustyö, vaikka olisi sen moneen kertaan kuullut. Uskonnollisuus ei mitään auta, kun ihminen joutuu Jumalan tuomioistuimen eteen vastaamaan teoistaan.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”
      1 Kor 1:21

      • Anonyymi

        Sana rististä on hullutus kadotukseen menijöille .


    • Anonyymi

      A Ei joudu.
      B Mielikuvitusjumalan hylkääminen on parasta mitä ihminen voi ainoalle elämälleen tehdä.

      Jumalattoman hyvää uutta vuotta kaikille.

      • C jesusianistit voivat oikean jumalan olemassaollessa joutua vastaamaan epäjumalanpalvonnastaan.


      • Jumala eipä olekaan mielikuvitus,se on todelista totta,mielikuvitus ei voi luoda elämää. Jumala on tehnyt kaiken tämän maapalloinhän on tehnyt,luonut ihmisen myös,sinä sanoit mielikuvituksen tuotetta,pilkaat luojaasi.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Jumala eipä olekaan mielikuvitus,se on todelista totta,mielikuvitus ei voi luoda elämää. Jumala on tehnyt kaiken tämän maapalloinhän on tehnyt,luonut ihmisen myös,sinä sanoit mielikuvituksen tuotetta,pilkaat luojaasi.

        Ei olematonta voi pilkata. Avaapa silmäsi. Maailmakaikkeus ja luonto kaikessa monimutkaisuudessaan syntyi tavoilla joita emme vieläkään aivan täysin tunne. Päälinjat on toki nykyisin hyvin selvillä. Lopulta kehittyi ihminen jolla oli luontainen tarve keksiä selityksiä asioille. Abstraktiin ajatteluun kykenevänä se keksi selitykseksi tuhansia erilaisia jumalia. Näin esimerkiksi staattinen sähkö sai jumalansa, mikä myös raamatussa tunnetaan . Jotkut näköjään elää tässä alkukantaisessa tietämättömyydessä yhä. Mutta muiden huijaaminen uskonnoilla on jo noloa, tai sitten syntiä uskovaisten käsitteistöllä.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Jumala eipä olekaan mielikuvitus,se on todelista totta,mielikuvitus ei voi luoda elämää. Jumala on tehnyt kaiken tämän maapalloinhän on tehnyt,luonut ihmisen myös,sinä sanoit mielikuvituksen tuotetta,pilkaat luojaasi.

        Aamen! Juuri niin. Näin loistavaa universumia kaikkine yksityiskohtineen ei ole voinut syntyä itsestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olematonta voi pilkata. Avaapa silmäsi. Maailmakaikkeus ja luonto kaikessa monimutkaisuudessaan syntyi tavoilla joita emme vieläkään aivan täysin tunne. Päälinjat on toki nykyisin hyvin selvillä. Lopulta kehittyi ihminen jolla oli luontainen tarve keksiä selityksiä asioille. Abstraktiin ajatteluun kykenevänä se keksi selitykseksi tuhansia erilaisia jumalia. Näin esimerkiksi staattinen sähkö sai jumalansa, mikä myös raamatussa tunnetaan . Jotkut näköjään elää tässä alkukantaisessa tietämättömyydessä yhä. Mutta muiden huijaaminen uskonnoilla on jo noloa, tai sitten syntiä uskovaisten käsitteistöllä.

        Kirjoituksesi purteella,olematon jumala vai jota ei ole olemassakaan,menet täysillä hakotielle,jos tätä sanotaa käytän.
        Ei ole tuhansia jumalia on vain yksi totinen jumala,sulla jos niitä on sitä en haluakaan tietää.
        Raamatun jumala ole mikään sähkö,ajattelmaton kirjoitus sanon.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Kirjoituksesi purteella,olematon jumala vai jota ei ole olemassakaan,menet täysillä hakotielle,jos tätä sanotaa käytän.
        Ei ole tuhansia jumalia on vain yksi totinen jumala,sulla jos niitä on sitä en haluakaan tietää.
        Raamatun jumala ole mikään sähkö,ajattelmaton kirjoitus sanon.

        Aamen!


      • Anonyymi

        Väärin kuvittelet!


      • Anonyymi

        Hyvää joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulua.

        Samoin!


    • Anonyymi

      Ihmisen suurin virhe on alkaa perussuomalaiseksi ääriuskovaiseksi ja vainota fundamentalismillaan normikansalaisia.

      • Anonyymi

        Sitäpä sopii ihmetellä, kun monet samankaltaiset ääriliikkeet on lailla kiellettyjä.


      • Anonyymi

        Minkä sille mahtaa jos syntyy ja kasvatetaan huhtasaareksi. Kai se on kärsittävä loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille mahtaa jos syntyy ja kasvatetaan huhtasaareksi. Kai se on kärsittävä loppuun asti.

        Minkäs sillekään voi, jos syntyy uskovaiseksi, kai se on kärsittävä loppuun asti.😢


      • Anonyymi

        Heh! Kukahan se tässä vainoaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä sopii ihmetellä, kun monet samankaltaiset ääriliikkeet on lailla kiellettyjä.

        Kerrohan vähän lisää niistä.


    • Anonyymi

      Se on myös kohtalokkain virhe.

    • Useimmat intialaiset, kiinalaiset, vietnamilaiset jne. eivät ole koskaan kuulleetkaan mistään Jeesuksen sävellys-, sanoitus- tai sovitustyöstä.

