Siloin kun nämä viisaat poitsi ikärasismi märittelyn laista alkoi kaikki mennä pieleen
Nyt ei töitä saa edes 50v ja vanhuksia sorretaan puuttukaa nopeasti ennenkuin tulee katstrofi.
Ikärasimi on pahinta suomessa
7
81
Vastaukset
ei semmosta ookkaan ku ikärasismi. Ikä ei ole mikään rotu.
- Anonyymi
Kannattaa kuunnella uutisointia,kyllä ikäasiat on pahemmanlaatuista rasismia.
1.Ensin todettiin että vanhukset on syypäitä Suomen huonoon taloustilanteeseen. 2.Nyt puhutaan että ikääntyminen syö talouskasvua.
Kai siellä eduskunnassa on rohkeita päättäjiä,että kun jätetään vanhukset huonolle hoidolle saadaan luonnollinen poistuma.
Ikääntyvät pitää jättää hoitojonon loppupäähän.
Ja tämän maan päättäjät puhuu ,sivistyneestä hyvinvointivaltiosta. - Anonyymi
Otsikko sanoo että ikärasismi on pahinta Suomessa. Mistä tiedät että se on pahinta juuri Suomeissa eikä esim Tanskassa?
- Anonyymi
Ystäväni on aviossa Tanskassa,kyselin ikärasismista, on varmaan jotain ongelmia,mutta 50v on okei työmarkinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystäväni on aviossa Tanskassa,kyselin ikärasismista, on varmaan jotain ongelmia,mutta 50v on okei työmarkinoilla.
Ehkä Tanskassa näin mutta kaikki muut maailman maat? Missä on todiste että ikärasismi olisi pahinta juuri Suomessa?
- Anonyymi
En tiedä rasismista mutta kyllä tuo 50 on sellainen rajapyykki, että työllistyminen on hankalaa. Työnantaja ottaa mieluummin nuoremman.
- Anonyymi
Näin se vaalitettavasti on. Kokemus ei välttämättä paina niin paljon kuin pitäisi. Lisäksi 5-kymppisellä on kuitenkin 15 vuotta annettavaa ennen eläkeikää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872