      Näin kävi, kun Jumala viisaudessaan halusi ilmoittaa itsensä vain yhdelle piskuiselle Lähi-idän heimolle sen sijaan että olisi käyttänyt suuria kansoja.

      • Anonyymi

        Se Jeesusko myös sanoitti ja sävelsi biisejä, liekö itse myös esittänyt?


      • Anonyymi

        Oletko koskaan kuullut valtakunnansovittelijasta?
        Avautuisiko asia tätä kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut valtakunnansovittelijasta?
        Avautuisiko asia tätä kautta?

        Ei ne mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään ymmärrä.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään ymmärrä.

        No ei. Pimeetä on heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Jeesusko myös sanoitti ja sävelsi biisejä, liekö itse myös esittänyt?

        Vau! Ihanko itse tuon keksit?


    • Anonyymi

      Se minua vieläkin kaduttaa, kun pelkäsin tuota sovitusovea ja hylkäsin oven takana olevan pelastuksen:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Siksi Saatana tuli verisenä ja korjasi minut.

      • Anonyymi

        Jaahas! Teuvo lymyilee välillä puskissa.


      • Se oli todella sinun virheesi, ei minun, kun luulit, että minä tulen kantamaan sinut ahtaan oven kynnyksen yli, kun pelosta vavisten pelkäsit silloista ahtaan portin vartijanaista, Armia.

        Tätä sinä nyt minulle jatkuvasti kostat verisillä herjoillasi, ja siskonpoikasi tulolla.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se oli todella sinun virheesi, ei minun, kun luulit, että minä tulen kantamaan sinut ahtaan oven kynnyksen yli, kun pelosta vavisten pelkäsit silloista ahtaan portin vartijanaista, Armia.

        Tätä sinä nyt minulle jatkuvasti kostat verisillä herjoillasi, ja siskonpoikasi tulolla.

        Minä elän etsikkoaikaa,kadun sanojani ja tekojani. En tiedä mistä nekin sitten johtuivat,mutta kyllä hävettää. Paras kun on hiljaa lukee teologiaa sekä omaakin historiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä elän etsikkoaikaa,kadun sanojani ja tekojani. En tiedä mistä nekin sitten johtuivat,mutta kyllä hävettää. Paras kun on hiljaa lukee teologiaa sekä omaakin historiaa.

        Kuka minä?

        Onko Kelakorttisikin jo niin verellä tahrittu, ettet enää pysty siitä tarkistamaan, mikä sinun nimesi on?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se oli todella sinun virheesi, ei minun, kun luulit, että minä tulen kantamaan sinut ahtaan oven kynnyksen yli, kun pelosta vavisten pelkäsit silloista ahtaan portin vartijanaista, Armia.

        Tätä sinä nyt minulle jatkuvasti kostat verisillä herjoillasi, ja siskonpoikasi tulolla.

        Teuvolle jälleen tiedoksi: Jeesuksen sovitustyön julistaminen EI ole herjaamista. Miksi sinä tieten tahtoen vääristelet asioita?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se oli todella sinun virheesi, ei minun, kun luulit, että minä tulen kantamaan sinut ahtaan oven kynnyksen yli, kun pelosta vavisten pelkäsit silloista ahtaan portin vartijanaista, Armia.

        Tätä sinä nyt minulle jatkuvasti kostat verisillä herjoillasi, ja siskonpoikasi tulolla.

        En ole Devoit. Sinun suurin virheesi on, että rienaat Jeesuksen sovitustyötä. Miksi ihmeessä teet niin suurta syntiä?????


    • Anonyymi

      Vielä suurempi virhe on pilkata sovitusverta kuten tällä palstalla näkyy tehtävän.

    • Anonyymi

      Sanopa muuta. Itsekin vielä muutama vuosi sitten suljin silmäni siltä tosiasialta, että kuoleman jälkeen on vain kaksi vaihtoehtoa, ikuinen elämä Jumalan yhteydessä tai ikuinen kärsimys erossa Jumalasta. Jeesus on ainut tie pelastukseen. Pelastus on tehty lapsellisen helpoksi meille ihmisille, jotka kaikki olemme syntisiä ja kaikki kykenemättömiä itseämme pelastamaan.

      Moni kokoaa omaisuutta tälle planeetalle, jolle hän ei pysty ikuisesti jäämään. Se on yhtä hullua kuin säästäisi rahaa kartanoon Jupiter-planeetalla, jonne hän ei koskaan pysty pääsemään. Ainut pysyvä omaisuus on se, mitä uskossa ollessamme teemme Jeesuksen nimen kirkastamiseksi. Minun pitäisi tehdä paljon enmmän kuin tähän asti olen tehnyt. Muuten seison vielä Kristuksen edessä ja katson, kun kaikki itsekeskeiset puuhasteluni palavat poroksi eikä jäljelle jää mitään.

    • Anonyymi

      Suurin virhe voi ihminen tehdä,kääntämällä katse "Länteen " kun "Itäkin" on olemassa.

      • Kaikki vain itään, kokemaan Siperian ihana opetus!

        Ja suutelemaan puita ja kuvia.


    • Anonyymi

      Uskonnollisuudella ei ole juuri mitään virkaa.

      • Älä usko. Tutki piispojen ja pappien palkkatilastoja niin huomaat, että hyvän viran ovat Saatanalta saaneet.


    • Anonyymi

      Kun tulee nukkumaan meno aika niin, tämä uskontoporukka alkaa jauhaa näitä "tuomiopäivän" aiheita. Täysin omituista!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe